pankkikortin käyttö Lontoossa

tyhmäkö

Voiko lontoon kaupoissa ja ravintoloissa maksaa pankkikortin depit puolella?

10

5555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JuupasJoopasEipäs

      Riippuu maksupäätteestä. Voi olla että antaa mahdollisuuden valita debit/credit mutta saattaapi olla että menee automaattisesti toiselta puolelta mutta saattaa mennä toiseltakin puolelta.
      Yhdistelmäkortteja ei brittilässä pahemmin ole.

      • tyhmäkö

        Kiitos kun vastasit,otan siis enemmän puntia mukaan


    • Jos tilillä on rahaa niin silloin (kai) se menee automaattisesti debit puolelta (default option). Yleensä täällä kaupoissa ei kysellä. Ulkomailla olen huomannut että ihan sama minkä valitsee niin se menee siitä tililtä itseltään. Usein on vaihtoehtoina tuon lisäksi vielä "savings". Olen myös valinnut sen niin menee normaalisti tililtä. Luottokortit on siis erikseen.

    • baap

      itselle välillä väitetty että kortti ei toimi kun kysyy vain kumpaa käytetään, yhdistelmäkortit edelleen outo juttu briteissä.

    • tyhmäkö

      Todella monessa paikassa pystyi maksamaa myös depitillä

    • portsmouthiin

      lainataan topiikkia, mites visa electron käy Lontoossa, Euroopan puolella käy aika moneen paikkaan,

    • lontooseen

      Käytän itse Lontoon reissuilla aina vain Visa Electronia. Kaikkialla käy ja toimii. Automaateista saa nostettua rahaa myös.

    • lomalontoo

      Kyllä Lontoossa voi maksaa lähes joka paikassa pelkällä pankkikorilla, luottokorttia ei tarvitse olla. Itselläni ei ainakaan ole vuosien varrella tullut ongelmia maksujen kanssa.

      Lontooseen matkaavien kannattaa lukea yksityiskohtaista tietoa kaikesta kaupunkiin liittyvästä seuraavilta sivustoilta:

      http://lontoo.org/ -sillä on suomenkielinen versio!

      ja lyhyempi kuvaus löytyy sitten täältä:

      http://kaupunkilomalle.com/lontoo

    • Masterikorttti91

      Mites mastercard toimiiko lontoossa samoin kuin visa electron?

      • löksdflöfdsk

        Kaikki Euroopan yleisimmät kortit toimivat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      97
      2050
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      423
      1588
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1313
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1126
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1072
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1035
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      999
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      969
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      950
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe