paras raketti

rakettikeiju

mikä teidän mielestä on paras raketti

16

5073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä tiedän
      • pete

        hyvä olis mutta millä rahalla noita ostelis...


      • pepe
        pete kirjoitti:

        hyvä olis mutta millä rahalla noita ostelis...

        jotain raketteja...palokunnalta lupa omaan isompaan pommiin, tilaat jostain saksasta tai jonkun maahantuojan kautta semmosen kaupungilla ammuttavan jytyn kokosen raketin. Niissä on sitä jotain, on naapurilla suu pyöreenä ku ammut sen siinä etupihalla :D.

        Itellä on toi ikä jo menny ku ammuttiin raketteja aivan saatanasti. Nykyään rakennan vaa johonkin puolenmetrin kokoseen putkeen oman pommin, kaverit ihailee aina :) semmone 40m korkee räjähdyspatsas ja jumalaton rätinä. En suosittele kokeileen tekeen omia pommeja, vaarallista.


      • petri viikari
        pete kirjoitti:

        hyvä olis mutta millä rahalla noita ostelis...

        PARAS ON VENÄJÄLLE YKS JOKA RÄIJÄYTETÄÄN UUTENA MAILMAN ISON POMMI MIKÄ VEDETÄÄN UUTENA VUOTENA


    • hhh

      tykinjyskyt ja kiinarit teippaa tykinjysky koiran kylkeen ni siltä lentää suolet nätisti

      • apua

        Sä oot hullu, mielipuoli!!!


    • näitä

      Kaikenlaiset padat jotka suihkuttaa värejä ylöspäin on hienoja. Voittaa kevyesti kaikki ilmaan ammuttavat rätinäpaukut jotka kestää pari sekuntia. Pata kestää hyvällä tuurilla puolikin minuuttia.

      Niillä vaan tapaa nimet vaihtumaan vuosittain, eikä tässä nyt enää muista minkänimisiä paukkuja vuosi sitten ammuttiin. Roomalainen kynttilä on näistä vaatimattomimmasta päästä mutta todella halpa. Joku kolmion muotoisessa pakkauksessa ollut oli aivan upea.

      • Josse

        Kyl jotkut isot raketit on ihan hyviä. Esim. Finlandia


    • lalala

      major,hoginight,maga,gruiser,silverstar,thunder king,norsun laukaus (eli iso tiikeri) ja kaikki palloraketit

    • Meikä on ihme

      Mikä on sinun mielestä paras raketti sivu minun mielestä rakettitukku tai rakettikeiju!! Siellä on kuponkeja ja sieltä saa helposti tietoa heti ainakin minä saa en muuten kävisi siellä ollenkaan tietty nutta kun olen ollut vähän aikaa ollut ja nähnyt kaikki raketit niin helposti siihen kyllästyy ja perheen pienimille on siellä pelejä

      • oDottaja :( UUSI

        MUSTA PARAS RAKETTI ON EHTOTTOMASTI POLARIS KEIUSTA!!! SITÄ EI VOITSA MIKÄÄ ;D


    • juu

      Paras kauppa raketeille on teesi ja paras paukku on papaatti vai kirjotetaaks se erillailla?

      • piip piip

        onks sul vaa raketit mielessä hä


    • Rautasika

      Nitromax, TeeSIstä

    • raketti paketti

      Kunkkutykki Rakettitukusta on paras

    • m32

      Toinen ääni kunkkutykille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe