joo mä oon kiusattu

orvokki629

Joo hei mä oon orvokki mä oon kiusattu koulussa ja en vaa tiiä mitä tehdä mua kiusataan netis ja koulus mulla on yks kaveri mut sekää ei enää haluu olla hirveesti munkaa:( ku tykkään yhest pojast meiän luokal ja menin sanoo sille et tykkään siit no sit se oli sillee okei,mut mul on jo tyttöystävä ja mä nolostuin niin pahasti ja koulun jälkeen mul oli tullu pari viestii meiän luokkalisilt tytöilt ja ne sano et luuletko et se tykkäis sust hahahaha sä oot vaa tollanen säälittävä ruma tyttö mä loukkaannuin ihan kamalasti oon vähä masentunu koulus menee huonosti ja äiti ei tiiä mitää ja pakottaa mua soittaa pianoo mä teen läksyt ja kaikkee luen mut kokeet vaa menew nii huonosti ne tytöt tulee välil sanoo jotai mun kuviim facebookis vaik et etsä ikinä harjaa sun hiuksii tai sun kannattais peittää sun naama jollain pussil tai jollain ja sano et ees meikki ei voi auttaa mua pliis auttakaa mua antakaa vinkkejä mitä tekisin:'(

13

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sissee

      Voi että osaa olla ilkeitä noi kiusaajat,olisimpa puolustamassa sua koulussa ne sais ite vetää pussit päähänsä ja paeta vuorille:)Et varmasti ole säälittävä etkä ruma älä usko niitä ilkeilijöitä.Netissäkään ei tarvi sietää kiusaamista ainakin vähintään ne pitää pudottaa kaverilistalta.Voisitko puhua äidillesi tästä,jos hän osaisi vielä neuvoa ja auttaa.Sanoisin et kovetat itses niiden kiusaajien edessä etkä annaniiden masentaa ne nauttii siitä jos hämmennyt,ja jos uskallat nii jotain pääkiusaajankin rumuudesta vois letkauttaa.Siinäpä jäis suu loksahtaen miettiin kun itsetuntoa on loukattu.Nyt meet vaan itsevarmana ja juttelet kivoille tyypeille ja yritä saada uusia ystäviä.Tsemppiä!

    • paskaatylsää

      Tässä on yks syy miksi ihmisiä sekoaa ja pahimmassa tapauksessa tulee rumaa jälkeä esimerkkejä on säälittävää kiusaaminen ei muuta mullekki on vittuiltu aikoinaan ja mä sanoin vastaan mutta ei se auttanu -_-

    • Jjjjjjjhhhjj

      Kaikille kiusatuille tiedoks että ei vaan välitä mitä ne muut sanoo kunha ite tiätää että ne mitä ne sanoo ei oo niinku ne sanoo ihmiset on jopa tehny itsemurhia kiusaamisen takia ja kerro jollekkin läheiselle mitä on tapahtunu nii ne voi auttaa.

    • Moi Orvokki!
      Ihan ekana, kuulostaa tosi kamalalta tilanteelta tuo mitä kerroit. Tuollaiset ikävät puheet ulkonäöstäsi kannattaa jättää ihan oman arvonsa nojaan, et ole ruma. Kiusaajilla on luultavasti omia huolia ja he tuntevat ehkä itse epävarmuutta ulkonäöstään. Kiusaaminen on aina kiusaajan häpeä, sun ei kannata pelätä kertoa siitä jollekin luotettavalle aikuiselle, esim. vanhemmille tai opettajalle. Olisi varmasti tosi helpottavaa sinulle ja vanhemmillesi, jos he ymmärtäisivät sun tilanteen. Tietysti voi miettiä tarvitsetko Facebookissa sellaisia kavereita, jotka sua siellä vaan kiusaavat.

      Älä jää yksin asian kanssa!
      Jyväskylän Saappaasta
      Maiju ja Teresa

    • Rongeejhöj

      Hei orvokki miks must tuntuu et oot mun yks tuttu? Mitä kaikkee oot harrastanu?

      • orvokki629

        Mää harrastan tverkkaamista, huoraamista ja COD:in pelaamista


    • Snautseriiiiu

      PASKAT IHMISET VAA YRITTÄÄ NOSTAA OMAA ITSETUNTOONSA HAUKKUMALLA MUITA! Pysy vahvana ja anna niille turpaa nii ettei ne enää uskalla sanoo. Hah ym paskat näytä niille. Koita myös sanoo äidilles et harrastus on sun päätös ei sen. Voimii!!!

    • Siitävaan

      Hali sinulle, Orvokki! Näköjään viesti on jo viime vuodelta, mutta kirjoitan silti. Kiusaajat voivat olla epävarmoja itsestään ja siksi pitää löytää joku, joka lyödään vielä alemmaksi. Vaikka olisit ruma (mitä todennäköisesti et ole), persoonallisuutesi ratkaisee. Katso ympärillesi, katso nuoria ja aikuisia. Huomaat, että heidän joukostaan löytyy vähemmän kauniita, mutta jotka ovat pidettyjä ja haluttuja seuralaisia. Tai katso valokuvamalleja. Heissäkin on oikeastaan rumia ihmisiä, mutta jotka persoonallisuutensa vuoksi ovat haluttuja jopa tuollaiseen tehtävään. Se on sitä sisältä säteilevää itsensä hyväksymistä ja iloa siitä, että on sitä mitä on. Oletko pannut merkille, että hyvin moni julkkis, esim. laulaja on kertonut olleensa koulukiusattu?

      Ymmärrän, että on vaikea ponnistaa, jos tuntee olevansa surkimus. Missä sinä olet hyvä, nauti siitä. Saat siitä virtaa. Osaat soittaa pianoa, kaikki eivät osaa ja voivat olla siitä kateellisia. Musiikin harrastaminen on monella tapaa kehittävää, sillä aivot joutuvat monella tapaa töihin, mutta siltikään en ymmärrä äitisi pakottamista. Harrastuksen pitää olla sellainen, että siitä saa voimaa ja nautintoa.

      Mitä tapahtuisi, jos kommentoisit kiusaajien juttuja, että hei, katsokaapa tätä. Tällä on selvästi ulkonäkö- ja itsetunto-ongelmia, koska pitää haukkua minua. Toisten haukkuminenhan tutkitusti viittaa siihen, että kiusaajalla on ongelmia itsensä kanssa. Kuka vielä haluaa ilmoittautua niin huonoksi, että ei edes itse pidä itsestään? Käännät siis koko asian päälaelleen.

      • kypsy.siihen

        Joo mut sillä oli sentään marsuja toisin kuin sulla.


      • kypsy.siihen kirjoitti:

        Joo mut sillä oli sentään marsuja toisin kuin sulla.

        Kuka vittu marsuja haluis kun puput on paljon söpömpiä


    • apua22

      Kerro vanhemmillesi tai opettajallesi.

    • Tärkeintä on, ettet anna periksi!!! Minun kiusatuksi tulemiseni tapahtui jo vuosia sitten ja olen nyt aikuinen. Kouluja käymätön, koska jätin kiusaamisen takia koulun ysillä kesken. Sairastuin myös senverran henkisesti, että pääsin/jouduin varhain eläkkeelle. Minun koulussa ollessani ei ollut vielä erityisryhmiä ym. keinoja poistaa mahdollisuuus kiusaukseen. Onneksi olen kuitenkin saanut jälkeenpäin apua niin, että voin elää tervettä eläkeläisen elämää. On "luova vapaus" runoilla, maalata tauluja, soittaa juuri kosketinsoittimia ja roikkua aktiivisesti myös Somessa sen eri muodoissa. Olen tavannut elämäni matkalla sellaisiakin ihmisiä, ketkä esim. arvostavat sisäistä kauneutta. Olikohan se Freud,Marx,Engels&Jungin biisissä sanat : " Jotkut päivät on kultaa ja kiveä muut". Sateen takana paistaa aina aurinko ja synkimmässäkin pilvessä voi olla hopeareunus

      • oot-niin-kade

        Homoillakin on enemmän marsuja kun sulla!


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1507
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      866
    3. 37
      862
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      58
      809
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      809
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      782
    7. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      735
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      719
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      672
    10. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      43
      667
    Aihe