mikä teidän mielestä on paras raketti
paras raketti
16
5132
Vastaukset
- minä tiedän
Ehdottomasti Titan
http://en.wikipedia.org/wiki/Titan_rocket- pete
hyvä olis mutta millä rahalla noita ostelis...
- pepe
pete kirjoitti:
jotain raketteja...palokunnalta lupa omaan isompaan pommiin, tilaat jostain saksasta tai jonkun maahantuojan kautta semmosen kaupungilla ammuttavan jytyn kokosen raketin. Niissä on sitä jotain, on naapurilla suu pyöreenä ku ammut sen siinä etupihalla :D.
Itellä on toi ikä jo menny ku ammuttiin raketteja aivan saatanasti. Nykyään rakennan vaa johonkin puolenmetrin kokoseen putkeen oman pommin, kaverit ihailee aina :) semmone 40m korkee räjähdyspatsas ja jumalaton rätinä. En suosittele kokeileen tekeen omia pommeja, vaarallista. - petri viikari
pete kirjoitti:
PARAS ON VENÄJÄLLE YKS JOKA RÄIJÄYTETÄÄN UUTENA MAILMAN ISON POMMI MIKÄ VEDETÄÄN UUTENA VUOTENA
- hhh
tykinjyskyt ja kiinarit teippaa tykinjysky koiran kylkeen ni siltä lentää suolet nätisti
- apua
Sä oot hullu, mielipuoli!!!
- näitä
Kaikenlaiset padat jotka suihkuttaa värejä ylöspäin on hienoja. Voittaa kevyesti kaikki ilmaan ammuttavat rätinäpaukut jotka kestää pari sekuntia. Pata kestää hyvällä tuurilla puolikin minuuttia.
Niillä vaan tapaa nimet vaihtumaan vuosittain, eikä tässä nyt enää muista minkänimisiä paukkuja vuosi sitten ammuttiin. Roomalainen kynttilä on näistä vaatimattomimmasta päästä mutta todella halpa. Joku kolmion muotoisessa pakkauksessa ollut oli aivan upea.- Josse
Kyl jotkut isot raketit on ihan hyviä. Esim. Finlandia
- lalala
major,hoginight,maga,gruiser,silverstar,thunder king,norsun laukaus (eli iso tiikeri) ja kaikki palloraketit
- Meikä on ihme
Mikä on sinun mielestä paras raketti sivu minun mielestä rakettitukku tai rakettikeiju!! Siellä on kuponkeja ja sieltä saa helposti tietoa heti ainakin minä saa en muuten kävisi siellä ollenkaan tietty nutta kun olen ollut vähän aikaa ollut ja nähnyt kaikki raketit niin helposti siihen kyllästyy ja perheen pienimille on siellä pelejä
- oDottaja :( UUSI
MUSTA PARAS RAKETTI ON EHTOTTOMASTI POLARIS KEIUSTA!!! SITÄ EI VOITSA MIKÄÄ ;D
- juu
Paras kauppa raketeille on teesi ja paras paukku on papaatti vai kirjotetaaks se erillailla?
- piip piip
onks sul vaa raketit mielessä hä
- Rautasika
Nitromax, TeeSIstä
- raketti paketti
Kunkkutykki Rakettitukusta on paras
- m32
Toinen ääni kunkkutykille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992