Moi
Mulla on Revell A350 Airbusin väreissä koottuna mutta siirtokuvat puuttuvat. Joissa sitten onkin se ongelma kun kostutan siirtokuvaa vedessä noin 35 sek. ja pistän kiinni pienoismalliin se pysyy siinä niin kauan kiinni kunnaes on kuivunut kokonaan, sitten se irtoaa kokonaan tai alkaa "repsottaa". Kaikille muille revellin malleille olen tehnyt samalla tavalla ja on hyvin toiminut. Mutta ei toimi enää tässä kyseisessä pienoismallissa.
Revell A350 siirtokuvat eivät pysy kiinni
3
1051
Vastaukset
- väsäri
Ei ainakaan mulla ole 35sek liotus riittänyt irroittamaan revellin tai minkään muunkaan valmistajan siirtokuvaa siitä taustapaperista.
- eko_on_pskaa
ekoliimoista, -maaleista ja esim. -pesuaineista ei ole mihinkään, ekoliimat ei pidä liimausta, ekomaalit lohkeilee irti ja haalistuvat nopeasti ja ekopesuaineet eivät tehoa likaan. Kaikki ekoaineet ovat ihan turhaa pa8kaa, niistä ei ole mihinkään.
- pienoismallin_rakentaja
No sainpahan asian korjattua kun ostin tollasta Revellin tekemää Decal soft ainetta ja siirtokuvan alle ja päälle sitä laitto ni hyvin pysyy kiinni ja. Ja näyttää paljon siistimmältä kun vaan vedessä liottaessa ja sit laittaessa kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672435- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801253EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje91176- 79875
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19870- 44723
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta92712Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe27689- 30666