Tyhjyyden tunne. En ilahdu enää mistään. Mielialan nopea vaihtelu, yleensä huonompaan suuntaan... Tunnen itseni epäonnistuneeksi elämässä. Mikä vialla ? Tätä jatkunut noin 1-2 vuotta, mutta vasta viimeisen puolenvuoden aikana tullut tuo "tyhjyyden tunne" :(
Mikä mulla on ?
10
84
Vastaukset
- Lisäystä
mieliala vajoaa monesti itsemurha ajatuksiin...
Sellasta se on... Ala kirjoittaan vaikka bluesia?
- terveyseksi
Luultavasti BiPolar (Eli kaksisuuntainen mielialahäiriö) jos koet ajoittain mielialan vaihtuvan pirtemmästä äkisti synkkyyteen. Ensin jaksaa toimia ja tehdä asiota, sitten voimaton olo.
Siihen löytyy apua ja ilmeisesti lääkityksellä voi tasoitaa oloaan ja elää tasapainosta elämää.
Jaksamista sinulle ja koeta hakea apua. - Sillein
Oletko vetänyt 'mielialalääkkeitä'? Nehän poistavat tunnemaailman ja 'tyhjäävät' pään, joskus pysyvästi.
- pepeppu
pepep kirjoitti:
(_*_)
tykkäät ottaa takaa päin?
- pepeppu
pepep kirjoitti:
Sinua ajatellen!
tykkäät ottaa takaa päin minua ajatellen??
en käsitä. pepeppu kirjoitti:
tykkäät ottaa takaa päin minua ajatellen??
en käsitä.En oikein itsekkään enää. Olin just tullut baarista takaisin ja olin kännissä tuota kirjoittaessani.
Epäilisin epävakaata persoonallisuutta tai kaksisuuntaista mielialahäiriötä. Riippuu hyvin paljon oireista. Hakeudu hoidon piiriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427