Pystyttäisin lipputangon pihalle
Tartteeko jonkun luvan?
tartteeko lipputanko
8
253
Vastaukset
- Rak.inssi
Eikai?? Voi toki olla sellaisia kuntia jossa sitä tarvitsee. Kysy rakennusvalvonnasta. Onhan meillä noita byrokraatteja, jotka haluavat säilyttä työpaikkansa, tekemällä järjetöntä valvontaa.
- RI71
No ei tarvitse. Ainut asia joka tulee mieleen on vanhojen arvokiinteistöjen tms. julkisivut joihin ei lippuja/tankoa saa kiinnittää ilman viranomaislupaa. Omalle pihalle tangon saa varmasti pystyttää
- drtcvw3er
Jos lipputanko on korkeampi kuin 80cm (0,8m) tulee sille tehdä ilmoitus rakennusvirastoon.
- liputonkansa
Saa sukkahousut kuivumaan salkoon?
- kieltola
Älä kysele mitään. Tolppa pystyyn ja se on siinä.
- tangon_korkeus
Katsoppa tuolta suosituksia. Ei siihen mitään lupaa tarvitse.
http://www.suomalaisuudenliitto.fi/?page_id=21 - pienitonttion
Entä naapurin luvan jos alle 4m rajasta
- KaatolupaPitääOlla
Mutta sitten täytyy olla lupa, jos meinaat kaataa sen lipputangon.
Puun kaatoon täytyy aina olla lupa kaupungilta.
Lipputankohan on puuta.
Kannattaa varmaan harkita alumiinista lipputankoa, niin sen saa sitten kaataa ilman lupaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279