Revell A350 siirtokuvat eivät pysy kiinni

pienoismallin_rakentaja

Moi

Mulla on Revell A350 Airbusin väreissä koottuna mutta siirtokuvat puuttuvat. Joissa sitten onkin se ongelma kun kostutan siirtokuvaa vedessä noin 35 sek. ja pistän kiinni pienoismalliin se pysyy siinä niin kauan kiinni kunnaes on kuivunut kokonaan, sitten se irtoaa kokonaan tai alkaa "repsottaa". Kaikille muille revellin malleille olen tehnyt samalla tavalla ja on hyvin toiminut. Mutta ei toimi enää tässä kyseisessä pienoismallissa.

3

1062

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väsäri

Ei ainakaan mulla ole 35sek liotus riittänyt irroittamaan revellin tai minkään muunkaan valmistajan siirtokuvaa siitä taustapaperista.

• eko_on_pskaa

ekoliimoista, -maaleista ja esim. -pesuaineista ei ole mihinkään, ekoliimat ei pidä liimausta, ekomaalit lohkeilee irti ja haalistuvat nopeasti ja ekopesuaineet eivät tehoa likaan. Kaikki ekoaineet ovat ihan turhaa pa8kaa, niistä ei ole mihinkään.

• pienoismallin_rakentaja

No sainpahan asian korjattua kun ostin tollasta Revellin tekemää Decal soft ainetta ja siirtokuvan alle ja päälle sitä laitto ni hyvin pysyy kiinni ja. Ja näyttää paljon siistimmältä kun vaan vedessä liottaessa ja sit laittaessa kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      86
      1330
    2. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      79
      849
    3. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      844
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      273
      748
    5. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      80
      612
    6. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      611
    7. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      46
      585
    8. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      35
      568
    9. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      25
      532
    10. 37
      532
    Aihe