Onko monta eri Elinaa asiakaspalvelussa?

paljastuiko.salaisuus

No, kun unohtanut asian, jota oli käsitelty aiemmin esimerkin kera.

Esimerkki keskustelussa "kymysys ylläpidolle", jossa aiheena 6 kk passiivisina olleiden keskustelujen lukitseminen, kun nyt lukitaan aktiivisiakin keskusteluja.

Tai johtuuko unohdus työstressistä? Mikä tilanne siellä Suomi24:ssä on, miten jaksellaan?

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VikVak

Ehkäpä asiakaspalvelussa/ylläpidossa on useampi elina, matti, keijo ja sirpa. Kannattaa silti selittää asiansa uudelleen ja olla hikeentymättä. Sitäpaitsi tänne tulee niin paljon palautetta, ettei kaikkea yksinkertaisesti voi muistaa.

En nyt kritisoi sinua tästä mitä seuraavaksi sanon, mutta monet käyttäjät voisivat ajatella asiaa niin että täällä on tosiaan miljoonakunta käyttäjää. Jokaista käyttäjää ei vaan voi käsitellä yksilönä. Toinen haluaa tätä, toinen ei halua sitä, toinen tarvitsee apua tässä ja toinen ei. Niin se vaan menee näiden isompien saittien kanssa :(

• luvattiinko.liian.hyvää

Jep, paljon käyttäjiä ja paljon toivomuksia. Kaikkia ei saa tyydytettyä. Enkä ihmettelisi, jos on monta eri Elinaa. Heidän pitäisi vaan pitää homma koossa ja käsitellyt ja työjonossa olevat asiat saisi listata. Lista saisi näkyä meillekin, jotta me tietäisimme olla antamatta palautetta turhaan jo käsitellyistä asioista.

Mielestäni ongelma oli se, että uudesta Suomi24:stä luvattiin liikaa, kaiken piti muuttua hyväksi (Youtube-videot) ja sitten se olikin keskeneräinen ja outo sekä oli pahoja vikoja sähköpostissa ja tunnuksissa. Moni asia toimii täällä kuitenkin jo yllättävän hyvin vaikka vaatiikin enemmän ja vähemmän säätöä.

Pettyneidenkin ihmisten pitäisi suhtautua asiallisesti. Lisäksi @Suomi24:n pitää ottaa palaute huomioon eikä poistaa sitä (kuten uhattu tehdä sivun alareunan PALAUTE-linkin toiselle palautefoorumille).

Muistan yhden aiemman uudistuksen, jossa fontti oli aluksi niin pientä ettei sitä saanut kunnolla luettua. Ja nyt fontti on liian suurta...

• VikVak
        luvattiinko.liian.hyvää kirjoitti:

Jep, paljon käyttäjiä ja paljon toivomuksia. Kaikkia ei saa tyydytettyä. Enkä ihmettelisi, jos on monta eri Elinaa. Heidän pitäisi vaan pitää homma koossa ja käsitellyt ja työjonossa olevat asiat saisi listata. Lista saisi näkyä meillekin, jotta me tietäisimme olla antamatta palautetta turhaan jo käsitellyistä asioista.

Mielestäni ongelma oli se, että uudesta Suomi24:stä luvattiin liikaa, kaiken piti muuttua hyväksi (Youtube-videot) ja sitten se olikin keskeneräinen ja outo sekä oli pahoja vikoja sähköpostissa ja tunnuksissa. Moni asia toimii täällä kuitenkin jo yllättävän hyvin vaikka vaatiikin enemmän ja vähemmän säätöä.

Pettyneidenkin ihmisten pitäisi suhtautua asiallisesti. Lisäksi @Suomi24:n pitää ottaa palaute huomioon eikä poistaa sitä (kuten uhattu tehdä sivun alareunan PALAUTE-linkin toiselle palautefoorumille).

Muistan yhden aiemman uudistuksen, jossa fontti oli aluksi niin pientä ettei sitä saanut kunnolla luettua. Ja nyt fontti on liian suurta...

En jaksa uskoa, että mitään palautetta poistettaisiin ilman, että se on jonnekin otettu talteen. Eihän se olisi asiakaspalevelua laisinkaan. Ja nekin mitkä on poistettu, ovat olleet haistattelu tyylillä kirjoitettuja. Tai siis ainakin ne mitä minä olen nähnyt.

Jos palautteet on tyyliä "Ettekö te vitun vatipäät saa siellä mitään aikaan. Kouluttamattomat amatöörit siellä räpeltää". Ihmisiä hekin ovat. Ymmärrän monien tuohtumuksen, kun vanhoja toimintoja puuttuu mutta harmittaa ylläpidonkin puolesta koska joutuvat kuuntelemaan kaikenlaista.

Lähtökohtaisestihan uudistuksen idea oli, että tätä saittia saadaan hallittua paremmin. Vanha oli käsittääkseni vain päällekäin lämittyjä toiminnallisuuksia, jotka eivät kestäneet rasitusta saatika uuden kehittämistä. Minusta sivusto on nyt paljon nopeampi ja toimivampi. Toki minäkin kaipaan esim hakua ja monia muita juttuja. Tuolta uudistus-sivulta kuitenkin kävi ilmi, että ne ovat tulossa. Koitankin siis itse malttaa odottaa :)

• mainokset.on.tärkein
        VikVak kirjoitti:

En jaksa uskoa, että mitään palautetta poistettaisiin ilman, että se on jonnekin otettu talteen. Eihän se olisi asiakaspalevelua laisinkaan. Ja nekin mitkä on poistettu, ovat olleet haistattelu tyylillä kirjoitettuja. Tai siis ainakin ne mitä minä olen nähnyt.

Jos palautteet on tyyliä "Ettekö te vitun vatipäät saa siellä mitään aikaan. Kouluttamattomat amatöörit siellä räpeltää". Ihmisiä hekin ovat. Ymmärrän monien tuohtumuksen, kun vanhoja toimintoja puuttuu mutta harmittaa ylläpidonkin puolesta koska joutuvat kuuntelemaan kaikenlaista.

Lähtökohtaisestihan uudistuksen idea oli, että tätä saittia saadaan hallittua paremmin. Vanha oli käsittääkseni vain päällekäin lämittyjä toiminnallisuuksia, jotka eivät kestäneet rasitusta saatika uuden kehittämistä. Minusta sivusto on nyt paljon nopeampi ja toimivampi. Toki minäkin kaipaan esim hakua ja monia muita juttuja. Tuolta uudistus-sivulta kuitenkin kävi ilmi, että ne ovat tulossa. Koitankin siis itse malttaa odottaa :)

Poistettu on. Kaikki ns. vanhaan suomi24 kirjoitetut. Myös muihin palveluihin liittyvät palautteet, samoin kuin kehitysideat. Suomi24 ylläpitoa ei kiinnowta käyttäjiensä mielipiteet tai kehitysideat - pääasia on että mainokset pyörii!

• VikVak
        mainokset.on.tärkein kirjoitti:

Poistettu on. Kaikki ns. vanhaan suomi24 kirjoitetut. Myös muihin palveluihin liittyvät palautteet, samoin kuin kehitysideat. Suomi24 ylläpitoa ei kiinnowta käyttäjiensä mielipiteet tai kehitysideat - pääasia on että mainokset pyörii!

Ovat varmaan poistaneetkin, mutta en usko että palautteet on poistettu merkitsemättä niitä mihinkään. En tietenkään mene vannomaan mitään, mutta en usko että olisivat niin välinpitämättömiä.

Ja kuten tuossa aikaisemmin jo keskusteltiin, kaikkia ei vaan voi miellyttää ja kaikkien tarpeita tyydyttä. Se vaan on se kylmä fakta.

• Heippa,

Elina on yksi ja sama, mutta on meitä täällä muitakin. :) Minä olen lähinnä hoitanut palstalla vastaamista. Asiat eivät ole unohtuneet, mutta välillä asioiden selvittelyssä menee hetkinen ja ei-akuuteissa tapauksissa vastaaminen saattaa venähtää.

Muistelisin vastanneeni asiaan jo jossain ketjussa, mutta siis lyhyesti: aktiivisten ketjujen lukitsemisessa kyseessä on bugi, joka korjataan kunhan kriittisimmät virheet on korjattu.

Terveisin,
      Elina
      Suomi24

• OLE KILTTI! älä "korjaa" tuota asiaa, nythän se on juuri hyvä että keskustelu menee lukkoon 6kk aloituksen jälkeen, aika voisi olla vielä lyhyempi...

Jos bugeja haluatte korjata, niin korjatkaa se joka estää erikoismerkkien käytön nimimerkeissä (ja älkää enää valehdelko että se ei ole bugi)

• yx_bitch

Jättäkää Elina rauhaan. Hän on vain yksi barbi-nukke, joka ei tiedä Suomi24:n asioista mitään.

• Hänhän ei itse asioista mitään saa päättää, päätökset tekee sisäpiirin enemmistö kuten on jokaista töppäilyä perusteltu :)

• Puumerkki
        pankkiautomaatti kirjoitti:

Hänhän ei itse asioista mitään saa päättää, päätökset tekee sisäpiirin enemmistö kuten on jokaista töppäilyä perusteltu :)

Mikset sinä liity sisäpiiriin? Se kun on kaikille avoin! :D

• Puumerkki kirjoitti:

Mikset sinä liity sisäpiiriin? Se kun on kaikille avoin! :D

Kyllä minä ja moni muukin palstalla kuuluu siihen, mutta sen VALTAVASTA ENEMMISTÖSTÄ ei ole juuri kukaan täällä, pelkkä minimaalinen vähemmistö :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      301
      2376
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1770
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      61
      1438
    4. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      219
      1396
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      90
      1342
    6. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1175
    7. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      1003
    8. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      20
      990
    9. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      983
    10. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      167
      938
    Aihe