Mahaääntely

asaddasdafslfasoafs

Hei, elikkä kärsin mahaongelmista. Olen nyt 14-v. ja olen kärsinyt mahaongelmista n. 2-3 v.. Ne alkoivat vain yhtäkkiä, aamusta se alkaa vähän, kun olen syönyt ruisleivät niin koulussa ekoilla tunneilla pientä murinaa kuuluu, en tiedä miksi, tämä ongelma myös rajoittaa elämääni todella paljon. Ja ongelmanani on myös mahanmurina nälästä, mutta kuuluu ilmeisesti murrosikään. Pyydän että saisin hyviä vastauksia.... testeissä olen käynyt keliakia/laktoosi-intorelannssi jne. mitään todettu... Pahin ongelmani on se kun kouluruokailun jälkeen tiettyjen ruokien jälkeen alkaa murina... mutta se ei ole pahin ongelmani, vaan se suurin ongelmani on se että viimeisella 2 tunnilla alkaa pääsemään pakosti ihmeellisiä ääniä ulos.. Samaa paskaa joka helvetin päivä.. Tunnen pieruntunnetta heti ruokailun jälkeen, ja sitten täytyy ne jossai päästää ne ulos joka on mahdotonta. Viimeiset tunnit ovat tuskaa... Ehdottakaa lääkkeitä Minifomia olen testannut - ei toimi, Jotain ruoansulatus-lääkettäkin testasin ei toimi sekään. Voiko tämä kaikki johtua stressistä, sillä olen kokenut sitä viimeisen vuoden.

2

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruokavalio

Prosessoitu suomalainen maito, viljat, sokerit, stressi, keinomakeutusaineet, prosessoidut kasvirasvat (margariinit, kasvirasvakermat jne...) ja lisäaineet. Ne kun jättää pois, rauhoittuu elimistö aika monella.

Viljojen ja/tai maidon karsiminen ei tietenkään ratkaise kaikkien ihmisten kaikkia mahdollisia terveysongelmia, mutta todella monella erittäin nopea ja yksinkertainen tapa parempaan hyvinvointiin, joka ei maksa mitään.

Mutta jos ruokavalion muutos parempaan ei auta, niin VAADI ehdottomasti tutkimuksia, koska voit sairastaa jotain vakavaa sairautta, joka vaatii hoitoa ja hakeudu välittömästi hoitoon, jos sinulla on esimerkiksi näitä oireita: jatkuva oksentelu, jatkuva kipu, laihtuminen, jatkuva sairastelu, veriripuli, pitkittynyt ripuli, nielemisvaivat, ruuan takertumisen tunne tai jatkuvaa kuumetta.

Viljat ja/tai maitotuotteet pois 2-4 viikoksi. Kokeile kumpi oireet aiheuttaa. Voi olla, että kumpikaan ei sovi. Jo 1-2 viikossa huomaa eron entiseen, jos jokin ruoka-aine ei sovi.

Jos jopa kolmasosa suomalaisista kärsii vatsa- ja suolisto-oireista tai muista ongelmista joissa viljojen välttäminen auttaa, niin sinä voit olla niistä yksi. Lisäksi viljojen gluteeni (vehnä, ruis ja ohra), viljojen tärkkelys sekä maito tuottavat limaa ja tulehdusta elimistöön, joka pahentaa allergioita, astmaa, infektioita, lasten korvatulehduksia ja reuman oireita.
      http://personal.inet.fi/koti/remeli/viljat.htm

Maitotuotteet ovat monella yksi keskeisistä syistä suolisto-oireisiin, allergioihin, astmaoireisiin sekä erilaisiin iho-ongelmiin. Maitotuotteiden eliminointi helpottaa usein näitä oireita, ja moni vuosia oireista kärsinyt pääsee pysyvästi eroon sekä ongelmasta että lääkityksestä. Lisäksi maitotuotteet keräävät limaa ja ovat usein merkittävänä tekijänä kroonisissa ylähengitystieinfektioissa.
      http://personal.inet.fi/koti/remeli/kalsium.htm

Kannattaa huomioida, että mitään koetta ei ole olemassa, joka näyttäisin yliherkkyyden viljoille ja/tai prosessoidulle suomalaiselle lehmänmaidolle.

Näiden diagnoosi perustuu aina välttämisaltistuskokeeseen.

• mahdollinen_keliaakikko

Feeeel u <3 (vähän myöhässä, mut pakko nyt sanoa,koska tiiän mitä koet)

Jos näet tämän, Voitko kertoa miten sulla nykyään menee? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      23
      3031
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2109
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      66
      1968
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1823
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1553
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      39
      1311
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1282
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1265
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      111
      1065
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1046
    Aihe