uskoa,että rakas nainen olisi olemassa välillä. Joka ilta mietin,että onko vai eikö ole.
Minun on mahdoton
14
120
Vastaukset
- Ontietenkin
Ja rakas mieskin on. Teidän pitäisi vaan kohdata.
- uskotoivorakkautta
Toivotaan että sinulle löytyisi se rakas nainen..
- onnellinennainen
Kyllä se olemassa on. Se on varmaan onnellinen aamuisin ja iltaisin. Ja välillä keskellä päivääkin. Ja nyt varsinkin.
- jokailtajajokaikinenaamu
Ei voi olla olemassa. Maailmassa ei voi olla mitään niin kivaa.
- olenminä
olen minä ja sinä tiedät sen
- etsintä_alkakoon
Ei se sua kotoa löydä. Mene ihmisten ilmoille etsimään
- jokailtajajokaikinenaamu
En viihdy ihmisten ilmoilla,kun kaikki näyttelevät siellä.
- Tavallisia_ihmisiä
jokailtajajokaikinenaamu kirjoitti:
En viihdy ihmisten ilmoilla,kun kaikki näyttelevät siellä.
Kuinka niin näyttelevät?
- Mikss
ei vaan voi ottaa yhteyksiä? Tää on niin epätoivoista hommaa tää palstailu. Joskus se on kuitenkin tehtävä se yhteyden otto jos aikoo jotain. Jotain on ainakin tehtävä se on fakta jos toista haluaa lähestyä. Jos mitään liikettä ei tee niin ei silloin haluakaan. Ja jos tekee jotain liikkeitä niin tekee sit kunnolla kans eikä mitään epämääräsiä hämyilyjä että on se syy olla täällä pah...
- olenminä
mutta mistä hitosta sen tietää että se tietty hlö juuri odottaa sitä yhteydenottoa? Ei mistään. Minun tapauksessa.
- olenminä
Minä aina toivon että joku rakastaa häntä yhtä paljon kuin minä, niin silloin hänellä ei ole hätää. Minä olen vain tälläinen haamu.
- hologrammi
Rakkaus on illuusio, silmänkääntötemppu
- woman17
Tottakai on olemassa. Jokaiselle joku rakas ja juuri sopiva.
- etsintäalkakoon
Sun on vaan pakko mennä etsimään, muuten et voi löytää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994