Moikka!
Olen pian 15v tyttö raisiosta, itselläni ei ole koulutusta mistään lastenhoidosta mutta olen naapureiden lapsia hoitanut sekä äitini kavereiden lapsia.
Asun äitini ja koirani kanssa raisiossa ja käyn vaisaarenkoulua. Eläin allergioita ei ole että niitten kanssakin tulen toimeen! Olen reipas, rehellinen, sosiaalinen, iloinen ja rakastan lastenhoitoa, itselläni ei ole sisariksia minkä takia olen yleensä muita lapsia sitten hoidellut.
Pienen lapsen käsittely sujuu hyvin, esim: vaipanvaihto, pukeminen, syöttäminen, leikkiminen, kylvettäminen ym.
Ruuan tekeminen onnistuu hyvin niinkuin leipominenkin jos on tarvetta! Siinä samassa siivotakkin pystyn kun se on lempi hommaani!
Arkisin töitä pystyn tekemään klo 14 joskus jopa klo13 jälkeen, niin pitkälle kun tarvitsee smiling smiley
viikonloppusin pääsen mihinaikaan vaan tulemaan aamulla mutta la viimeistään klo 20-21 haluisin päästä kavereille tai kotiin rauhoittumaan, ellei sovita että olisin tarvitessa myöhempäänki/ yönyli!
Tuntipalkka 7-9e :))
paikanpäälle pääsen itse tulemaan ja lähtemään! Jos on kysyttävää niin vastaan niin ilomielin!
Jos olet avuntarpeessa otathan yhteyttä!
Marika Rintala
0456018620
Tarjotaan lastenhoitoapua turunseudulla!!
marikarintala
0
83
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47568
- 30556
- 68553
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522