TÄSSÄ ON HYVÄ ADRESSI: http://www.adressit.com/me_toivomme_etta_hesassa_oleva_posivire_tulisi_turkuun (KORJATTU ME VAADIMME)
TÄSSÄ NETTI OSOITE: www.posivire.fi siellä voit tutustua Posiviren toimintaan olen ollut yhtedessä Posivireen jonka toimitusjohtaja olisi valmis laajentamaan Turkuun kun vaan joku Turun kaupungin päättäjistä olisi kiinnostunut yhteistyö neuvotteluista kun saadaan paljon nimiä lähetän linkin Turun kaupungin päättäjille Toimitusjohtaja: Sirpa Eklund Posivirestä on myös itse kirjoittanut nimensä adressiin joten auttakaamme Turkulaisia ja Sirpaa että tämä Posivire laajentaisi Turkuun yrityksensä
TÄMÄ VOISI JOPA AUTTAA TURUN ALUEEN TYÖLLISTYMISTÄ PARANEMAAN TURUSSA MENKÄÄ KIRJOITTAMAAN TÄMÄ ADRESSI Turussa on huono työllisyys joten tämä voisi edistää ja tuli Turun suunnallekin kilpailua työpaikoista ja paranisi Turun aluetoiminta muutenkin
Hesassa oleva Posivire saisi laajentaa Turkuun
0
96
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2496380
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284417- 982885
- 412267
- 332072
- 552026
- 1091850
- 221749
- 271552
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2311491