Konkarit muistavat varmasti hyvin ne ajat jolloin vesivessapöntöt olivat ns. matalaa mallia. Niille vähän naurettiin. Kyllä kai ne thaikuille olivat sopivat mutta farangeilla on nyt vähän suuremmat kilkuttimet.
Toisella kädellä joutui kassejaan kannattelemaan etteivät olisi pohjalla levänneet. Nyt ovat jo melkein kaikki vaihdettu korkeampiin malleihin mutta kyllä niitä mataliakin vielä vastaan tulee.
Uusitut WC- istuimet.
3
70
Vastaukset
- PaskajuttuXX
Ihmiskunnan suurin mysteeri on ne pöntöt (usein julkisissa vessoissa) joissa on jaloille paikat ja joka ei ole lattiasta kuin 20cm korkea. Ison hädän suorittaminen on liki mahdotonta ellei ole akrobaatti. Jos menet kyykkyyn niin pasha menee 15-20cm reiän taakse ja seinille. Jos yrität olla pystymmässä niin potaska valuu reisiä pitkin. Jos menet kyykkyyn pöntön eteen niin perseesi hipelöi sitä pönttöä koko ajan jonka reunuksille muut on kussut ja paskantanut.
Yritin kerran eri keinoja mutten onnistunut ja hätä oli suuri tulisen illallisen seurauksena. Juoksin mereen, riipaisin housut kinttuun samalla kun olin uivinani. Taakseni ilmestyi 3 x 3 metriä kooltaan oleva oranssi ripulilautta. Kroolasin äkkiä sivummalle ettei rantaa kohti lipuvaa lauttaa yhdistetä minuun. Pääsin noin 30 metrin päähän ja katsoin taakseni kun vanhempi ruskettunut kalju saksalaismies kävelee rinta rottingilla suoraan siihen paskalauttaan ja pirskottelee vettä kasvoilleen...- HolyWater
hän siunasi itsensä Gangesin pyhässä vedessä tai vastaavassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604783
- 653868
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2193350- 1143091
- 482924
- 232588
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192226Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2542087- 381923
- 1081892