Moikka!
Olen pian 15v tyttö raisiosta, itselläni ei ole koulutusta mistään lastenhoidosta mutta olen naapureiden lapsia hoitanut sekä äitini kavereiden lapsia.
Asun äitini ja koirani kanssa raisiossa ja käyn vaisaarenkoulua. Eläin allergioita ei ole että niitten kanssakin tulen toimeen! Olen reipas, rehellinen, sosiaalinen, iloinen ja rakastan lastenhoitoa, itselläni ei ole sisariksia minkä takia olen yleensä muita lapsia sitten hoidellut.
Pienen lapsen käsittely sujuu hyvin, esim: vaipanvaihto, pukeminen, syöttäminen, leikkiminen, kylvettäminen ym.
Ruuan tekeminen onnistuu hyvin niinkuin leipominenkin jos on tarvetta! Siinä samassa siivotakkin pystyn kun se on lempi hommaani!
Arkisin töitä pystyn tekemään klo 14 joskus jopa klo13 jälkeen, niin pitkälle kun tarvitsee smiling smiley
viikonloppusin pääsen mihinaikaan vaan tulemaan aamulla mutta la viimeistään klo 20-21 haluisin päästä kavereille tai kotiin rauhoittumaan, ellei sovita että olisin tarvitessa myöhempäänki/ yönyli!
Tuntipalkka 7-9e :))
paikanpäälle pääsen itse tulemaan ja lähtemään! Jos on kysyttävää niin vastaan niin ilomielin!
Jos olet avuntarpeessa otathan yhteyttä!
Marika Rintala
0456018620
Tarjotaan lastenhoitoapua turunseudulla!!
marikarintala
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.754797HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen1814558Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu523803Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833180- 471765
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert251514- 141328
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221252- 151164
- 381121