Kyllä meinaa taas käämit palaa tuon Paskalahden mokkulan kanssa. Yhteys pätkii niin, että "parhaimmillaan" saa n. vartin välein olla nyhtämässä reitittimen piuhaa irti ja käynnistää se uudelleen, että saa netin taas muutamaksi minuutiksi toimimaan. Saatana!
Saunalahden vitun paska netti
27
1257
Vastaukset
- shdrshjdy
Muutama immeinen vaihtanut soneraan saunalahden. Itse ja muut olleet paljon tyytyväisempiä kuin kyseisen tarjoajan kanssa... Monessa paikkaa antavat testiajalle mokkulan kun tajuaa vain kysyä.
- Saunatonttu666
Ei mitään ongelmaa Saunalahden mokkulan kanssa Savipellolla, asutko mahdollisesti katvealueella?
- Paska-lahti
Riippuu siitä, onko se katvealue nimen omaan täällä Savipellolla. Mutta eilis-ilta oli Saunalahden osalta aivan uskomattoman perseestä. Nyt tuntuu taas toimivan normaalisti.
- reitittäjä
Kellä tyhmällä enää mokkula käytössä?
- Monopoli
2x nopeampi kun kaisanetin ADSL ja 50% hinnasta, hehheh.
- älyttömän_kallis
Monopoli kirjoitti:
2x nopeampi kun kaisanetin ADSL ja 50% hinnasta, hehheh.
No niinpä ja kun Saunalahden kortti on puhelimessa niin puhelut ja viestit
saa kaupantekijäisenä.
Ja toimii Lumiassa todella nopeana nettijakajana useille eri laitteille kaupunkiasunnolla ja mökillä.
Kalliit kamarinnurkkanetit eivät ole tätä päivää.
- Reititi
Minäkin erehdyin ottamaan sen, kylläkin Vieremälle. Myyjä kehui varmaan pelaa, ei siis ollenkaan, onneksi sain kaupan purettua sekin oli tosi vaikeaa. Menin häntä koipien välissä takaisin Soneralle ja pelaa!
- reppuriika
Se riippuu ihan paikasta, missä mikin mobiiliyhteys pelaa. Asun alueella ja tällä kulmalla kaupunkia ei Sonerasta ole naapureilla kovin hyviä kokemuksia. Minulla on Elisa Saunalahti ja ei pätki. Netti saa olla päällä vaikka päivän ja joskus onkin.
- nyt_lähtee
Eihän Saunalahtikaan (Elisa) voi joka paikassa toimia kuten ei toimi muutkaan operaattorit aukottomasti.
Saunalahti ainakin minulla vaihtoi mokkulan reitittimeksi, vauhti tuplaantui, saa useamman koneen verkkoon eivätkä edes halunneet mokkulaa takaisin! - TIMPPA22
Vaihda DNA>4G:hen pelaa vituilematta, itellä oli sama ongelma Saunalahden paskan kanssa varsinki jos on 3G paskaa!!!
- voi_voi_voi
Voi voi kun jotakin aloituksen tehnyttä yh:n jälkikasvua ottaa pattiin...
- EiAinaVoiToimia
Katso vikakartasta missä päin on onelmia. Itselläni on 4g saunalahti ja nopeudet n 20 -30 mbit/s. On vain joku ongelma mastoissa.
- Topinen
Mulla kans saunalahti Padasjoella pätkii jatkuvasti
- qwerqweqwer
Onkos kellään Sonera Opengate 4G Iisalmessa käytössä?
Saunalahdella on joku NAT-kiima eikä se halua vastaavaa palvelua tarjota, joten siirryn Soneralle kohta. Ehkä. - haistakuuleelisa
Siis ei vittu, sama täällä. Tollane saunalahen reititin ostettu viime syksyllä, alku viikot toimi ihan kivasti mut nyt menee kaikki perseelleen ku aina vartin välein saatana yhteys katkee ja joutuu käynnistämään kaiken alusta! Mistä helvetistä johtuu, osaako kukaa sanoa?
- 3333
Paljon käyttäjiä joten ruuhkautuu,pakota 3g:lle toimii nopeammin kuin 4g silloin,näin minua operaattori neuvoi.
- Valtionlaskuun
Minä laitoin 5 G:n ja pelaa mainiosti!
- Kaistahirmu
Huom Jos asut Vieremällä niin suosittelen DNA 4G liittymää, toimii ihan parhaiten ja nopeiten täällä :) Johtuu varmaan siitä kun sitä ei paljon käytetä, niin jää kaistaa mulle :D Iisalmessa en ole testannut toimivuutta.
- Kuraribulilahti
Saunalahti on niin paska että jopa asiakaspalvelussa kehottavat vaihtamaan operaattoria !
olis varmaan kannattanu panostaa niihin tukiasemiin eikä paskoihin mainoksiin !
UGH ! - Yököttävää
Eihän tämä Saunalahti Elisan kattavassa verkossa toimi edes puhelimessa joka paikassa maaseudulla ja 4g muka. Kirjekyyhkyt sentään toimisi jos vaan jostain kiinni sais. Operaattori testaus varmaankin tehtävä. Näkyy vaan olevan hinta kartelli kaikilla nylkyrihinnat ainakin 1 vuoden jälkeen määräaikaisissa.
- fyzzz
Pudotteleevat tehoja alueilla, joissa ei viimeaikoina ole liittymiä osteltu. Jokaikinen operaattori.
- huimarenska
Huomasin tässä erään linkin täysin pimeänä,oli otettu pois käytöstä käytön vähäisyyden takia,olihan se järjetöntä pystytellä mastoja umpi korpiin jossa ei ole kenenkään 2017 vuonna pakko asua
- Petepetetty
Pöllösenlahti-Kihmula alueella Elisa 4G Super , hyytyy ajoittain n, 3mb nopeuteen.
- toimmii
Savipellolla Saunalahden liittymä reitittimessä 4G on toiminut moitteetta.
- joopajooi
Mulla on ruvennu saunalahen 4g netti pätkimään kamalasti täällä lippuniemessä päin. Ei pysty kahtomaan mitään ohjelmia netistä ku pätkäsee vähän väliä.
- Anonyymi
Saunalahden netti on aivan täyttä paskaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275