Mahaääntely

asaddasdafslfasoafs

Hei, elikkä kärsin mahaongelmista. Olen nyt 14-v. ja olen kärsinyt mahaongelmista n. 2-3 v.. Ne alkoivat vain yhtäkkiä, aamusta se alkaa vähän, kun olen syönyt ruisleivät niin koulussa ekoilla tunneilla pientä murinaa kuuluu, en tiedä miksi, tämä ongelma myös rajoittaa elämääni todella paljon. Ja ongelmanani on myös mahanmurina nälästä, mutta kuuluu ilmeisesti murrosikään. Pyydän että saisin hyviä vastauksia.... testeissä olen käynyt keliakia/laktoosi-intorelannssi jne. mitään todettu... Pahin ongelmani on se kun kouluruokailun jälkeen tiettyjen ruokien jälkeen alkaa murina... mutta se ei ole pahin ongelmani, vaan se suurin ongelmani on se että viimeisella 2 tunnilla alkaa pääsemään pakosti ihmeellisiä ääniä ulos.. Samaa paskaa joka helvetin päivä.. Tunnen pieruntunnetta heti ruokailun jälkeen, ja sitten täytyy ne jossai päästää ne ulos joka on mahdotonta. Viimeiset tunnit ovat tuskaa... Ehdottakaa lääkkeitä Minifomia olen testannut - ei toimi, Jotain ruoansulatus-lääkettäkin testasin ei toimi sekään. Voiko tämä kaikki johtua stressistä, sillä olen kokenut sitä viimeisen vuoden.

2

358

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruokavalio

Prosessoitu suomalainen maito, viljat, sokerit, stressi, keinomakeutusaineet, prosessoidut kasvirasvat (margariinit, kasvirasvakermat jne...) ja lisäaineet. Ne kun jättää pois, rauhoittuu elimistö aika monella.

Viljojen ja/tai maidon karsiminen ei tietenkään ratkaise kaikkien ihmisten kaikkia mahdollisia terveysongelmia, mutta todella monella erittäin nopea ja yksinkertainen tapa parempaan hyvinvointiin, joka ei maksa mitään.

Mutta jos ruokavalion muutos parempaan ei auta, niin VAADI ehdottomasti tutkimuksia, koska voit sairastaa jotain vakavaa sairautta, joka vaatii hoitoa ja hakeudu välittömästi hoitoon, jos sinulla on esimerkiksi näitä oireita: jatkuva oksentelu, jatkuva kipu, laihtuminen, jatkuva sairastelu, veriripuli, pitkittynyt ripuli, nielemisvaivat, ruuan takertumisen tunne tai jatkuvaa kuumetta.

Viljat ja/tai maitotuotteet pois 2-4 viikoksi. Kokeile kumpi oireet aiheuttaa. Voi olla, että kumpikaan ei sovi. Jo 1-2 viikossa huomaa eron entiseen, jos jokin ruoka-aine ei sovi.

Jos jopa kolmasosa suomalaisista kärsii vatsa- ja suolisto-oireista tai muista ongelmista joissa viljojen välttäminen auttaa, niin sinä voit olla niistä yksi. Lisäksi viljojen gluteeni (vehnä, ruis ja ohra), viljojen tärkkelys sekä maito tuottavat limaa ja tulehdusta elimistöön, joka pahentaa allergioita, astmaa, infektioita, lasten korvatulehduksia ja reuman oireita.
      http://personal.inet.fi/koti/remeli/viljat.htm

Maitotuotteet ovat monella yksi keskeisistä syistä suolisto-oireisiin, allergioihin, astmaoireisiin sekä erilaisiin iho-ongelmiin. Maitotuotteiden eliminointi helpottaa usein näitä oireita, ja moni vuosia oireista kärsinyt pääsee pysyvästi eroon sekä ongelmasta että lääkityksestä. Lisäksi maitotuotteet keräävät limaa ja ovat usein merkittävänä tekijänä kroonisissa ylähengitystieinfektioissa.
      http://personal.inet.fi/koti/remeli/kalsium.htm

Kannattaa huomioida, että mitään koetta ei ole olemassa, joka näyttäisin yliherkkyyden viljoille ja/tai prosessoidulle suomalaiselle lehmänmaidolle.

Näiden diagnoosi perustuu aina välttämisaltistuskokeeseen.

• mahdollinen_keliaakikko

Feeeel u <3 (vähän myöhässä, mut pakko nyt sanoa,koska tiiän mitä koet)

Jos näet tämän, Voitko kertoa miten sulla nykyään menee? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      171
      1492
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      87
      687
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      578
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      125
      518
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      516
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      490
    9. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    10. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      49
      479
    Aihe