Kaikesta pitää säästää. 2 komp epoksimaaleja saa halvalla teollisuustuotteista mm. Tikkurila ja jotun. Entäs valmiita kittejä? Teknoksella on betonilattioille 2 komp epoksi kovakitti. Onko muilla vastaavia? Hemppelin hinnat hirvittää, kun tavaraa tarvitaan vähän enemmän...
Halpa epoksikitti
5
449
Vastaukset
- Hartsia
Jos kittiä menee paljon, osta epoksihartsia ja sekoita siihen mikropalloja sopiva määrä (kunnes viskositeetti on sopiva). Molempia saa esim. Kevrasta (neuvojen kera). Jos kitin pitää olla erityisen lujaa (ja hankalaa hioa), mikropallot voi korvata lasinöyhdällä.
- HalppisPakkeli
Komppaan edellistä kirjoittajaa. Voit myös kokeilla bilteman epoksia ja lasipalleroita jos halvalla pitää päästä. Kaikkein halvimmaksi taitaa tulla kun ostat tuotteet Arsalin verkkokaupasta.
- Kittaaja
Kiitos vinkistä! Arsalinin hinta epoksihartsille on tosi hyvä. Meiläläisen venettä paikkaillaan sitten nykyajan aineilla. Onko epoksin kovete terveellisempää hengittää kuin polyesterin styreeni?
- HalppisPakkeli
Suosittelisin että hankit arsalinin epoksia ja bilteman lasipalleroita, siitä saa helposti hiottavaa pakkelia.
Suosittelen käyttää hengityssuojaimia ja muitakin suojia. Jotkut (minä mukaan lukien) saavat todella pahoja allergisia oireita epoksipölystä. Arsalinin epoksista en saa ihottumaa mutta esim. inernationalin epoksia en voi hioa.
Mainittu Teknoksen epoksikitti on erittäin käyttökelpoista. Nykyisestä hintatasosta ei tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162310- 1682249
- 1121808
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791389- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa420933- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236874