Tavarat katoilee ja muuta mukavaa

nasinfio

Mun vanhemmat muutti 4 vuotta sitte tälläseen noin 100 vuotta vanhaan taloon johon kuuluu asuinrakennuksen lisäks puuliiteri. tässä on kellarissa toiminu 1900 luvun jossain vaiheessa jonkinlainen putka.

Kaikki alko ku huomasin puita hakiessa että puukasan päälle oli ilmestyny tyttölapsen pikkuhousut ja pikkupojan sukka,ne ei siis ollu siinä edellisenä iltana kun kävin hakemassa puita. Täällä liikkuu kyllä kissoja paljon ja ne kyllä pääsee liiteriin ihan vapaasti mutta en oikeen usko että kissat olis niitä siihen tuonu ja lisäks joka kerta ku haen puita niin tuntuu sitä että joku tuijottaa,tiedän tunteen koska oon asunu ennenkin (2 kertaa) talossa jossa on henkiä läsnä.Viimeaikoina on sitte alkanu tapahtumaan pikkasen enemmän. Äitin huoneessa piilotellaan tavaroita jotka sitte löytyy mitä kummallisimmista paikoista. Viime tapahtuma oli että tv:n virtajohto oli revitty seinästä pois? Tää talo on lisäks tosi kylmä aina,kokoajan saa lämmittää puilla vaikka täällä on lämpöpatteritkin. Tänään taas kun tulin käymään täällä niin ajattelin ottaa yhteyttä täällä oleskelevaan henkeen/henkiin.

15

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taivaanranta

      Se on todellakin mahdollista että tavaroita käy siirtelemässä joku henki. Mut sekin on mahdollista että ihmiset unohtelee tai joku tekee pilaa tms. Ootko aikasemmin saanu jotaki yhteyttä niihin läsnäolijoihin?

    • kotirauha

      Kyllä rotat ja oravatkin moiseen pilaan voivat syyllistyä. Mikä henkihän meikäläisilläkin pakkaa noita tavaroita kätkemään? Henkimaailma on totta, mutta yleensä asioihin löytyy ihan arkinen selitys.
      Älä ole kiinnostunut noista hengistä. Usko ja käänny Taivaan Isän puoleen ja siunaa kotisi.

      • nasinfio

        Kyllä mä olen sataprosenttisen varma että täällä on henki/henkiä. Yläkerrassa kyllä on hiiriä näkyny mutta ei ne nyt mitään johtoja irrottele seinästä eikä piilottele puhelimia ja kaukosäätimiä. Lisäks täällä näkyy joku hahmo joka kävelee mutsin huoneen ikkunan ohi aina sillon tällön.


      • Joillakin ihmisillä on luontainen kyky kommunikoida henkien kanssa. Kuulemalla, kirjoittamalla, intuition kautta, jne. jne. Jotkut näkevät henkiä ja voivat keskustella heidän kanssaan. Näitä kykyjä voitaneen nimittää yhteisellä nimellä meediokyky. Kyvyn harjoittaminen vaatii suurta ymmärrystä ja moraalista vastuuta. Muu muassa sitä että puhtaasti uteliasuuden tyydyttäminen tai materialistisiin kysymyksiin vastauksien etsiminen tai vetää puoleensa alhaisen tason henkiä. Näiden asioiden ymmärtäminen, niinkuin meediokyky, voi olla luontaisesti ihmisellä voimakkaana ominaisuutena ja sitä voi myös kehittää edelleen.


    • CasperIsHere

      Tapahtuu noita asioita uudemmissakin taloissa vaikka usein puhutaan, että aaveet hakeutuu vanhoihin rakennuksiin. Meidän ok-talo on rakennettu 2010. Muutamia kuukausia muuton jälkeen alkoi tapahtumaan. Koirat murisi usein rappusten alapäässä tuijottaen yläkertaan. Välillä ne touhujensa kesken pysähtyy ja kaikki säntää yhtäkkiä sängyn tms. alle turvaan ja murisee. Välillä kesken kanavapujottelun kaukosäädin on kadonnut ja löytyy esim. wc-pöntön kannelta, josta on löytynyt myös autonavaimet, Oivariini-paketti, puhelin ja verenpainemittari. Kirjat muuttaa järjestystä tai pystyyn sijoitetut on yhtäkkiä pinoissa. Pojan huoneessa työtuoli liukui parvekkeen ovea vasten ja teki matkallaan reijän kyprok-seinään. Tyttö kuuli raapimisääniä, jne. Meillä on käynyt myös kaksi eri tutkijaryhmää tallentamassa näitä ilmiöitä. Oli kameroita ja tunnistimia useamman viikon pyörimässä. Tallenteissa näkyy epämääräisiä liikkeitä, varjoja, valonvälähdyksiä, kuvahäiriöitä, epämääräisiä ääniä ja sen sellaista, mutta ei kuitenkaan mitään torahampaisia demoneita, Eikä meitä ole riivattu eikä raavittu, eikä myöskään ole mitään hollywood-tyylistä hömppää esim. että yhtäkkiä alkaa hengitys höyryämään ja alkaa paleltamaan. Ei myöskään sähkökatkoja, valojen vilkkumisia, keinuvaa kattokruunua, yhtäkkisiä "järistyksiä", eikä demonisia murinoita eikä nauruja. Uskon, että ne on silkkaa hollywoodia.

      Pyysimme myös erään kohtuullisen tunnetun meedion käymään kahvilla muissa asioissa. Emme puhuneet hänelle mitään näistä ilmiöistä. Hän itse alkoi puhumaan, että hän saa tuntemuksia ja kyseli, että olemmeko kokeneet mitään erikoista. Hän väitti, että vieraanamme on "hämmentynyt ja pelokas entiteetti". Alueen historiaa on myös tutkittu, onko asuntoalueen lähettyvillä esim. jotain vanhaa hautausmaata tai jonkun sortin pakanallista palvontapaikkaa.

      Myös muutama naapuri on varovaisesti vihjaillut "oudoista tapahtumista". Näistä ei kuitenkaan paljoa puhuta kun pelätään hullun leimaa. Voin kuitenkin kertoa, että tämän todellisempia niistä ei voi saada, mitä ollaan koettu ja nähty. Kananlihalla ollaan oltu useita kertoja ja mm. juostu ulkovaatteet ja kengät kädessä ulos pakkaseen. Täällä kuitenkin edelleen asutaan. Ja ihan ilman psykoterapioita ja psyykenlääkkeitä. Tämän tason ilmiöihin tottuu yllättävää kyllä ja nykyään ne jo ovat kiinnostavia. Suurin kiinnostuksenkohde on tietenkin "onko kuoleman jälkeen elämää", ja mielestäni olen saanut siihen kohtuullisen selvän vastauksen.

      • Kromikeraami

        Tosi hyvä kirjoitus :)
        Itselläni olisi suuri kiinnostus päästä käymään tuollaisessa talossa, koska itsekin aistin jotain "tunnelmia". Lisäksi lapsuudenkodissani kummitteli tms. Ainakin muut perheenjäseneni ovat sitä mieltä. Joskus minusta on vaikuttanut, että "oudot voimat" suojelevat minua...


    • late232

      Huhu, koittakaa keksiä joku looginen selitys tapahtumille, henkiä ja kummituksia sun muita kato ei ole olemassakaan. Järki käteen.

      • dsfdsdfdf

        kato jonkun asian julistaminen ei tee väitettä todeksi. Sinun kommenttisi on siis täysin arvoton. Sen sijaan se, mihin vastasi, on täynnä tosielämän kokemuksia.


      • Kummitus-Ana

        Just tuollaiset latet nyt ei mitään tajuakaan. Vetoaa mielessään tietenkin tieteeseen, josta tuskin tajuaa mitään itsekään. Tiede ei kiellä ettei tuollaista tapahtuisi, vaikka sen toteennäyttäminen tai varsinkaan selittäminen ei helposti onnistukaan.

        Oikestaan ihmettelen miksei näitä tutkita enempää. Tai no kuka arvostettu tutkija uskaltaisikaan jos haluaa pitää maineensa apurahoineen.

        Ottaa vaan päähän kun joku simppeli late tulee selventämään tuota samaa tyhjänpäiväistä sontaa, johon luultavasti käytti koko älyllisen ja verbaalisen osaamisensa.

        Ps. Sori kun menen henkilöön, mutta jos ryhtyy näpyttelemään, voisi siihen käyttää vähän enemmän kuin puoli tuntia jonka tuohon varmaan käytit. Koskee yleisesti kaikkia lateja internetissä.


      • Kummitus-Ana

        Ja lisäyksenä sen verran, että totta kai pitää hakea kaikki mahdolliset loogiset selitykset. Joskus ei vain järki riitä kun joku tuoli lentää seinään.


      • harharhahaa

        Kannattaisi kuitenkin varmuuden vuoksi käydä tsekkauttamassa korviensa väli. Katsokaas kun aivot voipi sairastella ja aiheuttaa monenlaisia harha-aistimuksia.


      • nasinfio

        ""Huhu, koittakaa keksiä joku looginen selitys tapahtumille, henkiä ja kummituksia sun muita kato ei ole olemassakaan. Järki käteen.""

        Just toi on se ongelma mitä ei jokut tajua vaikka vääntäis rautalangasta. Suosittelen että alkaisit katsoa maailmaa "ns" neutraalilla silmällä eli et ole kummankaan puolella. Kun alkaa tutkia asioita niin kaikki valkenee josssain vaiheessa :)


      • Ettävoiärsyttää

        Huoh. Vaikka kuinka olisi hienot uudet sivut tehty, niin idiootit "mullei oo mitään tekemistä meenpä jauhamaan paskaa vaik tonne kummitteluosioon" -hörhöt löytävät aina paikkansa. Se on hienoa sitten vanhana muistella kuinka tuli tehtyä jotain tosi tärkeää elämässä. "ennenvanhaan oltiin sodassa minäpoika se vittuilin somessa oikein urakalla, muha ha haa"


    • Kissakummitus

      Olenko tulossa hulluksi O.o eli meillä on kaks kissaa ja ne syö n apuja. Tos viime yönä laitoin lisää n apuja ja aamulla kipot oli tyhjiä. Ja sitten yks kerta heräsin naukkumiseen joka kuului ulkoota menin sit kattoo ja siel oli semmonen musta kissa jonka tassut oli veren punaiset ja silmät ihan täysin mustat. Joo oon kissa ihminen ja meiltä on noin 3 vuotta sitten karannut kissa joka oli 4 vuotta. Tosta tarinasta tuli mieleen se meijä vanha kissa ; (

    • tyerwe

      mulla katoillu ja esineitä ja vaihdellu paikkaa sen jälkeen kun tapahtui paranormaaleja juttuja.
      esim. mun lukkokaappi aukeilee nyt itsekseen, esineitä siirrelty, ja rahaa kadonnut aivan kuin jokin sipsi kävisi välillä huoneessani. kerran tyyny oli siirtynyt patjan alle, en todellakaan tekisi niin jne. kerran oli akkulaturista revitty piuha irti. tai sitten joku pilailee kanssani tms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1538
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1042
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      812
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      781
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      717
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      112
      713
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      686
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      644
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe