Saunalahden vitun paska netti

Paska-lahti

Kyllä meinaa taas käämit palaa tuon Paskalahden mokkulan kanssa. Yhteys pätkii niin, että "parhaimmillaan" saa n. vartin välein olla nyhtämässä reitittimen piuhaa irti ja käynnistää se uudelleen, että saa netin taas muutamaksi minuutiksi toimimaan. Saatana!

27

1257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shdrshjdy

Muutama immeinen vaihtanut soneraan saunalahden. Itse ja muut olleet paljon tyytyväisempiä kuin kyseisen tarjoajan kanssa... Monessa paikkaa antavat testiajalle mokkulan kun tajuaa vain kysyä.

• Saunatonttu666

Ei mitään ongelmaa Saunalahden mokkulan kanssa Savipellolla, asutko mahdollisesti katvealueella?

• Paska-lahti

Riippuu siitä, onko se katvealue nimen omaan täällä Savipellolla. Mutta eilis-ilta oli Saunalahden osalta aivan uskomattoman perseestä. Nyt tuntuu taas toimivan normaalisti.

• reitittäjä

Kellä tyhmällä enää mokkula käytössä?

• Monopoli

2x nopeampi kun kaisanetin ADSL ja 50% hinnasta, hehheh.

• älyttömän_kallis
        Monopoli kirjoitti:

2x nopeampi kun kaisanetin ADSL ja 50% hinnasta, hehheh.

No niinpä ja kun Saunalahden kortti on puhelimessa niin puhelut ja viestit
        saa kaupantekijäisenä.
        Ja toimii Lumiassa todella nopeana nettijakajana useille eri laitteille kaupunkiasunnolla ja mökillä.
        Kalliit kamarinnurkkanetit eivät ole tätä päivää.

• Reititi

Minäkin erehdyin ottamaan sen, kylläkin Vieremälle. Myyjä kehui varmaan pelaa, ei siis ollenkaan, onneksi sain kaupan purettua sekin oli tosi vaikeaa. Menin häntä koipien välissä takaisin Soneralle ja pelaa!

• reppuriika

Se riippuu ihan paikasta, missä mikin mobiiliyhteys pelaa. Asun alueella ja tällä kulmalla kaupunkia ei Sonerasta ole naapureilla kovin hyviä kokemuksia. Minulla on Elisa Saunalahti ja ei pätki. Netti saa olla päällä vaikka päivän ja joskus onkin.

• nyt_lähtee

Eihän Saunalahtikaan (Elisa) voi joka paikassa toimia kuten ei toimi muutkaan operaattorit aukottomasti.
      Saunalahti ainakin minulla vaihtoi mokkulan reitittimeksi, vauhti tuplaantui, saa useamman koneen verkkoon eivätkä edes halunneet mokkulaa takaisin!

• TIMPPA22

Vaihda DNA>4G:hen pelaa vituilematta, itellä oli sama ongelma Saunalahden paskan kanssa varsinki jos on 3G paskaa!!!

• voi_voi_voi

Voi voi kun jotakin aloituksen tehnyttä yh:n jälkikasvua ottaa pattiin...

• EiAinaVoiToimia

Katso vikakartasta missä päin on onelmia. Itselläni on 4g saunalahti ja nopeudet n 20 -30 mbit/s. On vain joku ongelma mastoissa.

• Topinen

Mulla kans saunalahti Padasjoella pätkii jatkuvasti

• qwerqweqwer

Onkos kellään Sonera Opengate 4G Iisalmessa käytössä?
      Saunalahdella on joku NAT-kiima eikä se halua vastaavaa palvelua tarjota, joten siirryn Soneralle kohta. Ehkä.

• haistakuuleelisa

Siis ei vittu, sama täällä. Tollane saunalahen reititin ostettu viime syksyllä, alku viikot toimi ihan kivasti mut nyt menee kaikki perseelleen ku aina vartin välein saatana yhteys katkee ja joutuu käynnistämään kaiken alusta! Mistä helvetistä johtuu, osaako kukaa sanoa?

• 3333

Paljon käyttäjiä joten ruuhkautuu,pakota 3g:lle toimii nopeammin kuin 4g silloin,näin minua operaattori neuvoi.

• Valtionlaskuun

Minä laitoin 5 G:n ja pelaa mainiosti!

• Kaistahirmu

Huom Jos asut Vieremällä niin suosittelen DNA 4G liittymää, toimii ihan parhaiten ja nopeiten täällä :) Johtuu varmaan siitä kun sitä ei paljon käytetä, niin jää kaistaa mulle :D Iisalmessa en ole testannut toimivuutta.

• Kuraribulilahti

Saunalahti on niin paska että jopa asiakaspalvelussa kehottavat vaihtamaan operaattoria !

olis varmaan kannattanu panostaa niihin tukiasemiin eikä paskoihin mainoksiin !

UGH !

• Yököttävää

Eihän tämä Saunalahti Elisan kattavassa verkossa toimi edes puhelimessa joka paikassa maaseudulla ja 4g muka. Kirjekyyhkyt sentään toimisi jos vaan jostain kiinni sais. Operaattori testaus varmaankin tehtävä. Näkyy vaan olevan hinta kartelli kaikilla nylkyrihinnat ainakin 1 vuoden jälkeen määräaikaisissa.

• fyzzz

Pudotteleevat tehoja alueilla, joissa ei viimeaikoina ole liittymiä osteltu. Jokaikinen operaattori.

• huimarenska

Huomasin tässä erään linkin täysin pimeänä,oli otettu pois käytöstä käytön vähäisyyden takia,olihan se järjetöntä pystytellä mastoja umpi korpiin jossa ei ole kenenkään 2017 vuonna pakko asua

• Petepetetty

Pöllösenlahti-Kihmula alueella Elisa 4G Super , hyytyy ajoittain n, 3mb nopeuteen.

• toimmii

Savipellolla Saunalahden liittymä reitittimessä 4G on toiminut moitteetta.

• joopajooi

Mulla on ruvennu saunalahen 4g netti pätkimään kamalasti täällä lippuniemessä päin. Ei pysty kahtomaan mitään ohjelmia netistä ku pätkäsee vähän väliä.

• Anonyymi

Saunalahden netti on aivan täyttä paskaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe