Ukkomiehen aamu Pattaylla.

Herraparka silmiään availee ja koettaa eilispäivää muistella. Olivat siinä käyneet Soi kutosella ja lähiympäristössä tyttökauppaa sitten paheksumassa vaimokullan kanssa.
Järkyttävää oli meno ollut. Ukkeli kuitenkin oli hieman sillä silmällä katsellut minimekkosia ja sieltä hohtavia ruskeita ja hoikkia nuoria sääriä sekä likkasien iloisia ja elämänmyönteisiä naamasia.

Huoahtaen katseensa suuntasi vierellään röhnöttävään elämänkumppaniinsa. Muisteli menneitä aikoja haikein mielin. Oli vaimokulta ollut hoikka, kiimainen, märkä ja kaikinpuolin ihana sitten. Vuosien saatossa tästä ihanaisesta oli muodostunut muodoton valaskala joka siinä nyt kuolasi kännipäissään ja krohisi juotuaan ämpärillisen siideriä edellisiltana. Sekainen punerrettu polkkatukka ja jättiperse pilkottivat peitonkulmien välistä. Lievä puistatus ravisteli aviomiesparkaa ja alakulo mielen valtasi.

Miesressu kävi aamupaskalla, suihkussa ja pukeutui lenkkiasuun niinkuin joka aamu. Hiljaa hän oven sulki ja veti raikasta aamuilmaa sieraimiinsa. Tuntuipa hyvältä akan myrkyttämän huoneilman jälkeen.
Kevyet olivat askeleet, aivankuin nuorella pojalla konsanaan. Määrätietoiset myös ja ne veivätkin tuttuun paikkaan jossa likkaset ohjasivat hymyilevän herran takahuoneen pehmeään hämäryyteen...

21

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ankannokka

Hah 28 on aikamoinen realisti. minäkin tiedän 2 tapausta jotka menivät juuri noin.

• lilli25v

Hassun hauska juttu hyvä herra 28x, on sinulla noita tarinoita ihan ääretön määrä. Terveisiä ja hyvää talven jatkoa sinulle!

• Meanwhileeee

...kaunis rouva huokaisi helpotuksesta, vihdoinkin se tuhkamuna häipyi...pari kevyttä hypähdystä parvekkeelle ja winkwink...komea, nuori, salskea allaspoika siellä jo odottelinkin kutsua. Vihdoinkin jotain kovaa ja kestävää!

• Wrong-country

Meanwhilee nyt on kyse Thaimaasta ei Turkista.

• hihihiiihhi

läskit valaat ovat hikisiä akkoja, kai niitä kaikki on pannu. Kauhea kokemus.

• hiihii

Mutta eikös niitä laiheliiniakkoja ole pannut kaikki maailman miehet ja hikihän se pukkaa kelle tahansa naidessa. Paitsi tietty jos ottaa ammatikseen vain suihin ja antaa pikapanot jossain hotellin baarin takahuoneessa minuutin verran ja valmis, 5 euroa, kiitos.

• Ihiihihiii
        hiihii kirjoitti:

Mutta eikös niitä laiheliiniakkoja ole pannut kaikki maailman miehet ja hikihän se pukkaa kelle tahansa naidessa. Paitsi tietty jos ottaa ammatikseen vain suihin ja antaa pikapanot jossain hotellin baarin takahuoneessa minuutin verran ja valmis, 5 euroa, kiitos.

Juujuu, niinhän ne värilliset töpselinenät on kaikille aina valmiina, ammattilaisia, ei taida tulla edes hiki siinä liukuhihnalla. Vähän kuin tehdastyöläinen liukuhihnalla, hihi!

• härski67

Liukuhihna on silti hienonpl ihminen kuin sinä ja kyydit luultavasti maailman luokkaa.

• DumDumari

Väärin...taas :D olet huono dumari!

• hiihhiiii

ja mistä tiedät ihmisen hienouden, kun se huumepöllyssä ottaa suihin joltain kalsarikänniseltä suomipöljältä ja kukapa sitä pystyy sanomaan kenenkään henkilökohtaisia "kyytejä" paitsi sellainen joka nai thaihorojen kanssa, joita nai siis koko maailma.

• hyiittu

niinpä ajattele mikä sinä sitten olet. AAArgh puistattavan kauhea ajatus.

• noutänksistä

Pokasin suomalaisesta yökerhosta reilun parikymppisen ihan ok näköisen blondin. Homma meni aika nopeasti kiihkeäksi muutaman tarjoamani drinkin jälkeen ja pian oltiiin jo suutelojen jälkeen taksia bongaamassa. Tässä vaiheessa blondi kysäisi että olenko naimisissa. Vastasin rehellisesti että olen mutta asumuserossa. Siihen blondi kyljessäni kihersi että "kaikki äijät jotka panee mua on aina naimisissa". Lähdinkin siitä sitten kotiin ihan yksikseni.
      Ei näjes kiinnosta mikään kahden siiderin suomalainen baarilutka.

Pattiksella homma on selkeää ja neito on siisti sekä iloinen eikä takuulla vie seisokkia pois kertomalla edellisistä "äijistään" :)

• Oujeesss

Siinäpä yksi ilta ei riittäisi jos thaikkupikipää niistä kaikista äijistä kertoisi :)

• thailandinmymind

Uskallan olla eri mieltä. Tai sitten niillä tytöillä on todella mielettömän hyvä muisti. Marraskuussa kävelin erästä Pattayan kujaa pitkin auringon laskun aikaan kun nimeni huudettiin ja perääni juoksi vanha oppaani iloisesti nauraen. Itse en tytön nimeä enää edes muistanut, oli vähän nolo tilanne. Pakkohan sitä oli sitten kysellä kuulumiset ja loput jätänkin kertomatta totean vain vaatimattomasti joko minä olen loistava panemaan tai tytöllä mieletön muisti kun kaikki liukuhihna panot muistaa.
        Kyllä siis ne tytöt asiakkaansa valitsee eivät he sellaisien matkaan lähde jotka ei heitä miellytä.

• VaiHyvä
        thailandinmymind kirjoitti:

Uskallan olla eri mieltä. Tai sitten niillä tytöillä on todella mielettömän hyvä muisti. Marraskuussa kävelin erästä Pattayan kujaa pitkin auringon laskun aikaan kun nimeni huudettiin ja perääni juoksi vanha oppaani iloisesti nauraen. Itse en tytön nimeä enää edes muistanut, oli vähän nolo tilanne. Pakkohan sitä oli sitten kysellä kuulumiset ja loput jätänkin kertomatta totean vain vaatimattomasti joko minä olen loistava panemaan tai tytöllä mieletön muisti kun kaikki liukuhihna panot muistaa.
        Kyllä siis ne tytöt asiakkaansa valitsee eivät he sellaisien matkaan lähde jotka ei heitä miellytä.

Et voi olla noin naivi :) kyllä ammattilainen asiakkaansa muistaa! Sinähän tuot sen riisin pöytään. Oli se ala ihan mikä tahansa, niin kyllä asiakas pitää muistaa ja etunimellä. Tyttö osaa hommansa!

• thailandinmymind
        VaiHyvä kirjoitti:

Et voi olla noin naivi :) kyllä ammattilainen asiakkaansa muistaa! Sinähän tuot sen riisin pöytään. Oli se ala ihan mikä tahansa, niin kyllä asiakas pitää muistaa ja etunimellä. Tyttö osaa hommansa!

Todella hyvä muistinen ammattilainen, kun muisti kahden vuoden takaisen liukuhihna panon. Amalia nyt muistaa kaikki panonsa, sen yhden ainoan.

• hikinenläski

Läski hikinen suomalaisporsas lähti siis huoriin soi kutoselle.

• thailandinmymind

Soi kutoselle kuka niin kauas lähtee.Soi Kutonen on valmismatkaajien soi kusetus

• hoikkamies

Hikinen läski, Nickisi kertoo sinusta kaiken.

• onnenkukkanen

Vaihtoon panin minäkin karvapallon joka lojui päivät sohvallani ja litki keskari joka ikinen päivä. Kauan sitä kestin mutta kun ei edes kulli seisonut niin mitä sellaisella porsaalla tekee. Nyt miulla on ihana johtotehtäviin kuuluva pukumies jolla kullikin toi miii. Elämä on taas ihanaa ilman rasitetta. Suosittelen muillekin tytöille ja jos ei muuten niin tumma pikisilmä, niitä (niiltä) saa AINA.

• hirnuvahumma

UP!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      59
      4743
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3848
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      3326
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3081
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2914
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2578
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2226
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      248
      2040
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1913
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108