EU:n ja Naton tasolla voitaisiin tehdä päätös, että virolaiset ja muut Baltit lähetetään Ukrainan avuksi taistelemaan. Virolaiset ja muut baltit ovat kritisoineet Venäjän toimia kaikkein eniten joten heidän tulisi nyt myös mennä apuun. Sanot ilman tekoja ovat täysin tyhjiä!
Virolaiset vapaaehtoisina Ukrainaan
3
66
Vastaukset
- kdjkdcjvds
Tässä kohtaa olen samaa mieltä, vaikka en koekaan mitään tarvetta kritisoida ja haukkua muita maita. Ihan yleisesti ottaen ihmisten, jotka ovat sitä mieltä että jotain pitäisin tehdä, olisi syytä siirtyä myös sanoista tekoihin. Meidän maassa on yhtä jos toisenlaista suoranaista pas kanlässyttäjää jotka osaavat kertoa mitä pitäisi tehdä, mutta ei osata sitten itse tehdä.
- Läänemeretee
Kansallismieliset poliitikot Virossa ja Gruusiassa ovat toistensa kaltaisia. He mölisevät kitalaki punaisena harhaisia Venäjä-vastaisia mukamielipiteitään, ja luulevat, että NATO tulee apuun, jos heidän provokaationsa tuottaa tulosta.
No, ei tule NATO apuun, kuten Ossetian sodassa nähtiin elokuussa 2008. Gruusian tuolloinen amerikkalaismielinen ja Yhdysvalloissa koulutettu häirikköpresidentti - vertaa Toomas Hendrik Ilvekseen! - Shaakasvili luuli nojaavansa NATO-tukeen ja vittuili ahkerasti venäläisille. Sitten kun venäläiset antoivat vähän takaisin, Gruusia oli muutamassa tunnissa polvillaan.
Virolaiset harrastavat samanlaista vittuilua, vaikka ovat NATO:n jäseniä. Omia lihaksia Virolla ei ole, eli aika raukkamaista lällätellä venäläisille luullen, että Setä Samuli pelastaa, kun paskat tulevat housuun. - pysyköötkotona
Parempibkun eivät. Ukraina on jo sen verran perseestä ettei näitä EUn suurimpia elättejä tarvita sinne yhtään enempää sotkemaan asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974