onx kukaan käyny edellä mainitussa paikassa täna vuonna?millainen paikka?entä hintataso?ilmasto jne........please,kirjoitelkaa.ois tarkoitus lähtee tammikuussa 13 päivä!!!!!!
dominikaaninen puerto plata sosua
3
953
Vastaukset
- Julietta
....En kylläkään tänä vuonna, mutta ajattelin joutessani vastata..Olin viikon Sosuassa, all-incl. systeemihotellissa. Tosi paljon istuskelin kuitenkin muualla kuin hotellissa.Paikallisten kera lähikuppiloissa.. Ja olihan niitä kaikenlaisia ihmispersoonia... mukavaa oli kuitenkin enimmäkseen.. Puerto Platan hotellissa
(all-incl.) pitkästyin alta aika yksikön.. Sieltä
kun en saanut aikaiseksi tai sitten en löytänyt sitä paikallista elämää... mihin oli jo jollain jännittävällä tavalla päässyt sisään siellä paikallisemmassa paikassa..Kaiken kaikkiaan tutustuin siellä suomalalais-Dom. pariskuntaan ja heidän kauttaan tuli paikallisista monipuolinen kuva.. myös siitä nurjasta puolesta.... Mutta vaikuttavaa tunnetasolla.. Mukavaa matkaa ja toivottavasti matkallasi tapaat niitä mukavia sattumuksia... - riina
Hei!
Sonera Plazan keskustelupalstan Karibia-osastossa on tuoretta tietoa Sosuassa käyneen henkilön kirjoittamana. Vilkaisepas sieltä.
Olisikohan kenelläkään tietoa Cabaretesta ja hotellista Villa Taina?? Olen lähdössä jouluksi.- riina
Minkälainen matka oli?
mun ois tarkoitus lähtee tän vuoden lopulla...hintataso, paikalliset, matkakohteena...miltä vaikutti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709817Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513199Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja452965- 622718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012115- 1132053
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251943Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä601526Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121306- 281261