Miksi persenaamat lisääntyy eniten?

Suretus

Mikö siinä on, kun mitä enempi ääliö ja persenaaman näköinen tyyppi, sitä enemmän lapsia? Ahneusko levittää kusipäitä? Fiksut sitten ei hanki lapsia :(

34

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justjooo

      No. Miksi sinä siis hankit lapsia. Emmehän me muut voi sitä tietää.

      • Suretus

        Mutta kun en ole persenaama ja mulkero, niin en voi vastata puolestanne. Itselläni on kyllä jälkeläisiä.


      • Minäpäminäpäminä
        Suretus kirjoitti:

        Mutta kun en ole persenaama ja mulkero, niin en voi vastata puolestanne. Itselläni on kyllä jälkeläisiä.

        No mutta.. Just sanoit, ettei fiksut hanki lapsia, ja ne jotka hankkivat, ovat persenaamaisia ääliöitä. Nyt sitten toteat itsekin olevasi sellainen, vaikka samaan hengenvetoon sen kiellätkin.

        Vaikuttaa siltä, että olit omalta kohdaltasi aloituksesi kanssa aivan oikeassa.


      • Suretus

        Niin siis joo, harvat kaltaiseni fiksut hankkii lapsia, mutta persenaamat ja mullkupäät tekee ja pilaa ihmiskunnan.


      • Koitus_ko

        Nyt se on ihan varmaa, nämä provopettereiden nykyään surkeat aloitukset johtuu pelkästään liiallisesta itsetyydytyksestä


      • ilotus
        Suretus kirjoitti:

        Mutta kun en ole persenaama ja mulkero, niin en voi vastata puolestanne. Itselläni on kyllä jälkeläisiä.

        Sinähän voit netissä leikkiä, ettet ole persenaamainen mulkero. Netissähän kuka tahansa voi olla mitä tahansa.


      • Suretus

        Totta. Netissä kaikki in ihqua ja kaikilla persenaamoilla menee niin hyvin, että voi alkaa leikkiä kotista.


      • ilotus
        Suretus kirjoitti:

        Totta. Netissä kaikki in ihqua ja kaikilla persenaamoilla menee niin hyvin, että voi alkaa leikkiä kotista.

        Se on totta. Sinäkin leikit, että sinulla menee hyvin. Toisaalta pitäähän teillä persnaamoilla olla jokin huvi :)


    • Onko lapset elättää valtion tuella syy yhteys?

      • Suretus

        Melko varmasti on syy-yhteys. Jotkut kepulaiskylät maksaa persenaamoille eli kunnantyöntekijöiden persenaamapenikoilleen lisääntymistä. Pohjois-Pohjanmaalla esim. näin. joku Halsua maksaa 3000€ jokaisesta syntyvästä persenaamasta. Ihan hullua. Sukusiittoa se edistää ja huonoa ihmisainesta.


    • Tottakerrot

      Persenaamoista ei ole muuhun. Kaikki pienpedot on kovia lisääntyjiä.

      • äläkärsinaamastasi

        Etkö ole harkinnut plastiikkakirurgiaa?


    • Jggjj

      Plastiikkakirurgi ei persenaaman syntyvää lasta pysty operoimaan, vaan sieltä tulee persenaama.

      • moihuonoisä

        Eli olet yrittänyt pyytää kirurgia operoimaan lapsesi persenaaman kuntoon?


    • Samahavainto

      Tuo on kyllä totta. Ehkä he ovat niin paskamaisia ja ilkeitä että haluavat saastuttaa maailmaa. Tai sitten hankkivat liudan lapsia ja sitovat sillä puolisoaan. Muutenkin voivat olla henkisesti sairaita.

      • sorryukkeli

        Saastuttaako rumuus maailman? Taidat olla pinnallisuuden lisäksi tyhmä. Tyhmien taas ei pidä hankkia lapsia. No onneksi sinun liittosi päättyi. On vaimollasikin mahdollisuus tulla onnelliseksi, ja lapsillasi mahdollisuus saada normaali miehenmalli.


      • Sinä-sairastutat
        sorryukkeli kirjoitti:

        Saastuttaako rumuus maailman? Taidat olla pinnallisuuden lisäksi tyhmä. Tyhmien taas ei pidä hankkia lapsia. No onneksi sinun liittosi päättyi. On vaimollasikin mahdollisuus tulla onnelliseksi, ja lapsillasi mahdollisuus saada normaali miehenmalli.

        On harhainen tämä yksi akka. Mene hoitoon.


      • persenaamalle
        Sinä-sairastutat kirjoitti:

        On harhainen tämä yksi akka. Mene hoitoon.

        Syytät toisia omista virheistäsi ja haukut harhaiseksi. Ei sulla hyvin mene. Ehkä sun itse pitäisi mennä hoitoon.


      • Menejo

        Ei ku sun pitää mennä hoitoon lesta. Tämä on määräys jumalalta.


      • taidatollahoidontarpees

        Mikä ihmeen lesta?


      • ägääää
        taidatollahoidontarpees kirjoitti:

        Mikä ihmeen lesta?

        Tarkoittaa ilmeisesti lestadialaista.


      • luekirjat
        ägääää kirjoitti:

        Tarkoittaa ilmeisesti lestadialaista.

        Tuskin ne kirjoittelee vauvakuume palstalle.


    • Ei_ikiteini

      Olitpa lapsellinen tai lapseton, niin aloituksesi osoittaa varsinaista hengenköyhyyttä (eli siis lapsellisuutta). Olen nähnyt hyvin säilyneitä ja hyväkroppaisia suurperheen äitejä. Sitä paitsi nuori äiti useinmiten näyttää paremmalta kuin normaaliin tapaan vanhentunut lapseton keski-ikäinen nainen (joka itse olen). Eli lapsettomuus ei takaa ikuista nuoruutta, ei suurta älykkyyttä, eikä edes menestystä. Itse asiassa lasten saamisen on todettu jopa lisäävän naisilla älykkyyttä. Perhe-elämän organisointi vaatii ongelmanratkaisukykyä. Sen sijaan se, että elää keski-iässäkin tai varhaisvanhuudessa kuten olisi teini-ikäinen, eli hyvin itseriittoisesti, on vain säälittävää.

      • juunu

        Ei se itseriittoisuus ja itsekkyys lapsensaantiin lopu. Muuttuu vain "minä" -ajattelusta "minä ja minun lapsi" -ajatteluun. Yhtä itsekästä.


    • Pöllötin

      Mä ihmettelen miksi kaikki tyhmät, dokut ja huumehörhöt sikiää niin pirusti? Mutta sitten ihmiset, joilla todella on edellytykset lapsen kasvattamiseen ja hoitamiseen, niin eivät.

      • Niiinhhh

        Niin. Fiksujen pitää jättää lisääntymättä, jotta hullut ja pöljät saavat kaiken ulkopuolisen tuen lastensa kanssa selviämiseen. Lapseton on hyväntekijä.

        Tutkimusten mukaan suomalaiset tyhmenevät.


      • vastuuton

        Niin... itsekin lapsenmieliset lisääntyvät eniten.


    • Dadadidii

      Kaikki haittaeläimet lisääntyy eniten. Rotat esimerkiksi.

      • tottaa

        Ja aloittaja.


      • Isä-
        tottaa kirjoitti:

        Ja aloittaja.

        Joo en tiedä hänestä, mutta vaikuttaa fiksulta ihmiseltä, toisin kuin sinä.


      • taisitollaap
        Isä- kirjoitti:

        Joo en tiedä hänestä, mutta vaikuttaa fiksulta ihmiseltä, toisin kuin sinä.

        Fiksu jankkaa vuodesta toiseen samaa juttua ja haukkuu toisia?


      • Olet-ääliöpersenaama
        taisitollaap kirjoitti:

        Fiksu jankkaa vuodesta toiseen samaa juttua ja haukkuu toisia?

        Eihän se hauku. Hyvän asian puolesta kannattaa jankata ääliöille.


      • justjooo
        Olet-ääliöpersenaama kirjoitti:

        Eihän se hauku. Hyvän asian puolesta kannattaa jankata ääliöille.

        Ai persenaama ei ole haukkumissana, no mikä on? Kerrotko aloittaja, sillä sinähän se tietty olit eri nikillä taas haukkumassa.

        Sinä olet hyvin säälittävä ja trollaajista tehty tutkimus sopii sinuun todella hyvin.


      • Ei-herkkähipiä
        justjooo kirjoitti:

        Ai persenaama ei ole haukkumissana, no mikä on? Kerrotko aloittaja, sillä sinähän se tietty olit eri nikillä taas haukkumassa.

        Sinä olet hyvin säälittävä ja trollaajista tehty tutkimus sopii sinuun todella hyvin.

        Persenasma on kuvaus, ei haukku.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      357
      4086
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1507
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      200
      1287
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe