Uusitut WC- istuimet.

Konkarit muistavat varmasti hyvin ne ajat jolloin vesivessapöntöt olivat ns. matalaa mallia. Niille vähän naurettiin. Kyllä kai ne thaikuille olivat sopivat mutta farangeilla on nyt vähän suuremmat kilkuttimet.
Toisella kädellä joutui kassejaan kannattelemaan etteivät olisi pohjalla levänneet. Nyt ovat jo melkein kaikki vaihdettu korkeampiin malleihin mutta kyllä niitä mataliakin vielä vastaan tulee.

3

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PaskajuttuXX

Ihmiskunnan suurin mysteeri on ne pöntöt (usein julkisissa vessoissa) joissa on jaloille paikat ja joka ei ole lattiasta kuin 20cm korkea. Ison hädän suorittaminen on liki mahdotonta ellei ole akrobaatti. Jos menet kyykkyyn niin pasha menee 15-20cm reiän taakse ja seinille. Jos yrität olla pystymmässä niin potaska valuu reisiä pitkin. Jos menet kyykkyyn pöntön eteen niin perseesi hipelöi sitä pönttöä koko ajan jonka reunuksille muut on kussut ja paskantanut.

Yritin kerran eri keinoja mutten onnistunut ja hätä oli suuri tulisen illallisen seurauksena. Juoksin mereen, riipaisin housut kinttuun samalla kun olin uivinani. Taakseni ilmestyi 3 x 3 metriä kooltaan oleva oranssi ripulilautta. Kroolasin äkkiä sivummalle ettei rantaa kohti lipuvaa lauttaa yhdistetä minuun. Pääsin noin 30 metrin päähän ja katsoin taakseni kun vanhempi ruskettunut kalju saksalaismies kävelee rinta rottingilla suoraan siihen paskalauttaan ja pirskottelee vettä kasvoilleen...

• HolyWater

hän siunasi itsensä Gangesin pyhässä vedessä tai vastaavassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      60
      4783
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3868
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      3350
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3091
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2924
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2588
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2226
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      254
      2087
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1923
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108