Joku täällä valisti, lähes voivotteli, miksei joku asiantuntija selvitä cc:lle, ettei palomuurein suojattuun koneen tiedostoon pääse.
Kun samasta asiasta valitin toistamiseen operaattorilleni Soneralle, Sieltä lähetettiin asiantuntija kotikäynnille.
Naapurissani asuva kd-hakkeri "konttasi" sisään suojatutua langatonta reittiä hyväksi käyttäen. Sonera nyt sulki tuon reitin.
Minulle oikeutta - harmia sadistiselle kd-hakkerilleni kun murtautuminen ei enää onnistu.
Ai mikä on kd? No se on se viidesläisten viideskolonna, kansankirkon yhteyteen lukeutuva - myös poliisiasioitava hoitava ministeri Päivi Räsäsen popula jota ko. hakkeri fanittaa.
Toivo Lång
Inkeroinen
Tietohakkerointi viimeinkin todentui
2
<50
Vastaukset
- No.HYVÄ.että
sait apua CC, ja "viidesläinen" otettiin kiinni.
Tiedän, että ovat rikollisia, lapseltakin ovat vieneet elämän.
Ja ihan vain rahan himo motiivinaan.
("Viidesläinen" tarkoittaa "Viidennen herätysliikkeen jäsen".)
Samanlainen "ihmeidentekijähän" on myöskin se rahanhimoinen Jakovaara, joka nyt on myöskin pantu vastuuseen.
Ristiretkeläiset verottavat raskaasti ja kiduttavat nyky-Suomessakin.- captcöpenick
Ei ole vielä poliisi profiloinut yksilöllisesti viitasen osuutta, vaikka todistusketju onkin aukoton. Sonera antaa hakkeroijan nimen vain poliisille. Poliisi toimii Soneralla olevan tiedon mukaan.
Toivon tällä viikolla ehtiväni Kouvolan poliisitalolle. On kai varattava netistä aika, asian nopeuttamiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492048Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3061749- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781203- 671160
- 251071
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23957