EU:n ja Naton tasolla voitaisiin tehdä päätös, että virolaiset ja muut Baltit lähetetään Ukrainan avuksi taistelemaan. Virolaiset ja muut baltit ovat kritisoineet Venäjän toimia kaikkein eniten joten heidän tulisi nyt myös mennä apuun. Sanot ilman tekoja ovat täysin tyhjiä!
Vastaukset 3
- kdjkdcjvds
Tässä kohtaa olen samaa mieltä, vaikka en koekaan mitään tarvetta kritisoida ja haukkua muita maita. Ihan yleisesti ottaen ihmisten, jotka ovat sitä mieltä että jotain pitäisin tehdä, olisi syytä siirtyä myös sanoista tekoihin. Meidän maassa on yhtä jos toisenlaista suoranaista pas kanlässyttäjää jotka osaavat kertoa mitä pitäisi tehdä, mutta ei osata sitten itse tehdä.
- Läänemeretee
Kansallismieliset poliitikot Virossa ja Gruusiassa ovat toistensa kaltaisia. He mölisevät kitalaki punaisena harhaisia Venäjä-vastaisia mukamielipiteitään, ja luulevat, että NATO tulee apuun, jos heidän provokaationsa tuottaa tulosta.
No, ei tule NATO apuun, kuten Ossetian sodassa nähtiin elokuussa 2008. Gruusian tuolloinen amerikkalaismielinen ja Yhdysvalloissa koulutettu häirikköpresidentti - vertaa Toomas Hendrik Ilvekseen! - Shaakasvili luuli nojaavansa NATO-tukeen ja vittuili ahkerasti venäläisille. Sitten kun venäläiset antoivat vähän takaisin, Gruusia oli muutamassa tunnissa polvillaan.
Virolaiset harrastavat samanlaista vittuilua, vaikka ovat NATO:n jäseniä. Omia lihaksia Virolla ei ole, eli aika raukkamaista lällätellä venäläisille luullen, että Setä Samuli pelastaa, kun paskat tulevat housuun. - pysyköötkotona
Parempibkun eivät. Ukraina on jo sen verran perseestä ettei näitä EUn suurimpia elättejä tarvita sinne yhtään enempää sotkemaan asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494