paras raketti

rakettikeiju

mikä teidän mielestä on paras raketti

16

5154

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä tiedän
      • pete

hyvä olis mutta millä rahalla noita ostelis...

• pepe
        pete kirjoitti:

jotain raketteja...palokunnalta lupa omaan isompaan pommiin, tilaat jostain saksasta tai jonkun maahantuojan kautta semmosen kaupungilla ammuttavan jytyn kokosen raketin. Niissä on sitä jotain, on naapurilla suu pyöreenä ku ammut sen siinä etupihalla :D.

Itellä on toi ikä jo menny ku ammuttiin raketteja aivan saatanasti. Nykyään rakennan vaa johonkin puolenmetrin kokoseen putkeen oman pommin, kaverit ihailee aina :) semmone 40m korkee räjähdyspatsas ja jumalaton rätinä. En suosittele kokeileen tekeen omia pommeja, vaarallista.

• petri viikari
        pete kirjoitti:

PARAS ON VENÄJÄLLE YKS JOKA RÄIJÄYTETÄÄN UUTENA MAILMAN ISON POMMI MIKÄ VEDETÄÄN UUTENA VUOTENA

• hhh

tykinjyskyt ja kiinarit teippaa tykinjysky koiran kylkeen ni siltä lentää suolet nätisti

• apua

Sä oot hullu, mielipuoli!!!

• näitä

Kaikenlaiset padat jotka suihkuttaa värejä ylöspäin on hienoja. Voittaa kevyesti kaikki ilmaan ammuttavat rätinäpaukut jotka kestää pari sekuntia. Pata kestää hyvällä tuurilla puolikin minuuttia.

Niillä vaan tapaa nimet vaihtumaan vuosittain, eikä tässä nyt enää muista minkänimisiä paukkuja vuosi sitten ammuttiin. Roomalainen kynttilä on näistä vaatimattomimmasta päästä mutta todella halpa. Joku kolmion muotoisessa pakkauksessa ollut oli aivan upea.

• Josse

Kyl jotkut isot raketit on ihan hyviä. Esim. Finlandia

• lalala

major,hoginight,maga,gruiser,silverstar,thunder king,norsun laukaus (eli iso tiikeri) ja kaikki palloraketit

• Meikä on ihme

Mikä on sinun mielestä paras raketti sivu minun mielestä rakettitukku tai rakettikeiju!! Siellä on kuponkeja ja sieltä saa helposti tietoa heti ainakin minä saa en muuten kävisi siellä ollenkaan tietty nutta kun olen ollut vähän aikaa ollut ja nähnyt kaikki raketit niin helposti siihen kyllästyy ja perheen pienimille on siellä pelejä

• oDottaja :( UUSI

MUSTA PARAS RAKETTI ON EHTOTTOMASTI POLARIS KEIUSTA!!! SITÄ EI VOITSA MIKÄÄ ;D

• juu

Paras kauppa raketeille on teesi ja paras paukku on papaatti vai kirjotetaaks se erillailla?

• piip piip

onks sul vaa raketit mielessä hä

• Rautasika

Nitromax, TeeSIstä

• raketti paketti

Kunkkutykki Rakettitukusta on paras

• m32

Toinen ääni kunkkutykille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2146
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      79
      1255
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      116
      1220
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      59
      1002
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe