Ketkähän enää haluaa ruotsiin muuttaa

muslimien..hemma

jos ei aivan huippu työpaikka ole valmiina?

Ruotsi on hyvin turvaton ja väkivaltainen maa nykyään, varsinkin isommat kaupungit ovat turvattomia. Ja muutenkin Ruotsi alkaa muistuttaan vanhaa neukkulaa, jossa vain yksi totuus oli sallittu. Ruotsissa kun vain yksi totuus mamuista ja maahanmuutosta on sallittu, jos olet julkisesti eri mieltä saatat menettää jopa työpaikkasi - uskomatonta.

Minä sain tarpeekseni ja lähdin - Suomeen.

11

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dzfgcdvgrthfh

      Kun suomalaisia iltapäivälehtiä lukee niin ei taida olla sen turvallisempaa. Liekö semmoista Eldoradoa enää missään jossa ei jotain tapahtuisi?
      Ehkä se vain on niin että aina on pahaa tapahtunut mutta nopean ja kansainvälisen tiedonvälityksen takia saamme kaikesta infoa liian nopeasti vasten silmiämme/korviamme.

      • Muutoaikeissa

        Kyllä infoa sensuroidaan ja kaunistellaan ja vähätellään kailla kanavilla ja lehdillä lukuunottamatta muutamaa internetti lehteä joista saa lukea totuuksia..Ruotsissa on suorastaan vaarallista puhua maahanmuutajien tuomista ongelmista ja rikollisuudeta.Syyriasta palaavia kurkunleikkaajia palkitaan ja paapotaan antamalla työpaikat ja psykolookista hoitoa veronmaksajien rahoilla.


      • dcgdggg

        Ottaa se Suomikin syyrialaisia ja miettii jo psykologista hoitoa Isis-ryhmistä palaaville, jotka osoittavat riittävää katumusta lähdöstään ja toimistaan Isisin kanssa.


    • huh...huh

      Suomessakin ovat viime aikoina juuri muslimit syyllistyneet järjettömiin väkivallantekoihin, somali tappoi Oulussa kaksi. Ja sen porilaistytön tappaja on myös muslimi, mutta valtamedia haluaa pimittää asiaa.

    • iloineniines

      Ne jotka haluavat nähdä muutakin kuin TakaKylää

    • takasin

      Minä ainakin.. siitä lähtien kun tulin takasi tänne.

    • hehehehehe

      Onneksi olkoon vaan.

      http://mitavittua.fi/2015/02/ruotsi-monikulttuurisuushorhoily-tayttaa-40-vuotta/

    • Axxella90

      et ilmeisesti tiedä, millaista on Suomessa nykyään. Minä ainakin yritän Ruotsiin, ihan mihin lailliseen hommaan vaan!

    • röönvorssi

      Suomi ei ole vielä peruuttamattomassa tilassa, toisin kuin Ruotsi. Malmö, Tukholma, Göteborg. Kaikki ennen (1990>) normaaleja ihania kaupunkeja ihmisineen. Mutta ei enää, mamu-porukka hallitsee pelolla kaikki näitä kaupunkeja! Jos ei edes virkavlata uskalla mennä kyseisten kaupunkien tiettyihin lähiöihin, on valta oikeasti vaihtunut.

      Eli Musulmaanit vastaan Ruotsalaiset, ja pahoin pelkään miten käy? Ruotsi on Suomen paras naapuri, vaan kuinka pitkään?

    • viktor

      maanpetturit muuttaa ruotsiin..

      • manpeturi

        no jopas jotakin
        haluaisit varmaan kaikille napin otsaan


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe