Punastuminen

MinkäVärinenOnPalo-auto

En tiiä kuuluko tää tänne mut mitä väliä.

Elikkä onko täällä muita jotka punastuvat ihan turhinstakin asioista ja melkein kaikesta.
Itse punastun jos joku tuijottaa jossakin ahdistavassa paikassa esim. Linja-autossa. Myös jos joutuu luokan eteen yhtäkkiä esittämään jotain tai sitten jos opettaja kysyy jotain mitä en tiedä ja kaikki katsovat..

Syksyllä pidin 3 esitelmää ilman punastumista koska mulla oli puuteria naamassa.. En tiedä miksi en punastunut . Varmaan siksi että ajattelin että nyt ei näy kun on meikkiä.
Nykyään se ei auta. Punastuin köksän tunnilla kun syötiin vaikka kukaan ei sanonut mitään eikä tuijottanut.. En tiedä näkyikö se kun oli meikkivoidetta.


Pääsenkö tästä ikinä yli vai joudunko kestämään tätä hel*****n palo auto naamaa!!
Te joilla on sama ongelma niin mitä teette itse sen peittämiseksi tai lopettamiseksi.

11

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PunaisistaPunaisin

      Minullakin vaihtuu väri aina jos liikkuu vähänkin enemmän tai jos joku edes sanoo siitä jotain. Itse laitan erästä lancomen visionnaire ainetta, en kyllä oo ihan varma toimiiko...
      mutta ainakin vielä on tietääkseni toiminut hyvin.

    • xD15tytsy

      Itsekin punastun todella helposti. Vähnkään hengastyesaä, jännittäessä , jutellessa vieraille, ainakin mulle tulee mistään tilanteesta sillee jännittyneen kuuma ja muutenkin tosi usein. Enkä ole apua löytänyt. Meikinkin alta punaisuuteni paistaa ja näyttää ehkä kahta kauheammalta.

      • Tomatoo

        Mitä meikkiä käytät


    • punainenonpäivänväri

      Hei täällä kans yks punastelija.max factorin pan stik on mun pelastus,peitää hyvin mut pitää vähän häivyttää rajat ettei näytä liian pakkeloidulta.Kun keskityt itse asiaan etkä itseesi punastumista ei välttämättä tuu mut joskus poskia vaa kuumottaa niin jatka vaan juttua etkä herpaannu niin kyl se ohi menee.Ja mitäväliä muhun on kaikki niin tottuneet ei ne jaksa välittää vaikka vaihdan väriä joten elä sinäkään huoli:)

    • PaloautoKorva

      Punastuminen on osa mua enkä ikinä oo yrittänyt peittää sitä... Tosin monesti kuulen kavereiden sanovan että kohta punastun koska ennen naaman punastumista niin korvani muuttuvat paloauto punaisiksi :D

    • Punastun aina jos joku vaan vähänkin kattoo:( oon niiiiin kateellinen niille jotka ei punastu ikinä! Toivottavasti tää loppuu pian

    • Vinkkipirkka

      Kiinnität siihen enemmän huomiota kuin muut. Onko sulla jokin peili mukana vai päätteletkö sen vaa kuumotuksen perusteella ? Hyvä rusketus auttaa häivyttämään ainakin asiaa, kuin vr. todella kalpeaan ihoon

    • Toi punastuminen lähtee kun opit olla välittämättä.

    • Punastuminen

      Punastuminen on hieno ja normaali asia, ei sitä pidä hävetä. Niiltä jotka ei punastu puuttuu jotakin.

    • Mmnjbnn

      Itekki punastelen välillä, ja jos tunnen että punastun yritän vain rauhoittua ja en välitä siitä niin välillä pystyn välttämään sen

    • Joakim_Nordfjäll

      Anna punoittaa vaan. Must se on söpöä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe