Olen Ostamassa itselleni Dj-pöytää ja Mieleen heräsi muutama kysymys..
Mistä voi ostaa halvalla Hyvän Dj-Pöydän?
http://pioneerdj.com/english/products/controller/ddj-wego.html
Haluaisin jonkun tämän tyylisen pöydän (-: !
Tarviiko Koneella olla jonkinlainen ohjelma jotta tälläistä voi käyttää?
Pitääkö olla jonkin tietynlaiset Kaijuttimet vai kelpaavatko ihan normaalit kaijuttimet?
Pyytäisin että linkkaisitte hyviä paikkoja ostaa pöytä. Ja että kertoisitte minkälaiset kaijuttimet pitää olla ja Tarviiko koneella olla jonkinlainen ohjelma?
KIITOS (-: !
Tarvitsen Dj-Apua!!
3
140
Vastaukset
- taddeodario
Okei no eli jos pioneerin ostat ja hintana semmone around 300 euroo - nii suosittelen tsekkaa tän sivuston: www.thomann.de , sieltä löytyy hyvin kaikki musiikkiin liittyvät kamat! Kirjotat vaa hakukenttään DDJ niin eiköhä tuloksia löydy! Eli siis pioneerin kannalta sitten tietokoneesee pitäis ladata semmone ku serato ohjelma, mut yleensä se tulee deckin mukana, esim. Itselläni on ddj sx ja sen kuulu siihe pakettii. Kaiuttimet riippuu mikä ulostulo deckissä on, mutta yleisesti ihan rca piuhat käy :) kallimmeissa deckeissä on sit xlr piuhat (googlaa itse mitä nää piuhat on ja mihin kaiuttimii ne menee) mutta joo thomann.de on paras musiikkikauppa, sitten on semmone ku soundtools tuolla pasilassa! Www.soundtools.fi toivottavasti autoin :)
- Dj123
Kiitos !
Autoit tosi paljon(-: - taddeodario
Ole hyvä :D :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442972Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1012244Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482084Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3381874- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175