Eli oon käyny 2 kertaa paskalla nyt aamulla ja toisella kertaa piti juosta vessaan. Ripulipaskahan sieltä tuli paineella, pierun saattelemana. Nuo kauhean hajuiset pierut jo enteili yöllä sitä. Humalassahan minä olen ja hilpeänä.
Noniin nyt tuli jo ripuli
perseenhaju1
4
91
Vastaukset
- Nuori_lääkäri
Hirtä itsesi yhteiskunnan alin saasta ja kieroutunut loinen, niin teet kerrankin elämässäsi hyödyllisen työn itsellesi, sukulaisillesi ja koko yhteiskunnalle.
- kauhajoki
Mulla on perse ihan ruvella, kun olen lähes kaksi vuorokautta istunut huonossa asennossa tietokoneella. Nyt laitoin tyynyn tuolin alle, että pystyn jatkamaan sessiota. Onko muita hoitovinkkejä?
- viikko_kuivilla
Minulla repesi peräaukko kun väänsin sellaisen ranteen paksuisen kovan jöötin, vähän tuli vertakin. Täytyy taas näköjään aloittaa juopottelu että uloste pehmenee ripuliksi.
No näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574