Voiko wlania vahvistaa ilman että pääsee reititti

tytti17v

Minä asustan vuokra-asunnossa, jossa on netti valmiina. Ongelmana on se, että wlan-pönttö on tavoittamattomissa`jossakin eikä sen signaali ole hyvä kaikkialla asunnossa. Onnistuuko signaalin vahvistaminen esim. wlan-reitittimellä? Pitääkö hankkia joku uusi erillinen laite?

4

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä onnistuu. tosin pitää kysyä lupa sen nykyisen reitittimen omistajalta että saako sen yhteyttä vahvistaa toisen reitittimen avulla.

• eikösitänäe

Hommaa routeri jossa on repeat ominaisuus, yhdistä nykyiseen wlaniin, laita sille uusi ssid ja salasana, mitään lupia tähän ei tarvita. Mutta missä hitossa se nykyinen wlani poksi on, kun et sitä missään näe?

• 909092090

Mistä vetoa, niin asunnossa on netti valmiina muttei mitään päätelaitetta mihin yhdistää. Ja nyt seilataan jonkun naapurin avoimella WLAN-verkolla ympäriinsä, mikä ei tietenkään toimi hyvin kun on seinää ja muuta välissä.

Kannattaa kysyä asunnon omistajalta, miten sitä nettiyhteyttä on tarkoitus käyttää.

• tytti17v

Ei kun menen väliaikaisesti asumaan kalustettuun kämppään ja siihen kuuluu netti. Epäilen ettei toimi niin hyvin kun luvataan. Minulla on uusi kallis D-linkin reititin, sillä pystyy siis varmaan vahvistamaan. Setupista säätää ja youtubesta tms. kattoo ohjeet? Teoriassa siis mahdollista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7505
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4133
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      53
      2409
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2348
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40