Oon kuulu puhuttavan, että ennen oli Somerossa semmonen seura ko Someron Vesa. Sielä oli kuulema semmonen kolmiloikkaaja ko teki Mailman Ennätyksen.
Niin väitetän.
Mut ny ei oo Somerossa yhtän urheilijaa. Someerolaset juovat vaan kahvia ja pössyttelevät piiputupakkaa.
Ennen oli Someron Vesa
oon.siis.kuullu
17
191
Vastaukset
- juhlaperrse
Tähtet juhlivat Somerossa. Sapinan paljas perrse teki lähtemättömän vaikutuksen läsnä olijohin.
- jjjjjkjjj
.......
- jjjjjkjjj
.......
- vahingossa
Ooh
- onoli
Ok.
- okkkkkkkk
Niin
- xxxx1234
Oliko sittenkin Esa?
- kukavesaseonsiistää
Sukunimi?????
- åpoiuytrewq
Se on Someron Esa, pösilöt.
- loikattiin.enkka
Soli Someron Vesa ja se kolmiloikaaja oli Nikunen tai jotain semmosta. Mailman ennätys!
- niinonhansitä
Someroa sukunimenäkin esiintyy
- onkin
Niin
- somerrrr
Somer
- moy
Up.
- Esasomerossa
hei, mun nimeni on esa ja mä asun somerossa!
- oikeinny
olen Esa ja asun Somerolla!
- EsaVesa
Se on Someron Esa!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407831Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.303067Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3612069Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422801683Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1421481- 1001219
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh201202En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371132Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com191066- 151038