Elämä ilman Kärkkäistä,

Näin

olisi kuin tuppukylässä asumista. Aikoinaan Pokki loi perustan Ylivieskan kehitykselle,ja Kärkkäinen nosti Ylivieskan Maailman kartalle.

335

7146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noeiihan

      Ylivieska oli jo alueen kaupallinen keskus ennenkuin Kärkkäinen perusti ensimmäisen liikkeensä Ylivieskaan joten väite ei pidä täysin paikkaansa. Muistan hyvin ajat ennen kärkkäistä ja niin varmasti muistaa monet muutkin. Itse asuin silloin Oulaisissa ja sieltä käytiin kaupoilla Ylivieskassa jo ennen Kärkkäistä.

      • IhanSamaOliTaiEi

        Ihan niin!Minun/perheeni elämää Kärkkäinen ei ole muuttanut suuntaan ei toiseen. Kärkkäisen olemisella ei ole mitään merkitystä,oli sitä tai ei. Siis tämä minun ja perheeni,sukuni kannalta. Muilla omat mielipiteensä. Itse en ole 4.v asioinut koko liikkeessä, en myöskään rakennuksen muissa liikkeissä,..ellei Lidliä lasketa siihen,kun "samassa" rakennuksessa sijaitsee.


      • mullamuuta

        On se vaikuttanu ainakin kilpailun kautta, ei mulla muuta.


      • Anonyymi
        IhanSamaOliTaiEi kirjoitti:

        Ihan niin!Minun/perheeni elämää Kärkkäinen ei ole muuttanut suuntaan ei toiseen. Kärkkäisen olemisella ei ole mitään merkitystä,oli sitä tai ei. Siis tämä minun ja perheeni,sukuni kannalta. Muilla omat mielipiteensä. Itse en ole 4.v asioinut koko liikkeessä, en myöskään rakennuksen muissa liikkeissä,..ellei Lidliä lasketa siihen,kun "samassa" rakennuksessa sijaitsee.

        Mistä kaupugista kirjoitat ? Ylivieskassa Lidl ja Kärkkäinen ovat kaukana toisistaan!


      • Anonyymi
        IhanSamaOliTaiEi kirjoitti:

        Ihan niin!Minun/perheeni elämää Kärkkäinen ei ole muuttanut suuntaan ei toiseen. Kärkkäisen olemisella ei ole mitään merkitystä,oli sitä tai ei. Siis tämä minun ja perheeni,sukuni kannalta. Muilla omat mielipiteensä. Itse en ole 4.v asioinut koko liikkeessä, en myöskään rakennuksen muissa liikkeissä,..ellei Lidliä lasketa siihen,kun "samassa" rakennuksessa sijaitsee.

        Lidl ja Kärkkäinen ovat kaukana toisistaan jos käyt paikan päällä etkä katso kartasta!!


      • Anonyymi
        IhanSamaOliTaiEi kirjoitti:

        Ihan niin!Minun/perheeni elämää Kärkkäinen ei ole muuttanut suuntaan ei toiseen. Kärkkäisen olemisella ei ole mitään merkitystä,oli sitä tai ei. Siis tämä minun ja perheeni,sukuni kannalta. Muilla omat mielipiteensä. Itse en ole 4.v asioinut koko liikkeessä, en myöskään rakennuksen muissa liikkeissä,..ellei Lidliä lasketa siihen,kun "samassa" rakennuksessa sijaitsee.

        En käy minäkään


    • niinpät

      kyllä se kärkkäinen on savarin nostanut jaloilleen

    • plus

      Puolustellaanko täällä taas natsipropagandan levittämistä? Hävetkää.

      • Kärkkäisenmengele

        Kohta saa lukea Magneettimediasta miten hyödyllisiä olivat natsi "lääkäri" Mengelen kaksoskokeet, joissa tämä peto yhdisti kaksi lasta selistään toisiinsa. Jos Mengelelle olisivat tehneet saman minkä jordanialaiselle lentäjälle niin ei paljon saisi meikäläiseltä myötätuntoa.


      • Näin

        Kärkkäisellä on kaikki asiakkaat tasaarvoisia.


      • plus

        Eikös Juha Kärkkäinen saanut taannoin tuomion myös syrjinnästä?


      • Näin

        Aamulla kaikki sankoin joukoin Kärkkäiselle tekeen EDULLISIA ostoksia.


      • hintapommi
        plus kirjoitti:

        Eikös Juha Kärkkäinen saanut taannoin tuomion myös syrjinnästä?

        Jes, syrji muita kauppiaita laskemalla hintoja.


      • Anonyymi
        Näin kirjoitti:

        Kärkkäisellä on kaikki asiakkaat tasaarvoisia.

        MIKÄ ON KÄRKKÄINEN JA MISSÄ ON YLIVIESKA?
        Onko jonkun Tuppulan jengi alkanut kuvitella, että Tuppula on kartalla?


      • Anonyymi

        Syö kommari paskas!


      • Anonyymi

        No tottakai. Ovat itse natseja


      • Anonyymi
        Kärkkäisenmengele kirjoitti:

        Kohta saa lukea Magneettimediasta miten hyödyllisiä olivat natsi "lääkäri" Mengelen kaksoskokeet, joissa tämä peto yhdisti kaksi lasta selistään toisiinsa. Jos Mengelelle olisivat tehneet saman minkä jordanialaiselle lentäjälle niin ei paljon saisi meikäläiseltä myötätuntoa.

        Näin juuri


      • Anonyymi
        Näin kirjoitti:

        Kärkkäisellä on kaikki asiakkaat tasaarvoisia.

        Paitsi rokotetut


      • Anonyymi
        plus kirjoitti:

        Eikös Juha Kärkkäinen saanut taannoin tuomion myös syrjinnästä?

        Sai. Ja joutui pyytämään anteeksi myös presidentiltä. Ja lahjoo rokottamattomia myyjiään. Eiköhän syyte tule siitäkin.


      • Anonyymi
        Näin kirjoitti:

        Aamulla kaikki sankoin joukoin Kärkkäiselle tekeen EDULLISIA ostoksia.

        Kiitos ei. Ja etkö muista ,kokoontumiset kielletty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syö kommari paskas!

        Syö itse natsi akkasikinpaskat


    • hekoheko

      Hei Ylipaskan ymmärtämättömät lappalaisjuntit, TEHÄN ASUTTE tuppukylässä-
      Se tuppukylänne on mitätön, pieni, ruma ja ankea, sekä sijaitsee todella syrjäisellä, harvaanasutulla ja köyhällä pohjoisella seudulla kaukana kaikesta.
      Siellä teillä Lapissa ei ole mitään, ei ole koskaan mitään ollutkaan, eikä siellä koskaan tule mitään olemaan.

      Ai niin, yhden asian unohdin.
      Teilläpäin asuu todella paljon kaikenlaisia lapsellisia, keskenkasvuisia, typeriä ja yksinkertaisia röhönaurajia, jotka sossun maksamissa vuokrayksiöissään. kirjoittelevat huuhaata näillekin palstoille 24/7.

      Ehkä heitä pitää ymmärtää, sillä mitään muuta sisältöä heillä ei elämässään ole eikä tule
      .Heidän kaltaistensa mitään osaamattomien, kouluttamattomien mielenterveysongelmaisten patalaiskojen pitkäaikaistyöttömien kun ei tarvitse pelätä edes töihin joutumista.
      Tosin eipä silti, eihän niillä sikäläisillä suurtyöttömyyden vaivaamilla ankeilla seuduilla ole töitä tarjolla ylipäätään kenellekään.

      • hekoheko

        Anteeksi vain minulla on aamulääkkeet ottamatta.


      • hekoheko
        hekoheko kirjoitti:

        Anteeksi vain minulla on aamulääkkeet ottamatta.

        En muuten ota iltalääkkeitäkään että voin näin pahoin,minulla on normaali olotila näin että luulen olevani normaali kun kirjoittelen näin.Tämä on vähän sekava kun olen ilman lääkkeitä.


      • Anonyymi

        Hyvin osuva kirjoitus


    • hekoheko

      Juha Kärkkäinen on vain ainut joka LOI SAVARIN.SUURI HATUNNOSTO JUHALLE.

      • hekoheko

        Voi teitä yksinkertaisia raukkoja.
        Minua eivät teidän lappalaisjunttien Savarinne ja Kärkkäisenne kiinnosta tipan tippaa.
        Useimmat suomalaiset eivät edes tiedä missä se käpyinen tuppukylänne sijaitsee ja monet eivät sellaisesta pienestä perslävestä ole koskaan kuulleetkaan.

        TE juntit itse olette niin totaalisen typeriä sekä tietämättömiä, että luulette asuvanne jollakin merkityksellisellä seudulla joka ei todellakaan pidä paikkaansa.
        Se pieni kehittymätön pohjoinen käpykylänne on syrjäseutua sanan varsinaisessa merkityksessä.


      • apuva
        hekoheko kirjoitti:

        Voi teitä yksinkertaisia raukkoja.
        Minua eivät teidän lappalaisjunttien Savarinne ja Kärkkäisenne kiinnosta tipan tippaa.
        Useimmat suomalaiset eivät edes tiedä missä se käpyinen tuppukylänne sijaitsee ja monet eivät sellaisesta pienestä perslävestä ole koskaan kuulleetkaan.

        TE juntit itse olette niin totaalisen typeriä sekä tietämättömiä, että luulette asuvanne jollakin merkityksellisellä seudulla joka ei todellakaan pidä paikkaansa.
        Se pieni kehittymätön pohjoinen käpykylänne on syrjäseutua sanan varsinaisessa merkityksessä.

        Hae apua


      • hekoheko
        hekoheko kirjoitti:

        Voi teitä yksinkertaisia raukkoja.
        Minua eivät teidän lappalaisjunttien Savarinne ja Kärkkäisenne kiinnosta tipan tippaa.
        Useimmat suomalaiset eivät edes tiedä missä se käpyinen tuppukylänne sijaitsee ja monet eivät sellaisesta pienestä perslävestä ole koskaan kuulleetkaan.

        TE juntit itse olette niin totaalisen typeriä sekä tietämättömiä, että luulette asuvanne jollakin merkityksellisellä seudulla joka ei todellakaan pidä paikkaansa.
        Se pieni kehittymätön pohjoinen käpykylänne on syrjäseutua sanan varsinaisessa merkityksessä.

        Mielialani vaihtelee.


      • ONKONOINIKÄVÄ
        hekoheko kirjoitti:

        Voi teitä yksinkertaisia raukkoja.
        Minua eivät teidän lappalaisjunttien Savarinne ja Kärkkäisenne kiinnosta tipan tippaa.
        Useimmat suomalaiset eivät edes tiedä missä se käpyinen tuppukylänne sijaitsee ja monet eivät sellaisesta pienestä perslävestä ole koskaan kuulleetkaan.

        TE juntit itse olette niin totaalisen typeriä sekä tietämättömiä, että luulette asuvanne jollakin merkityksellisellä seudulla joka ei todellakaan pidä paikkaansa.
        Se pieni kehittymätön pohjoinen käpykylänne on syrjäseutua sanan varsinaisessa merkityksessä.

        Sinä kaipaat Yv.n kun päivällä on aikaa kirjoittaa


      • aavan-paavo
        hekoheko kirjoitti:

        Voi teitä yksinkertaisia raukkoja.
        Minua eivät teidän lappalaisjunttien Savarinne ja Kärkkäisenne kiinnosta tipan tippaa.
        Useimmat suomalaiset eivät edes tiedä missä se käpyinen tuppukylänne sijaitsee ja monet eivät sellaisesta pienestä perslävestä ole koskaan kuulleetkaan.

        TE juntit itse olette niin totaalisen typeriä sekä tietämättömiä, että luulette asuvanne jollakin merkityksellisellä seudulla joka ei todellakaan pidä paikkaansa.
        Se pieni kehittymätön pohjoinen käpykylänne on syrjäseutua sanan varsinaisessa merkityksessä.

        Ne ellääkii siinä kuplassa niinku sinäkii.


      • bfgdvfg
        aavan-paavo kirjoitti:

        Ne ellääkii siinä kuplassa niinku sinäkii.

        Kyllä se yhdenlainen kupla on Magneettimedian sivuilla. Kaikenlaiset hörhöt siellä markkinoivat ja kehuvat toistensa salaliittoteorioita. Aivan viime aikoina hihhulit tosin ovat alkaneet riidellä keskenään kristinuskon tulkinnoista.


      • Anonyymi
        bfgdvfg kirjoitti:

        Kyllä se yhdenlainen kupla on Magneettimedian sivuilla. Kaikenlaiset hörhöt siellä markkinoivat ja kehuvat toistensa salaliittoteorioita. Aivan viime aikoina hihhulit tosin ovat alkaneet riidellä keskenään kristinuskon tulkinnoista.

        Ja sekös meitä muita naurattaa. Semmosia ne lahkopersut ovat.


      • Anonyymi
        apuva kirjoitti:

        Hae apua

        Voi Apun tilata kotiinkin!


    • ylivieskalainen

      kylläpä ottaa haapavetistä pattiin, kun syntynyt ja jämähtänyt vattukylälle :).

      • hekoheko

        Hei pohjoisen juntti, olet juuri niin yksinkertainen kuin siellä takapajuisella syrjäseuduilla asuvat ovat yleensäkin.

        Muistatko juntti, että olen usein kutsunut entistä Oulun lääniä junttilaksi takapajulaksi, Suomen persläveksi jne.

        Laskepa siis juntti (jos osaat) 1 1 ja mieti kuuluvatko esimerkiksi Raahe tai Haapavesi mainitsemaani takapajuiseen alueeseen.

        Useat sikäläiset asukit varmasti tietävät vastauksen, mutta tiedätkö sinä?

        Mieti myös sitä, kutsuisinko entistä Oulun lääniä takapajuiseksi junttilaksi, mikäli olisin jostain siltä syrjäseudulta kotoisin.

        Kaiken tuon aivojumpan jälkeen mieti juntti vielä kerran sitä, mahdanko sittenkään olla kotoisin Raahesta, Haapavedeltä tai jostakin muualta sieltä sikäläiseltä syrjäseudulta.

        Oikeasta päätelmästä saat varmasti Ylipaskan tietoviisaan arvonimen.

        Tosin tuollainen keskenkasvuinen turhanpäiväinen röhönauraja tuskin osaa tätäkään pulmaa ratkaista.


      • HAIAPUAHAIAPUA
        hekoheko kirjoitti:

        Hei pohjoisen juntti, olet juuri niin yksinkertainen kuin siellä takapajuisella syrjäseuduilla asuvat ovat yleensäkin.

        Muistatko juntti, että olen usein kutsunut entistä Oulun lääniä junttilaksi takapajulaksi, Suomen persläveksi jne.

        Laskepa siis juntti (jos osaat) 1 1 ja mieti kuuluvatko esimerkiksi Raahe tai Haapavesi mainitsemaani takapajuiseen alueeseen.

        Useat sikäläiset asukit varmasti tietävät vastauksen, mutta tiedätkö sinä?

        Mieti myös sitä, kutsuisinko entistä Oulun lääniä takapajuiseksi junttilaksi, mikäli olisin jostain siltä syrjäseudulta kotoisin.

        Kaiken tuon aivojumpan jälkeen mieti juntti vielä kerran sitä, mahdanko sittenkään olla kotoisin Raahesta, Haapavedeltä tai jostakin muualta sieltä sikäläiseltä syrjäseudulta.

        Oikeasta päätelmästä saat varmasti Ylipaskan tietoviisaan arvonimen.

        Tosin tuollainen keskenkasvuinen turhanpäiväinen röhönauraja tuskin osaa tätäkään pulmaa ratkaista.

        Voi sinua RAUKKAA KUN OLET NIIN YKSIN JA AVUTON....


    • urpola

      Kärkkäisen junttilandiassa käy lähiseutujen peräkyläurpot jotka ei paremmasta tiedä.

      • Anonyymi

        Niimpä juuri. Ei sinne fiksut menekään.


    • hekoheko

      Siittä huolimatta Kärkkäinen on YKKÖNEN. heko heko on alin mitä voi olla. Paskakin on maanpinnalla mutta tuo ylipaska on vielä alempana.

      • plus

        Juha Kärkkäinen on antisemitistinen vihanlietsoja ja salaliittoteoreetikko. Se riittääkin viemään kokonaispisteet miinukselle.


      • Näin

        Itehän tuossa kommentissa jus luot sitä vihanliet......sontaa.Millä sitä juutalaisten sotaa voi puolustaa ovat käyneet yhden jos toisenkin sukupolvien ajan.......


      • Anonyymi
        plus kirjoitti:

        Juha Kärkkäinen on antisemitistinen vihanlietsoja ja salaliittoteoreetikko. Se riittääkin viemään kokonaispisteet miinukselle.

        Kyllä


    • evlut

      kumarran kärkkäiselle,kellekkä samalla pyllistän

      • jutstku

        Ilmeisesti jutskuille.


    • PlijasjalakanenYka

      Minä kyllä pärjään ilman Kärkkäistä ym oheisliikkeitä siinä samassa rakennuksessa.Kärällä asioin about 1-2x-vuodessa,Lidlissä(joka on samaa rakennusta,mutta eri sisäänkäynti)asioin 2-3x/Kk.
      Kärkkäinen mikään ihme paikka ole.Eikä se ole tänne todistettavasti mitään pysyvää elintaso vaikutusta tuonut.Hyvä asia ettei Ylivieska ole liian iso.Tohtii vielä klo:18.00 jälkeenkin ulkona liikkua(ei kylläkään enää 22.00 jälkeen).Toista se on isoissa kaupungeissa.Tosin, pyrkii nuo Haapaveen hullut tännekin törttöileen ja pahaa tekemään.Haapavedeltä oli viimme "autolla"päälle ajettukin perh/ajaja.Että silleen!

      • Ummetustako

        osta laksatiivia, jos noin harvoin asioit


    • Määttälä-

      Mikä vitun jumala se Kärkkäinen on?

      • Anonyymi

        Natsien ja persujen sekopääjumala.


    • evlut

      jälleen kumarran kärkkäiselle,kelle nyt pyllistän

      • plus

        Sivistykselle, järjelle, tieteelliselle maailmankuvalle, tasa-arvolle, vakaumuksenvapaudelle.


      • nono

        Suomessa on sanan- ja mielipiteen vapaus!
        Suurin osa tällä palstalla rähinöitsevistä ovat suvaitsemattomia ja vihapuhujia.
        Ei kenenkään ole pakko lukea Magneettimediaa.


      • plus
        nono kirjoitti:

        Suomessa on sanan- ja mielipiteen vapaus!
        Suurin osa tällä palstalla rähinöitsevistä ovat suvaitsemattomia ja vihapuhujia.
        Ei kenenkään ole pakko lukea Magneettimediaa.

        Rasististen valheiden levittäminen ei ole hyväksyttävää.


      • Anonyymi
        plus kirjoitti:

        Rasististen valheiden levittäminen ei ole hyväksyttävää.

        Kyllä se kärkkäisellekin laki löytyy


    • nobelaner

      Kyllähän tämä Ylivieska on yksi vihonviimeinen tuppukylä kärkkäisen kanssa tai ilman,tämähän on kepullaisten ja lestapäiden ikioma leikkikenttä ja siihen soppaan kun vielä sekoitetaa antisemiitti sekopää niinhyvä tulee ja sitten hattuun lippa ,äärettömän ruma arkkitehtuuri, tasakattoisia laatikoita koko paskasen joenvarsi täynnä.

      • Anonyymi

        Kiinnitin huomion tuohon "antisemiitti" sanaan.

        Sionistien mielestä kaikki ihmiset jotka eivät ole sionisteja:
        Ovat puhuvaa karjaa?
        Minä nämä sionistit itseään pitävät?

        Ruotsi on sentään tunnustanut Palestiinan valtion?
        Se on asia johon suomen äänestäjien valitsema hallitus
        ei koskaan kykene?


    • Onni.ilman.kärkäistä

      Elämä ilman Kärkkäistä olisi paljon onnellisempaa.

    • joukollamukaan

      Ei se kärkkäinen kovin paha paikka oo ku sekoomuksen stuppiki sinne tullee.

    • evlut

      niin onhanse tunnetumpi kuitengin mitä se joku minttu

    • ettänäinon

      Stuppiki kävi on se vain hieno homma.Stupillekaan ei kelevannu muut kaupat käyntikohteeksi.

      • niskalaukaus

        Tarkoitit kai stupidoa, on se vaan niin hieno että ei muuta kun saunantaa ,mitä pikemmin sen parampi.


      • ettänäinon
        niskalaukaus kirjoitti:

        Tarkoitit kai stupidoa, on se vaan niin hieno että ei muuta kun saunantaa ,mitä pikemmin sen parampi.

        Uhkailetko.


      • Anonyymi
        ettänäinon kirjoitti:

        Uhkailetko.

        Eikö sanvapauttakaan oo yhtä äkkiä


      • Anonyymi
        niskalaukaus kirjoitti:

        Tarkoitit kai stupidoa, on se vaan niin hieno että ei muuta kun saunantaa ,mitä pikemmin sen parampi.

        Samaa mieltä


    • Hyväettäonkärkkäinen

      Just taas tulin Kärkkäiseltä ostin Potunsiemeniä ja kanankakkaa,sipulinistukkaita.Kyllä oli halapaa,kannatti siellä käydä,joyten muutkin sinne vaan poikotoimaan,näky olevan autoja lähes piha täynnä.

    • Ruth

      Katsoitko viime viikolla dokumentteja koskien natsi-Saksan touhuja holokausteineen? Tuli tuutin täydellä täyttä asiaa. Julmuuksia ihmisyyttä vastaan. Näitä tapahtumia jumala-Juha ystävineen yrittää kaiken aikaa kiistää.
      Eipä onnistu.
      Boikotti pitää. Saa mennä konkkaan koko "kärkirintama".

      • plusplusplus

        Minä katsoin osan niistä. Holokaustin kiistäjät ovat yleensä henkisesti häiriintyneitä salaliittoteoreetikoita.


      • Eilöytynyt
        plusplusplus kirjoitti:

        Minä katsoin osan niistä. Holokaustin kiistäjät ovat yleensä henkisesti häiriintyneitä salaliittoteoreetikoita.

        Kävin Kärkkäisellä ja oikein hakemalla hain mutta en löytänyt yhtään Holokautta,onkohan se puutarhapuolellavai työkaluosastolla.Voisiko joku holon ihailia neuvoa mistä osastolta se löytyy.


      • Anonyymi

        Siis olen näillä sivuilla useaan todennut sen että tänä päivänä
        ja huomenna juutalaiset toteuttavat holokaustia palestiinaassa?

        Itsestäni tulee 2n vuoden jälkeen (jos maailma on hengissä)
        PLOn Sissi.


      • Anonyymi

        En astu jalallakaan


      • Anonyymi
        plusplusplus kirjoitti:

        Minä katsoin osan niistä. Holokaustin kiistäjät ovat yleensä henkisesti häiriintyneitä salaliittoteoreetikoita.

        Niinhän ne ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En astu jalallakaan

        No ihan oma häpees...


    • Holoholoholo

      Milloinkahan on viimeksi ollut tuo jumalanvalittu kansa sotimatta.ei miesmuistiin.Mutta Kärkkäinen vain porskuttaa.

      • bgfbgfn

        Kyllä Korkein oikeus luultavasti korottaa rangaistuksia, kun ei Juha ole aiemmista tuomioistaan selvästikään mitään oppinut.


      • bamla

        Ranskalainen pilalehti ryssi koko oikeulaitoksen, turha mollata paikallisia. Pelle hommaa, toiset saa touhuta miten huvittaa ja sitten jotain kauppiasta kormuutetaan oikein hivioikeuden voi.alla, voi ressukoita.


      • bgfvgbg
        bamla kirjoitti:

        Ranskalainen pilalehti ryssi koko oikeulaitoksen, turha mollata paikallisia. Pelle hommaa, toiset saa touhuta miten huvittaa ja sitten jotain kauppiasta kormuutetaan oikein hivioikeuden voi.alla, voi ressukoita.

        Uskonnollisia uskomuksia ja uskovaisten tekemisiä saa toki arvostella, mutta valheita ei pidä levittää. Magneettimediassa valehdellaan.


      • Lyytimummo

        Lapsellista räkättämistä. Lopettakaa jo!


      • bgfvgbg
        Lyytimummo kirjoitti:

        Lapsellista räkättämistä. Lopettakaa jo!

        Lähetä nuo terveiset Juha Kärkkäiselle ja Magneettimedian toimitukselle.


      • Lyytimummo
        bgfvgbg kirjoitti:

        Lähetä nuo terveiset Juha Kärkkäiselle ja Magneettimedian toimitukselle.

        Sinulle ainakin!!


      • bgfvgbg
        Lyytimummo kirjoitti:

        Sinulle ainakin!!

        Parempi lähettää sinne, missä vika piilee.


      • on_vaikeaa
        bgfvgbg kirjoitti:

        Parempi lähettää sinne, missä vika piilee.

        sinun päässäsi niitä ongelmia on.


      • bgfvgbg
        on_vaikeaa kirjoitti:

        sinun päässäsi niitä ongelmia on.

        Magneettimedian jutuissa ei siis ole mielestäsi mitään vialla...?

        Kuinka typeriä ihmiset voivatkaan olla.


    • evlut

      mikälehti se magneetti on kusiitä niin kauheetaporua ja itkua muka tulee,ei minulta ainakaan mitään negatiivistasanomaa ollut,ajattelen asiat positiivisesti,niin on pitkä elämä vielä edessä

      • plusplusplus

        Sinä oletkin typerys, jolle menee jopa Magneettimedia-tasoinen roska täydestä.


      • Valehdellen.pahin

        Venäläiset tiedotusvälineet kertovat nykyään mitä karmeimpia juttuja Suomesta. Meillä samantasoinen julkaisu on makneettimedia ja sen tukija kärkkäinen


    • qqqqqqqqqq

      Magneettimedian lupaus oikaisujen julkaisemisesta on valetta. Kokeilkaapa vaikka kirjoittaa sinne www-sivuille esimerkiksi holokaustin kiistämiseen liittyviin juttuihin kommentteja, joissa oiotte asiavirheitä käyttämällä luotettavia lähteitä. Viestit poistetaan ja kas, taas lehti voi röyhkeästi leuhottaa että kukaan ei muka ole löytänyt sen juutalaiskirjoituksista virheitä.

      Haistakaa uusnatsit pitkä paska.

      Vaan täältäpä Magneettimedian toimitus ei näitä linkkejä saa pois:

      Hyvä suomenkielinen, tieteelliset kriteerit täyttävä teos holokaustista:
      Antero Holmila: Holokausti: Tapahtumat ja tulkinnat
      http://www.atena.fi/tilaukset/kirja/333

      Michael Shermer (Sceptic Magazinen päätoimittaja) ja Alex Grobman
      (historiantutkija) ovat kirjoittaneet tämän teoksen holokaustin kiistäjien ajatusmaailmasta sekä siitä, miten tiedetään holokaustin olevan todellinen tapahtumasarja:
      Denying History: Who Says the Holocaust Never Happened and Why Do They Say It?, Updated and Expanded
      http://www.ucpress.edu/book.php?isbn=9780520260986

      Jälkimmäisen kirjan tekijöiden pitämä tilaisuus videoituna:
      https://www.youtube.com/watch?v=lrMQpeWmDXA

    • YlivieskanOnni

      Juu juu kyllä on ihanaa että on ISO KÄRKKÄINEN. Ylivieskan onni.

      • vdfvfd

        Pikemminkin ylivieskalaisten häpeä.


      • runkkarit

        naihan se väkisellä sukulaisiaan sika no katotaan...


    • Nostaja

      Nyt se on todistettu että ei voida elää ilman KÄRKKÄISTÄ.

    • Jotentankkaamaan

      Nytkin Suomen HALVINTA polttoainetta.

    • kepupettääaina

      Juha Kärkkäinen 50V juttu uusimmassa lehdessä vittu Alabama pönötystä
      kaveri on käynyt hakemassa rasistioppia Amerikasta aikanaan. Nyt pelkää keulaiset ja lessut.
      Vielä kehtasi kaatuneiden muistotaulun edessä ylimielisesti pönöttää

      • nhgnbhgn

        Juha Kärkkäinen on Helsingin Sanomien haastattelussa kommentoinut SVL:n uusnatseista että "nämähän ovat harvinaisen fiksuja kavereita". Juhan arvostelukyky tai oikeastaan sen puutehan kyllä hyvin tiedetään...


    • okkeei

      justkävin asioimassa,tuli osteltua kaikenlaista kotitarvetta,hintaakin tuli 500e noin, mutta mitäsiitä,sain mitä halusin

    • Vieraspaikkakuntalainen

      Vieraspaikkakuntalaisena kävin Kärkkäisellä ja olipa siellä katseltavaa ja ostettavaa.Olkaa Ylivieskalaiset ylpeitä että teillä on ky liike. Onnea ja menestystä Kärkkäiselle ja ystävälliselle Henkilökunnalle.

      • efqwl

        No, jos nyt totta puhutaan, niin ihan pikkuinen hymy vois tulla sieltä kassalta! Poikkeuksetta kaikki kassalla olevat tytöt, ovat niin nälkiintyneen- ja kalpanaamaisen näköisiä, kuin maansa myyneinä! Onko se sitten ystävällisyyttä? Minusta ei!


    • mikälimämuistansen

      Liike vieläkin velkasaneerauksessa, jätti velat tavarantoimittajille maksamatta, mutta johtajan elintasoon se ei vaikuttanut Oliko velka pari sataa miljoonaa muistaakseni?

      • 3333334444444

        Entäs ne Juhan ylinopeussakot, joiden maksamista hän aikoi vetkutella jopa 35 vuotta.


    • TuppukylänTumputtajaOot

      Ylivieskahan on TUPPUKYLÄ!!!!!

      Oletko ikinä käynyt missään muualla?

      Suomessa on muitakin kyliä, joita voisit käydä vähän katselemassa, niin ymmärtäisit itsekin missä persereiässä asustelet!
      Vaikka ymmärtäähän sen jos on syntyisin Raudaskylältä.

      Suomessa on, kuules, sellaisiakin "kyliä", joissa on ihan useampikin tavaratalo. (EN TARKOITA MITÄÄN ROMUVARASTO-TÖRKYKAUPPA-HALPALIITERI-SECUNDAKIOSKIA)

      voi jeesus!!!!

    • OlithanSinäkinJonossa

      Taas Kärkkäisellä on sikapäivät ja tungos on mahtava,halpaa tavaraa.

      • käsikäy

        Sikapäivät on sikäli jees että voi kätevästi siellä tungoksen keskellä puristella vieraita eukkoja


    • OlithanSinäkinJonossa

      Olis se vain aika hankalaa ja kinkkistä.

    • OlithanSinäkinJonossa

      Kertokaapa ruti sijat minkä muun kaupan parkkipaikalla on yhtäpaljon autoja, semyös kertoo sen että kauppa käy ja verorahat tulee ylivieskaan?

    • 645654
    • allaonko

      limaa lentää kun nuhaaaa,niistä pois tai hae apua

    • Jaskapala

      Juha kärkkäinen ylistää Hitleriä ja hitlerin aikaista natsisaksaa. Kertoi itse, Lentokoneeseen astuessaan. Vihaa lestoja niinkuin Hitler vihasi juutalaisia. Ehkä Juhan rikastuminen sai hänelle kyseisen persoonallisuushäiriön? No, todennäköisesti.

      • Anonyymi

        Eikös se oo uskovainen?


    • KeskustaVanhus

      Eikös suomalaisetkin ihaile saksaa ja siinä samassa hitleriä kun äänestivät eu.hun. Saksan vallan alaisuuteen.

    • Lyytimummo

      Onneksi valehtelevat räksyttävät rakit täällä väsyvät vähitellen.
      Eihän noista ole kuin syämään ja sontimaan. Ja kenen rahoilla?
      Hyvä Jussi!

    • 6347548
      • höaöaööaöaö

        So? Antaa mennä, Luovi onkin persiistä!


      • Lyytimummo

        Tulee tilalle parempia vuokralaisia.
        Siitä vain.


    • wanderingshiit

      "Lyytimummo", :n mielestä, ammattiopisto ja rikosseuraamuslaitos, valehtelevia räksyttäviä rakkeja, joista ei mielestäsi ole kuin syömään ja sontimaan ja kenen rahoilla!??
      Tuomitset Kärkkäistä arvostelevat edellä mainituilla lauseilla !?
      Se on kyllä käsittämätöntä, että miten joku voi muuttaa asian, kuin asian, aina jotenkin siihen, että täytyy olla yhteiskunnan elätettävänä, jos arvostelee Kärkkäistä!??

      • Lyytimummo

        Ne ovat poliittisesti ohjattuja instituutioita joiden on pakko kirjoittaa ja lausua niinkuin määrätään. Simon Wiesenthal-säätiön ottaessa suoraan yhteyttä presidenttiin, nämä kaikki vitun tuutiot alkoivat kuorossa mustamaalaamaan Jussia. Missä sinä Windehinder oikein olet elänyt? Tynnyrissäkö?


      • 6347548
        Lyytimummo kirjoitti:

        Ne ovat poliittisesti ohjattuja instituutioita joiden on pakko kirjoittaa ja lausua niinkuin määrätään. Simon Wiesenthal-säätiön ottaessa suoraan yhteyttä presidenttiin, nämä kaikki vitun tuutiot alkoivat kuorossa mustamaalaamaan Jussia. Missä sinä Windehinder oikein olet elänyt? Tynnyrissäkö?

        Lyytimummon antisemitismi pulpahtelee entistäkin selvemmin pinnalle. Sehän tietenkin on se syy miksi hän Kärkkäisen toimintaa puolustaa.


    • wanderingshiit

      "Lyytimummolla" keittää, kun kerrotaan totuuksia Kärkkäisestä, heh!
      Ei poloinen ymmärrä edes, kuinka natsi onkaan ja ei edes häpeä, vaan puhuu täällä aina niin kuin isompikin tutkija!
      Hoh, hoijaa, meitä on monenlaisia, mutta kaikki natsit sais nyt kiireesti pistää yhteen junaan ja "Lytimummo" etunenässä K:n kanssa ja osoitteeksi, no, jätänpä sanomatta sen osoitteen, kun kaikki kyllä arvaavatkin sen !!

      • hiijohoi.D

        Maksettu trollihan se taas täällä aukoo mätäistä suutaan! Hyi...


      • Linnaanvaan

        Sovitaanko että antifan vasemmistonatsit ja anarkistit kyörätään samaan junaan.
        Siis nämä jotka hyökkäilevät rauhallisten mielenosoitusten kimppuun ja särkevät paikkoja.Ei tuomitse puna-Lii heitä.Sehän on sitä parempaa väkivaltaa.


      • 6347548
        Linnaanvaan kirjoitti:

        Sovitaanko että antifan vasemmistonatsit ja anarkistit kyörätään samaan junaan.
        Siis nämä jotka hyökkäilevät rauhallisten mielenosoitusten kimppuun ja särkevät paikkoja.Ei tuomitse puna-Lii heitä.Sehän on sitä parempaa väkivaltaa.

        Vai on Vastarintaliike muka rauhanomainen järjestö? Juurihan Ruotsissa näiltä löytyi muun muassa kymmenen kiloa räjähteitä. Kolmea henkilöä epäillään ainakin törkeästä ampuma-aserikoksesta ja yleisvaarallisen tuhotyön valmistelusta. PVL:n ruotsalaisia jäseniä oli myös Tampereen mielenosoituksessa.

        PVL:ään yhteyksissä olleita on aimminkin asetettu syytteeseen pommi-iskuista. Viime marraskuussa ja tammikuussa oli tehty pommi-iskut kirjakauppaan ja pakolaiskeskukseen Etelä-Ruotsissa.


      • antipipertäjä

        Antifanteilla näytti miekkarissa pommit poksahtelevan jatkuvasti ja polpo ei tehnyt mitään. Onko se sitä parempaa vasuriväkivaltaa maksettu numeropelle trolli?


      • 6347548
        antipipertäjä kirjoitti:

        Antifanteilla näytti miekkarissa pommit poksahtelevan jatkuvasti ja polpo ei tehnyt mitään. Onko se sitä parempaa vasuriväkivaltaa maksettu numeropelle trolli?

        Oliko oikein savupanoksia ja "isoja kiinalaisia"? Ehdottoman tuomittavaa, ilotulitteita saa pääsääntöisesti ampua vain uutenavuonna varovaisuutta noudattaen. Kyllä olisi pitänyt päiväsakkoja antaa.


    • exlessu

      seon mukavaa suomessa,saa vapaasti ottaa kantaa ja haukkua ihmisiä jonkun nimimerkin takaa,mutta omalla nimellä ei monikaan kärkkäistä haukkus,mutta kehua voisvarmasti omalla nimellä

      • 6347548

        Kirjoittaisitko sinä omalla nimelläsi, jos tietäisit joutuvasi heti väkivaltaisen uusnatsijärjestön paskalistalle? Kärkkäinenhän tunnetusti veljeilee Vastarintaliikkeen kanssa.


      • Onyritetty

        Kaleva ei uskalla julkaista edes omalla nimellä lähetettyjä kärkkäistä kritisoivia mielipiteitä. Pelkää lestadiolaisten ja kärkkäisen boikottia. Että se siitä uskaltamisesta omalla nimellä.


    • ahtungjawundebar

      Pojat,pojat . Nyt sanotte isille että teille ei saa enää tilata tuota KORKEAJÄNNITYS-lehteä! Siinähän nuita natseja on mut ne on vain piirrettyjä ja mielikuvitus olentoja! Teiltä on pää menny vähä pipiksi noitten sarjiksien kans!

      • 6347548

        Vähättelysi on naurettavaa, sillä Vastarintaliike itse julistaa olevansa kansallissosialistinen järjestö. Sitä ei kiistä edes Juha Kärkkäinen.


      • Ikuinen.natsi.on
        6347548 kirjoitti:

        Vähättelysi on naurettavaa, sillä Vastarintaliike itse julistaa olevansa kansallissosialistinen järjestö. Sitä ei kiistä edes Juha Kärkkäinen.

        Ja Kärkkäinen pysyy vankkumattomana vastarintaliikkeen ja muidenkin natsismia kannattavien yksilöiden kuin yhteisöjenkin tukipilarina. Sanokoot putiikin "toiminnalliset johtajat" mitä lystäävät.


    • 68754

      Poikotti näyttää hyvin tehoavan, parkkipaikka aivan täynnä ei tahtonut autopaikkaa löytyä.

    • kiikkutuolieläkeläinen

      eihännäitä juttuja luemuutkuin ,kiikkutuoli eläkeläiset,näillä jutuilla ja kirjoituksilla ei olemitään merkitystä joka päiväiseen elämiseen,eikä kärkkäisellä käynti kertoihin,kuulun itsekki näihin kiikkutuoli eläkeläisiin,ei muutako hyviä jouluostoksia kärkkäiseltä

    • OlithanSinäkinJonossa

      Kyllä oli taas Joulunaikaan teitä poikotoijia paljon kun ei tahtonut parkkipaikkaa autolle löytyä.

      • gjyqqö

        Niin, mutta kuulehan tampio, se ei silti estä sitä, että natsimielisyys tuntuu kuitenkin olevan ideologiana läsnä !
        Ihmisarvoa kunnioittamatonta kaikki tuommoinen kansallissosialistinen toiminta on ja sitä ei nämä vanhat ukot pysty muuksi muuttamaan!


      • OlithanSinäkinJonossa

        Natsivallassahan on koko eurooppa. EU. merkkelin peräähän se koko eurooppa nuolee. Että revi siitä.


      • lepakkomiesvielä
        gjyqqö kirjoitti:

        Niin, mutta kuulehan tampio, se ei silti estä sitä, että natsimielisyys tuntuu kuitenkin olevan ideologiana läsnä !
        Ihmisarvoa kunnioittamatonta kaikki tuommoinen kansallissosialistinen toiminta on ja sitä ei nämä vanhat ukot pysty muuksi muuttamaan!

        Ja taas isin Korkeajännitys varastolla käyty!


      • jtyhöö
        OlithanSinäkinJonossa kirjoitti:

        Natsivallassahan on koko eurooppa. EU. merkkelin peräähän se koko eurooppa nuolee. Että revi siitä.

        Nimim. "OlithanSinäkinJonossa", eiköhän se Merkelin johtama politiikka ole aika kaukana kansallissosialismista! Jos ymmärrät noin vähän politiikasta, niin parempi ettet täällä osallistu keskusteluun!
        Nimim. "lepakkomiesvielä", voisitko lopettaa tuon Korkeajännitys-höpötyksesi, kun näyttää siltä, että sitä hokemalla, yrität saada Kärkkäisen toiminnan näyttämään ihan joltain muulta, kuin mitä se todellisuudessa on! Natsismi on natsismia ja sinä pikku- himleri yrität sen pistää fiktion piikkiin!


      • Lyytimummo

        Kakarat kouluun höpöttämästä lapsellisuuksia!


    • natsirotta

      Elämä ilman Kärkkäistä kuin elo ilman keskistysleirejä.

    • OlithanSinäkinJonossa

      Kyllä täällä on näköjään valtamedian kyllästämiä korvienvälejä aika paljon.

      • OlithanSinäkinJonossa

        Kävimpä ostaan taas lähes sadalla eurolla tavaraa KÄRKKÄISELTÄ. ku oli niin halapaa.


    • KärkkäisFani

      Ois se vaan ykstoikkoista.Ylivieska tarvii Kärkkäisen. ja piste.

    • LueppaSinäki

      Taas kävin Kärkkäisellä oli ilo asioida.

    • OlithanSinäkinJonossa

      Tietkin jouduttu uusiin ja lisää valoristeyksiä, että ne suuret asiakasvirrat pääsee paremmin ostoksille KÄRKKÄISELLE.

    • 17456

      Voi elämän kevät teitä maalaisjuntteja kärkkäisinenne

    • KärkkäisFani

      Nyt Kärkkäiselle soppaileen ku on niin halpaa ja on Sunnuntai ja kaikilla vapaa päivä.

    • meidänoma

      hyvä muistutus,tiesat kiinni ja menoksi

    • LueppaSinäki

      Taas hyviä tarjouksia. ja olipa telekkarissa hyvä ohjelma Kärkkäisestä no olihan siinä muitakin virmoja .

    • KäymmeVastakin

      Kävimme perheenkas tänään Kärkkäisellä autoja piha täynnä ei tahtonut paikkaa löytyä.Sisällä sitten väkeä tosi paljon,ihme ja kumma kun kassat veti aivan mahtavasti ei tarvinnut jonottaa kuin hetki.Oli koko perheelle ilonen kauppareissu.

    • lelujaostin

      ok-reissu ei valittamista,

    • Huohhohoo

      Osaa Ylivieskassa yks akka nimeltään Pokki ainaki juoruja huudella ja keksiä!
      No muuta se ei sitten osaakkaan.

    • OlithanSinäkinJonossa

      On taas Kärkkäisellä väkeä parkkipaikat täysiä ettei sekaan tahdo mahtuo.Sisällä liikkeessä ihana Jouluntunnelma.

    • Joun1

      On se firma ainakin kova työllistäjä alueella, vaikka toki meinannut konkurssiinkin jo mennä aikoinaan.

    • eilest43

      Lestasakkia Kärkkäisellä kun on käsketty seuroissa mennä ja käskevät ketä äänestää...

    • entinenvieskalainen

      Jos yli kolmekymmentä vuotta sitten olisi
      suunniteltu liikennevaloja vieskaan.
      Eittämättä ne olisivat ensiksi tulleet Valtakadun ja
      asemakadun risteykseen.
      Nyt ne tulivat kärkkäisen risteykseen ensimmäiseksi.
      jälkeenpäin muualle.
      Osuuskauppa yritti pienellä marketilla, mutta
      pianpa tehtiin valtava prisma.
      Kärkkäisellä on valtava liiketalo, jossa on kaksi
      toimijaa; Marketti sekä nettikauppa.
      Netti kauppa on yhtä suurta kuin koko Oulun
      liikkeen myynti.
      Ennen kuljettiin Vieskasta kokkolassa kaupassa.
      Siellä oli suuret marketitit ja Anttila.
      Nykyisin kokkolasta käydää ostoksilla Vieskassa.

      • Anonyymi

        Eikös se kiinteistö jouduttu myymään tanskalaisille jo vuonna 2007.


    • Anonyymi

      On siellä taas paljon väkeä kun autoja piha lähes täynnä, Ja erittäin hyvä puutarha myymälä jossa on ilo asioida.

    • Anonyymi

      Tapuli oli ensin.

    • Anonyymi

      Eiköhän makseta porukalla tuo Juhan sakko, käydään kärkkäisellä ostoksilla joka päivä, minä jo aloitin kävin tankkaan auton.

      • Anonyymi

        Nytkö jo kannustetaan törkeää liikenneturvallisuuden vaarantamistakin? Vähäjärkistä on touhu.


    • Anonyymi

      kävin jo 150e meni hyvää tavaraa ostin

    • Anonyymi

      Fanaatikotko täällä taas meuhkaa?

    • Anonyymi

      sanokaa mitä kommarit vihervasurit haluatte mutta kohta piha on maksavia asiakkaita täynnä sisällä on väkiä hirveästi ja kauppa käy,ja siellä on nekin jotka negatiivistä juhasta kirjoittaa,

    • Anonyymi

      Kun kirjoittaa Kärkkäisen nettisivuille hakuun kondomi, mitään ei löydy. Kun kirjoittaa ehkäisy, ensimmäisenä on "Wiskas Anti-Hairball 60 g".
      Niin, kaiketi Wiskas ehkäisee ja Kärkkäinen rahastaa, tarkemmat tiedot näistä kuvioista löytyy Vanhasta testamentista.

    • Anonyymi

      Olipa mukavan viileä kauppa oli ilo soppailla.

    • Anonyymi

      Kyllä tämä on surkea tuppukyläpahanen, vaikka täällä Kärkkäinen onkin. Tekee se tästä paikasta kyllä edes hiukkasen siedettävämmän, kun ihan kaikkea ei tarvi netistä tilata. Muutenhan täällä ei mitään kauppoja ole, ruokakaupat on lähinnä vitsejä. Vaatteet, kengät, sisustustarvikkeet, kodintavarat jne on haettava muualta. Kärkkäiselläkin valikoima on vähän sitä sun tätä, mutta ei mitään kunnolla. Onhan se silti tyhjää parempi. Mutta totuus on, että Ylivieska on täysin mitäänsanomaton paikkakunta, jota juuri kukaan ei tunne Kalajokilaakson ulkopuolella. Turisteja ei kiinnosta, miksipä kiinnostaisikaan tuppukylä jossain hevonveenkuusessa, jossa ei ole kertakaikkiaan mitään kaunista. Ylivieskasta ei vaan saa oikeaa kaupunkia mitenkään. Mutta kohta voidaan toki mainostaa, että kaupunki on ympäröity teollisuusalueilla, elikkäs tuulivoimaloilla.

      • Anonyymi

        Mihin kaupunkeihin lähtisit ylivieskaa vertaamaan?


    • Anonyymi

      Mitä? Ylivieska on pieni tuppukylä tälläkin hetkellä ja suurin osa suomalaisista ei tiedä missä koko kylä on. On sellainen läpimeno paikka.

    • Anonyymi

      Mikä kauhia into joillakin on saada tänne turisteja tai lisää ihmisiä? Miksi suomalaisten pitäisi tietää missä Ylivieska on?

    • Anonyymi

      mani mani,sitä tarvitaan ja vielä manimani

    • Anonyymi

      Ylivieska on tämän alueen keskus ja väkiluku senkun kasvaa. virastoja löytyy mm verotoimisto, oikeusaputoimisto,ulosotto-osasto,käräjäoikeus täydenpalvelun/istuntosaliamyöten,te-toimisto,maanmittauslaitos mutta ei ole asiakas pistettä,poliisilaitos,maistraatti. On täällä isojen ketjujen liikkeitä. Ja kulttuurisalikin on.

      • Anonyymi

        Voi Herran tähden millaisia idiootteja tällä palstalla on.

        Hulluhan se on, joka Ylivieskaa luulee merkittäväksi paikaksi ja Kärkkäistä isoksi kaupaksi.

        Ylivieska on mitätön, surkea, ruma ja ankea käpykylä keskellä ei mitään ja Kärkkäinen on pelkkä liiteri oikeasti suuriin kauppoihin verrattuna.


    • Anonyymi

      On myös KELA.

    • Anonyymi

      Liikennevalotkin piti laittaa Kärkkäisen Risteykseen/Liitymään että liikenne sujuu oikein mallikkaasti ja että pääsee Halvoille kaupoille Kärkkäiselle.

    • Anonyymi

      Mahtavia tarjouksia. Kiitos .

    • Anonyymi

      Ylivieskan PELASTUS. Savarin aluettakaan ei olis ilman Kärkkäistä. Repikää siitä.

      • Anonyymi

        Jos ei olisi kärkkäistä olisi jokin muu, revi siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei olisi kärkkäistä olisi jokin muu, revi siitä.

        Kumarretaan Kärkkäiselle, kun se on niin mukava ja hyvä ja tarjoaa meille tuotteita kivastikin. Aina ilolla saadaan maksaa, niin kuin muillekin kaupoille.

        En ymmärrä, kuinka olemme tulleet joskus toimeen ilman mukavaa Kärkkäistä. Onpa tämä sitten ainutlaatuistakin kin ja kun on Kärkkäinen.


    • Anonyymi

      Juha Kärkkäinen on antisemitistinen vihanlietsoja ja salaliittoteoreetikko. Se riittääkin viemään kokonaispisteet miinukselle. Tietäisittepä mitä se nytkin vouhkaa...

      • Anonyymi

        Jahas, antifantti täällä jauhaa taas baskaa. Hattu päästä kun näette Juhan, hänen ansiostaan sadat perheet saavat leivän pöytään tänäkin päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, antifantti täällä jauhaa taas baskaa. Hattu päästä kun näette Juhan, hänen ansiostaan sadat perheet saavat leivän pöytään tänäkin päivänä.

        Ja vielä useammat sadat saavat leipää muualta, myös nämä sinun sadat perheet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä useammat sadat saavat leipää muualta, myös nämä sinun sadat perheet.

        Ihanko itse noin päättelit Einstein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko itse noin päättelit Einstein?

        Mitähän mahtaa tämä Einstein vastata... Jännityksellä varmaan odotat.
        Voi mennä maailman tappiin odottelusi, jos Einstein ei juuri tuota päätellytkään.


    • Anonyymi

      Se on tämä Kärkkäinen vähän niin kuin Trump mielipiteissään ja teoissaan, eli käsittämättömiä teorioita muusta maailmasta paranoidismineen sekä äärimmäisen hölmöjä lausumia julkisuuteen!

      Eikö niin torvelot, että vähät siitä, kun KÄRRKÄINENHÄN TYÖLLISTÄÄ!!?

      • Anonyymi

        Ite lakkasin käymästä Kärkkäisellä, kun toimitusjohtaja alkoi tuuttaa salaliittoteorioita ynnä muuta salsaa ja tuubaa Facebookiin.... En halua olla mukana rahoittamassa tällaista toimintaa. Onneksi on Halpahalli, Prisma, Cittari, Gigantti ynnä muut kaupat. Meni mieli käydä koko Kärkkäisen putiikissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite lakkasin käymästä Kärkkäisellä, kun toimitusjohtaja alkoi tuuttaa salaliittoteorioita ynnä muuta salsaa ja tuubaa Facebookiin.... En halua olla mukana rahoittamassa tällaista toimintaa. Onneksi on Halpahalli, Prisma, Cittari, Gigantti ynnä muut kaupat. Meni mieli käydä koko Kärkkäisen putiikissa!

        Aherramme arkena lepäämme sunnuntaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aherramme arkena lepäämme sunnuntaisin.

        hyvä että meillä ja suomessa on kärkkäinen,saapi ostaa tavaraa,eikä hetkauta mitä kirjoittelee,trumppikin puhuu mitäsattuu mutta sinne maahanvaan kaikki suomalaiset halajaa,selänteessä hyvä esimerkki kaikille suomalaisille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aherramme arkena lepäämme sunnuntaisin.

        Ei Halpahallissa enää levätä sunnuntaisi. Ekkö sää oo siellä viime aikoina käyny?
        Halpahallin väki on alkanut ahertaa samalla tavalla, kuin kaikki muutkin. Pyhinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Halpahallissa enää levätä sunnuntaisi. Ekkö sää oo siellä viime aikoina käyny?
        Halpahallin väki on alkanut ahertaa samalla tavalla, kuin kaikki muutkin. Pyhinäkin.

        onneksi on kärkkäinen kiitos,muuten ylivieska ois kuollut kylä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Halpahallissa enää levätä sunnuntaisi. Ekkö sää oo siellä viime aikoina käyny?
        Halpahallin väki on alkanut ahertaa samalla tavalla, kuin kaikki muutkin. Pyhinäkin.

        Eikö, onko raha mennyt uskon edelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö, onko raha mennyt uskon edelle?

        Tuskin on, se vain muuttaa muotoaan, pitää sallia vääryydet niin on helpompi elää. Rikollisuuskin vähenee, kun lakikirjaa muokataan. Kannabis lailliseksi, niin ei enää ongelmaa lain kanssa. Myös alkoholi tulisi sallia 15v. niin ei enää jatkuvia ongelmia poliisien ja sossun kanssa.

        Mutta itse asiaan eli kyllähän se Kärkkäinen on vaan tämän alueen ylivoimainen ykkönen. Ahertavat arkena ja pyhänä vielä enemmän kun ihmisillä aikaa ostella elämän eliksiirejä. Löytyy vkl. aikana kaikki mitä tarvii ja kaikki pienemmät puljut sulkee jo pe klo 17. liikkeen ja me työssä käyvät ei ehitä edes ostoksille pikku liikkeisiin. Kyllä Juha Kärkkäinen on tämän alueen Euroopan Keisari, aivan sama vaikka vähän mielikuvitusta onkin maailmankatsomuksessa. Toki taitaa sillä olla luovuutta, järkeä, tutkimustietoja jne. aika paljon enemmän kun ympärillä olevat 99.999% tuulipuvuista eivät näe asioita Suomen rajoja kauemmas niin ei kannata täysin tyrmätä kaikkea huuhaata täysin huuhaana. Pääasia, että Kärsy pelaa arkena ja pyhänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin on, se vain muuttaa muotoaan, pitää sallia vääryydet niin on helpompi elää. Rikollisuuskin vähenee, kun lakikirjaa muokataan. Kannabis lailliseksi, niin ei enää ongelmaa lain kanssa. Myös alkoholi tulisi sallia 15v. niin ei enää jatkuvia ongelmia poliisien ja sossun kanssa.

        Mutta itse asiaan eli kyllähän se Kärkkäinen on vaan tämän alueen ylivoimainen ykkönen. Ahertavat arkena ja pyhänä vielä enemmän kun ihmisillä aikaa ostella elämän eliksiirejä. Löytyy vkl. aikana kaikki mitä tarvii ja kaikki pienemmät puljut sulkee jo pe klo 17. liikkeen ja me työssä käyvät ei ehitä edes ostoksille pikku liikkeisiin. Kyllä Juha Kärkkäinen on tämän alueen Euroopan Keisari, aivan sama vaikka vähän mielikuvitusta onkin maailmankatsomuksessa. Toki taitaa sillä olla luovuutta, järkeä, tutkimustietoja jne. aika paljon enemmän kun ympärillä olevat 99.999% tuulipuvuista eivät näe asioita Suomen rajoja kauemmas niin ei kannata täysin tyrmätä kaikkea huuhaata täysin huuhaana. Pääasia, että Kärsy pelaa arkena ja pyhänä.

        No onpa "Keisari"!?? Äärioikeistolaisten näkökulmien esille tuontiko on mielestäsi fiksun ihmisen merkki ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onpa "Keisari"!?? Äärioikeistolaisten näkökulmien esille tuontiko on mielestäsi fiksun ihmisen merkki ?

        Ei se ole fiksua, jos tuollaista on. Mutta miksi murehtia tuollaista, jos valtaosa on pelkkää hyvää mitä hänki on tehny. Ja lienee saanut lainsäätäjältä sapiskaa sen mitä tarvii. Aika kateellinen tai tuomitseva elämänkatsomus, jos ei näe mitään muuta kuin kielteistä Euroopan Keisarissa. Loistava talouden kehittäjä Ykalle ja koko maakunnalle, teeppä sama perässä ? Erittäin fiksu mies kokonaisuudessaan, mutta ei äärioikeistolaisuus jos hän sellaista liputtaa ? Täytynee kysyä häneltä itseltään, lieneeköhän Ykan kaupalla itse töissä tms. onkohan tavattavissa ? Voisi muutenkin jutella menestymisestä, koska itse tartteisin siihen apuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole fiksua, jos tuollaista on. Mutta miksi murehtia tuollaista, jos valtaosa on pelkkää hyvää mitä hänki on tehny. Ja lienee saanut lainsäätäjältä sapiskaa sen mitä tarvii. Aika kateellinen tai tuomitseva elämänkatsomus, jos ei näe mitään muuta kuin kielteistä Euroopan Keisarissa. Loistava talouden kehittäjä Ykalle ja koko maakunnalle, teeppä sama perässä ? Erittäin fiksu mies kokonaisuudessaan, mutta ei äärioikeistolaisuus jos hän sellaista liputtaa ? Täytynee kysyä häneltä itseltään, lieneeköhän Ykan kaupalla itse töissä tms. onkohan tavattavissa ? Voisi muutenkin jutella menestymisestä, koska itse tartteisin siihen apuja.

        Mitataanko ihmisen hyvä, että työllistää?? Siinäpä sulle mietittävää!

        "äärioikeistolaisuus jos hän sellaista liputtaa ? " Melko maakuopassa olet elänyt, jos et tiedä äärioikeistolaisuus ihannoinnista ja- tai esim. väheksymällä Korona-pandemiaa asiana!?


    • Anonyymi

      Vieläkö on velkasaneerauksessa?

      • Anonyymi

        On sulla huoli.Kuin paljon itelläs on velkaa?


    • Anonyymi

      Olen itse tutkinut tätä ylivieskan asiakas määrien liikkuvuutta.
      Me Ykalaiset elämme siis harpin sisällä.
      (harppia käytettiin aikoinaa 60-70 luvuilla keskiarvon miittaamiseen)
      Eli idässä on Nivala ja Haapajärvi, lännessä on Kalajoki, pohjoisessa on Oulainen
      etelässä on Toholampi ja Kannus.

      Pokki oli se viimeinen kaupunginjohtaja jonka nimeltä muistan.
      Erkki oli legenda kuten myös Olli Karonen.
      Kerran pääsinVappuna töistä ja ihmettelin miks tuolla silloilla on niin paljon
      ihmisiä?
      No siellähän Erkki laski koskea kajakilla.
      Se oli hänen vakio kunnioituksensa ylivieskan kaupungille ja Viessojille sekä kalajoelle.
      Kepeät mullat sun haudalle Erkki <3 ja kiitos!!!

    • Anonyymi

      On turvallista asioida nyt Kärkkäisellä turvavälit on kassoille merkattu ja käsidesit löytyy sisään tylosta ja kassoilta.Kävin ja menen taas kun on tarvetta.

      • Anonyymi

        Kärkkäinen aivan mahtava laitos, koska esim. työkaluvalikoima on äärimmäisen kattava. Löytyy huippulaatua, keskilaatua ja halpaa kökömpää, mutta jokaiseen makuun ja rahatilanteeseen sopivaa. Esim. Tokmanneilla vain halpaa ja huonoa oikeastaan kaikki käsityökalut paitsi puutarhapuolella Fiskarsia. Ostavat todella isot määrät kuraa, jota sitten mummot hamstraavat nurkkiin. Meiltä 120km. Kärkkäiselle, mutta käymme joka kuukausi siellä ostoksilla. Takuuasiatkin pelaa hienosti. Toivottavasti tällaiset tavaratalot eivät koskaan muutu täysin verkkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärkkäinen aivan mahtava laitos, koska esim. työkaluvalikoima on äärimmäisen kattava. Löytyy huippulaatua, keskilaatua ja halpaa kökömpää, mutta jokaiseen makuun ja rahatilanteeseen sopivaa. Esim. Tokmanneilla vain halpaa ja huonoa oikeastaan kaikki käsityökalut paitsi puutarhapuolella Fiskarsia. Ostavat todella isot määrät kuraa, jota sitten mummot hamstraavat nurkkiin. Meiltä 120km. Kärkkäiselle, mutta käymme joka kuukausi siellä ostoksilla. Takuuasiatkin pelaa hienosti. Toivottavasti tällaiset tavaratalot eivät koskaan muutu täysin verkkoon.

        Eipä tule enää nykyään käytyä kärkkäisellä edes joka vuosikaan, vaikka vieressä on, verkkokaupoista on niin helppo tehä ostokset. Savarissa muutenkaan montaa kauppaa mihin viittii mennä, prismakin on sen kokoinen että ei jaksa eikä kiinnosta lähteä kävelemää. Kauppaa ympäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tule enää nykyään käytyä kärkkäisellä edes joka vuosikaan, vaikka vieressä on, verkkokaupoista on niin helppo tehä ostokset. Savarissa muutenkaan montaa kauppaa mihin viittii mennä, prismakin on sen kokoinen että ei jaksa eikä kiinnosta lähteä kävelemää. Kauppaa ympäri.

        Ite suosin kivijalkakauppoja verkkokauppoja enemmän.
        Syitä:
        - saa tuotteen useimmiten heti, eli hemmetin nopea toimitusaika.
        - Saa kokeilla ja sovittaa tuotetta. Verkkokaupassa se ei ole mahdollista
        - Saa samalla hyödyllistä liikuntaa kävelyn muodossa. Verkkokaupassa rasittuu vain hiirikäsi

        Tiedän, että jotku toimii kuitenkin tosi paskamaisesti, eli käy kokeilemassa tuotetta jossain liikkeessä ja tilaa sen sitten halvemmalla kiinasta. Tämä on kuitenkin perseestä ja tarkoittaa pitkässä puussa sitä, että Suomessa sillä menolla kohta ainuttakaan kauppaa (paitsi ruokakaupat ehkä)


    • Anonyymi

      Onkohan Kärkkäinen auki Tänään.no käympä tarkistaan,jos on niin käyn Edullisilla ostoksilla.

      • Anonyymi

        Niinkö? Tännekkö siitä piti ilmoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? Tännekkö siitä piti ilmoittaa?

        Tänneppä hyvinki silti että Ketä tietää.


    • Anonyymi

      Voi jestas ko oli taas palio poikotoijia Kärkkäisellä. Parkkipaikka lähes täynnä autoja ja kassoilla pitkät jonot. Turvavälit kunnossa ja käsidesiä riitti.

      • Anonyymi

        Mihin tarvitaan käsidesiä ja turvavälejä jos koko korona on huijausta?

        "Kärkkäinen sanoo korona­virusta ”median ja pankkiirien yhteiseksi operaatioksi”, ja välittää Facebookissa salaliitto­teorioita, joiden mukaan kukaan ei olisi oikeasti kuollut tautiin."


    • Anonyymi

      Ois se kurjaa.

    • Anonyymi

      3 K-lippua.

      KKK?

    • Anonyymi

      Salaliittoteoreetikkohan väittää somessa isoin kirjaimin, että "KUKAAN EI OLE KUOLLUT KORONAVIRUKSESTA". Liekö Valko-Venäjän presidentin propaganda mennyt täydestä vai mistä lie näitä harhoja pukkaa.

    • Anonyymi

      Liput: K K K

    • Anonyymi

      Liikeideasta, työllistämisvaikutuksista tuskin kukaan Kärkkäistä arvosteleekaan. Täytyy silti ihmetellä, että täällä niinkin usea höpöttää keskustelun yhteydessä, yhdestä ja samasta asiasta- tyyliin, "olipa taas kärkkäisellä porukkaa... " tai "kylläpä tuli taas ostettua korit täyteen hyvää tavaraa..." jne. !?

      Kyse onkin siitä, mitä ihminen tuolla tasolla mielipiteinensä edustaa? On aivan sama, paljonko työllistät, tai mitä olet saanut paikkakunnalla aikaan, jos edustaa ideologiaa, jonka juuret ovat syvässä pahuudessa ja ihmisten (esim. Juutalaisten) eriarvoistamisessa!

      Lisäksi ajatuksia johtaa loputtomat harhaiset käsitykset salaliittoteorioista esim. nyt vaikka Korona-virus pandemiassa!

      • Anonyymi

        Ketä Tietää?


    • Anonyymi

      Miksi kaupassa on käsedesiä jos kerran koronaa ei ole?

      • Anonyymi

        Ketä tietää, mitä on käsedesiä?


    • Anonyymi

      Tänne Helsingin seudullekin tulee Kärkkäisen mainoslehtisiä. Hienoa! Täytyy harkita ostoksia verkkokaupasta.

    • Anonyymi

      Kyllä on taas hyviä tarjouksia Kärkkäisen sikapäivillä,joten kipinkapin kaikki ostoksille.

      • Anonyymi

        beeäffää odotellessa


    • Anonyymi

      Hyvin näkkyy poikotti pitävän kun parkkipaikka on lähes täynnä autoja ja kassoilla pitkät jonot.

    • Anonyymi

      Toki on totta, että Kärkkäisen tavaratalo on muuttanut paljon Ylivieskaa. Toivottavasti itse Juha Kärkkäinen ei pääse muuttamaan tuuttaamallaan propagandallaan, joka on suoranaisesti vaarallista. Kärkkäinen ei enää uskalla puhua vainoamastaan kansanryhmästä oikealla nimellä koska pelkää uutta syytettä kiihottamisesta kansan ryhmää kohtaan. Silti hän tekee sitä yhä, vaikka käyttääkin kyseisestä porukasta nimitystä mafia tai j-mafia. Ei se ole oikein! Jakaa mv-lehden, Partisaanin (natsiliikkeen julkaisu) yms valemedioiden propagandaa.

    • Anonyymi

      ONNEKSI MEILLÄ ON SANAN VAPAUS,mutta sekinvoimennä kun pieni vihreä piipittäjä ryhmäkeksii,ajaan sitäpois,

    • Anonyymi

      Kaikki rasistit käyvä KKK-Kärkkäisellä.

      • Anonyymi

        Ja meitä on Paljon.


    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä!

      • Anonyymi

        Ja mikä hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikä hyvä.

        Just näin :D onneksi meitä rasisteja on näin än eekeristi :D en aiemmin tiennytkään että olen rasisti kun käyn Kärsyllä. Mutta nyt helpottaa kun en ole yksin tämän kanssa :) Voidaan yhdessä hyvin kaikki rakkaat rasistiystävät, muistetaan että rakkauden ja tasa arvon nimissä mekin saamme toteuttaa vapaasti itseämme ♡


    • Anonyymi

      Äo on ainakin kaksinumeroinen näillä Juhan puolustelijoilla.

    • Anonyymi

      Kärkkäinen pitäs sulkea nyt,yksi varmimpia paikkoja tautilingoksi koska monelta suunnalta väkiä lappaa.

    • Anonyymi

      3 k-lippua= KKK

    • Anonyymi

      Eiköhän taas tänään mennä Kärkkäiselle EDULLISILLE ostoksille ja tankataan auto Ylivieskan EDULLISIMMALLA polttoaineella. Kiitos Kärkkäiselle.

    • Anonyymi

      laminaattia lähenhakeen ymm, rak,tarvetta,

    • Anonyymi

      Mahtava kun on tuo ISO KÄRKKÄINEN:

    • Anonyymi

      Olenkohan ainoa kekä ei asioi enää Kärkkäisillä? Tuntuu että aina piha on täynnä autoja ku ohi ajaa. Ite en periaatteellisista syistä Kärkkäisille mee.

      • Anonyymi

        Siinäpähän kekäle runkutat kotona. Mahtava paikka, äärettömän laaja valikoima ja edullista laatumerkkejä. On tosi hyvä että kekä miehet ei tule sinne. Näkyy sielä olevan n ihmisiä ja kaikkia muitaki värejä ja samaa sukupuolta olevia pariskuntia jne. niin jännäkun porukkaa lappaa sitä enempi mitä enempi kateelliset moittii ja syyttää rasistiksi yms. Pitäisi aateloida noin kova yrittäjä ja ykan talouden ylläpitäjä!


    • Anonyymi

      No just kyllä taas eilen näky se poikotointi autoja parkkipaikka lähes täysi ja kassoilla kohtuullisen pitkät jonot. Ja ennenkaikkea HALPAA pensaa..

    • Anonyymi

      Eiköhän lähetä tänäänkin Kärkkäiselle, siellä on taas Edullisia tuotteita.

    • Anonyymi

      Kärkkäisen Puutarhamyymälä on todella hyvä kannattaa käydä ostaan kodin pihan kaunistuksia sieltä ja tosi edullisesti.

      • Anonyymi

        kaikki joukolla kärkkäiselle.kauppa joka on nostanut ylivieskan tulevaisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaikki joukolla kärkkäiselle.kauppa joka on nostanut ylivieskan tulevaisuuteen.

        Itse en tule harjoittamaan siellä liiketoimintaa. Paikkakunta joka palkitsee Kärkkäisen kaltaisen törpön mitalilla saa pitää juuri sellaisen peräkylän hölmölän maineen kuin ansaitsee.


    • Anonyymi

      viikon ulkoruokintaa kaipaan ja yllätysarpoja tavaroiden seassa sikapäivinä...ehkä joskus vielä varaa

      • Anonyymi

        kaikkihan kärkkäiselä käypi


    • Anonyymi

      Kävin ,mutta ei löytynyt mitä hain kaksi tuotetta prismaan täytyi mennä .
      ihmettelen kun tavaraa on iso talo täynnä ,niin trimmerin terät ei ollu Bosch ja kilpikonna vaha pinnoite märälle pinnalle ei ollu ..prismassa oli ..ja iloinen myyjä vastassa..

    • Anonyymi

      Itsestään hirveää huolta pitävät naiset näyttelee boccellille.

      • Anonyymi

        kauheeta harvesterin teriä ei löytynyt prismasta piti mennä kärkkäiselle,kauheeta


    • Anonyymi

      Käppyrä on ihan jees kauppa tarpeellistakin löytyy joskus kohtuu hintaan. Kauppiaan itse kannattaa vaan pysyä juuri siinä minkä osaa kaupanteossa. Muu politikointi ym hekumointi kannattaa jättää toisille. Työpaikkoja tarjoaa täällä ja muualla, kaupassa tulee käytyä jos ei muuten niin tilaa on suorittaa katon alla ns. teollisuus kävelyä kuntoilumielessä
      . Että ei mikään paha.

    • Anonyymi

      Taijampa lähtä Kärkkäiselle edullisille ostoksille ja tankkaan auton.

    • Anonyymi

      Taas ilmaista mainosta,nuo kirjoitukset vain lisää väimäärää.

    • Anonyymi

      Ois se vain mahotonta elää ilman Kärkkäistä. Vai mitä Ylivieskan viheriä ja Alavieskan vasuri?

    • Anonyymi

      Hip hei Taas Kärkkäiselle edullisille ostoksille,ja autoa tankkaan.

    • Anonyymi

      Nyt sadepäivänä oiva tilaisuus mennä IsoKärkkäiselle soppaileen elullisia tuotteita.

    • Anonyymi

      Ylivieskassa pidetään jotain halpakauppaa ihmeellisenä asiana ja huikeana saavutuksena. Todelliset huippuyritykset Suomessa ovat aivan eri toimialoilla, joilla Kärkkäisen älyllä varustettu henkilö ei kykene toimimaan.

    • Anonyymi

      Naurettavan typerä aloitus. Ylivieska on tuppukylä halpakaupasta huolimatta.

      Se on aina ollut tuppukylä ja tulee aina mitättömänä, ankeana, rumana ja köyhänä takapajuisella syrjäseudulla sijaitsevana tuppukylänä pysymään.

      • Anonyymi

        Sulta unohtu vielä se että Ylivieska on savenpäälle rakennettu. Vai mitä hoopovetinen.


      • Anonyymi

        taru anneli se siellä hölöttää,ei tiedä edes missäpäin ylivieska sijaitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulta unohtu vielä se että Ylivieska on savenpäälle rakennettu. Vai mitä hoopovetinen.

        En asu edes lähelläkään sitä mitätöntä, kurjaa, ikävää, rumaa ja köyhää pohjoisen harvaan
        asutun kehitysalueen takapajulaa eli Ylipaskaa.


    • Anonyymi

      Tänään TAAS kävin kärkkäisellä.

    • Anonyymi

      ylivieskassa ei tunne enää naapuria.. kaikki kohta tulleet maalta kaupunkiin..

      • Anonyymi

        Mihin kaupunkiin?

        Siltä syrjäseudulta on lähimpään kaupunkiin 70 kilometriä.


    • Anonyymi

      On sielä Sikapäivillä taas hyviä tarjouksia.

      • Anonyymi

        Eipä ollut yhtään hyvää tarjousta muka Sikapäivät vois sannoo että paremminkin matopäivät ei oo aikoihin ollut minkäänlaista tarjontaa tuossa puljussa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ollut yhtään hyvää tarjousta muka Sikapäivät vois sannoo että paremminkin matopäivät ei oo aikoihin ollut minkäänlaista tarjontaa tuossa puljussa .

        paljon oli tarjouksia,monia lähtimukaan pessimisteille eikelpaa kuumamakkarakaan,on liiankuuma.


    • Anonyymi

      Näin Sunnuntain kunniaksi vois lähtä ISo Kärkkäiselle soppaileen.

    • Anonyymi

      Nyt oli Kärkkäsen mainos näkyvällä paikalla. Robert Heleniuksen shortseissa kun otteli Las Vegasissa ja voitti.

      • Anonyymi

        Kyllä tuo Robbe tuo Kärkkästä esiin yli rajojen.


    • Anonyymi

      Nonnii ja eiku Kärkkäiselle matka,nippusitteet oli minulta loppunu mutta onneksi niitä löytyy Iso Kärkkäiseltä.

    • Anonyymi

      Sajepäivä nyt on siis sopiva ilima lähtä soppaileen Isoon Kärkkäiseen.

      • Anonyymi

        Ei vihti kun siirtänyt ylivieskankin keskipohjanmaahan vaikka olemme pohjoispohjanmaalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vihti kun siirtänyt ylivieskankin keskipohjanmaahan vaikka olemme pohjoispohjanmaalla

        Palioko koorninaatit siirty ja mikä tuli uuveksi osoitteeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vihti kun siirtänyt ylivieskankin keskipohjanmaahan vaikka olemme pohjoispohjanmaalla

        Pohjanmaan ja mitättömän pohjoisen kehitysalueen välinen maakuntaraja kulkee Lohtajalta Lestijörvelle.

        Ylivieska on siellä pohjoisella kehitysalueella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palioko koorninaatit siirty ja mikä tuli uuveksi osoitteeksi?

        "Palioko koorninaatit siirty ja mikä tuli uuveksi osoitteeksi?"

        Teille mitättömän ja takapajuisen pohjoisen kehitysalueen asukeille suomen kielen oppiminen on selvästi täysin mahdotonta.


    • Anonyymi

      Ei yhtään mutta ei edes ymmärrä maakuntarajoja. Kun sijoittaa keskipohjanmaahan.

    • Anonyymi

      Ois se vain vaikeaa elää ilman Iso Kärkkäistä.

    • Anonyymi

      Jus tulin taas Iso Kärkkäiseltä,On se vain Iso Kauppa.

      • Anonyymi

        Tuppukylän liiteri ei ole millään mittapuulla iso.


    • Anonyymi

      Tuli haettua firmalle makitan työkaluja 20ke jospa hetken taas pärjää naputella

      • Anonyymi

        Timpuritko niitä typerimpiä Kärkkäistä puolustavia mielipiteitä tänne kirjoittelevat.
        Sehän selittäisi sen, miksi ne älyttömät kirjoitukset ovat täynnä lapsellisia kielioppivirheitä.

        Vain parin kolmen vuoden mittaisen ammattikoulun käyneiltä rasvanahka duunareilta kun ei voi kovin korkeaa kirjoitustaitoa edes odottaa.


    • Anonyymi

      En pistä pahitteeks, vaikka Kärkkäinen kyykkäis. Varmasti joku perustais vastaavan tilalle. Itse en Kärkkäisellä enää asioi ja toivon, että muutkin toimisi samoin.
      Nimim. Vanhoillislestadiolainen suurperheen äitee

    • Anonyymi

      Tosihan on ettei Ylivieska olisi mitään ilman Kärkkäistä. Yhtä tosi on sekin, ettei ihan joka pojasta ole Juhan saappaisiin. No sit ne hänen puheet, mainostahan ja myyntiä hän niillä hakee ja saa. Jokainen voi tarkistaa millainen liikevaihto ja paljonko työllistää. Jos pystyt edes yhden prosentin itse saavuttaan, arvostele vasta sen jälkeen.

      • Anonyymi

        Ei kaikki rikkaat oo automaattisesti neroja.


      • Anonyymi

        Ja mikä kaikkein oleellisin seikka tässä on, niin koko Kärkkäisen liikettä/ketjua ei olisi olemassakaan ilman Juha Kärkkäistä.


    • Anonyymi

      Sopiva ilma näin ilmaston lämmetessä lähtä Isoon Kärkkäiseen edullisille ostoksille.

      • Anonyymi

        rukallakin ilmasto lämpeni,pääsivät hiihtään.mutta iivo ei,oli kylmäää


    • Anonyymi

      Nyt kaikki Iso-Kärkkäiselle edullisille ostoksille.

      • Anonyymi

        En tue salaliittoteorioiden levittäjää, vaan ostan kaiken tarvitsemani vaikka postimyynnistä jos ei muista kivijalkaliikkeistä löydy.


    • Anonyymi

      Olipa taas Iso-Kärkkäisellä asiakkaita,ja parkkipaikka lähes täysi.No ei ihmekkään kun on niin halpaa,ja polttoainekin kylän halvin.

    • Anonyymi

      Kyllä on hepposissa kantimissa Ylivieskan kartalla olo, joutai pudota kokonaan kartalta.

    • Anonyymi

      Olipa mukava reissu taas Kärkkäisellä oli väkeä ja autoja parkkipaikka lähes täynnä. Lumilingon kävin ostaan.

      • Anonyymi

        Oliko pakkaslumesta tehty?


      • Anonyymi

        Kyllä sulla on rahaa kun melkeen joka toinen viesti on samasta .no jokainen tyylillään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sulla on rahaa kun melkeen joka toinen viesti on samasta .no jokainen tyylillään

        minä ostin katuharjan jolla harjaan saunassa emännänselän tykkää rouvimmasta hommasta


      • Anonyymi

        Oliko myynnissä myös koronakotitestejä? Maskeja ja desinfiointiaineita kuulemma löytyy, vaikka kauppias ei tieten niitä ite käytätkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko myynnissä myös koronakotitestejä? Maskeja ja desinfiointiaineita kuulemma löytyy, vaikka kauppias ei tieten niitä ite käytätkään.

        prisman ja cittarin sais lopettaa kokonaan samoin halpahallin,vain mustikka sais jatkaa,


      • Anonyymi

        Oliko sinulla tai myyjillä maskit.⁹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko myynnissä myös koronakotitestejä? Maskeja ja desinfiointiaineita kuulemma löytyy, vaikka kauppias ei tieten niitä ite käytätkään.

        Mitenkä kauppiaan rouva tähän koronaan suhtautuu? Niin just..mieshän se taitaa teidän lahkossa määrätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sinulla tai myyjillä maskit.⁹

        Kun lukee näitä kommenttej aina on v a l i t t a j i a mikään kaupunki tai kunta ei ole hyvä,aina löytyy huonoa,olkaa onnellisia kun noinkin paljon kauppoja ja liikkeitä on,on myös kulttuuria,on harrasteita ja muuta,mitä vielä puuttuu?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun lukee näitä kommenttej aina on v a l i t t a j i a mikään kaupunki tai kunta ei ole hyvä,aina löytyy huonoa,olkaa onnellisia kun noinkin paljon kauppoja ja liikkeitä on,on myös kulttuuria,on harrasteita ja muuta,mitä vielä puuttuu?.

        Kyllä kaupunki on hyvä ja Kärkkäisen kauppa myös. Mutta kun tuo kauppias ei ole hyvä vaan ihmeen hörhö. Kunpa hän nyt ymmärtäisi siirtyä sivuun ja antaa johtajuuden jollekin sellaiselle, joka ei ole huuhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä kauppiaan rouva tähän koronaan suhtautuu? Niin just..mieshän se taitaa teidän lahkossa määrätä.

        voi rähmä.sano spede pasanen


    • Anonyymi

      Eiköhän lähtä porukalla Iso-Kärkkäiselle soppaileen varmaan on jo Ale alkanut, siis kipinkapin Kärkkäiselle.

    • Anonyymi

      Huonolla tavalla

      • Anonyymi

        joo pistin auton lämpeneen,niin ja tankataan halpaa polttoainetta samalla kärkkäiseltä,lumilinkoa tuossa suunnittelen ostavan.


    • Anonyymi

      Sehän ois kuin asuis hoopveellä.

    • Anonyymi

      Tämä on kyllä totta, Kärkkäisen tavaratalot tunnetaan jo koko Suomessa jopa täällä pääkaupunki seudulla. Harmi kun ei Hesassa ole Kärkkäisen liikettä,no toki nettikauppa pelaa ja näyttää pelaavan erittäin hyvin.

    • Anonyymi

      Kärkkäisen natsismi tunnetaan koko maassa.

      • Anonyymi

        Ja suomen ko anto vallan päättää lähes kaikista suomen asioista, muun muassa itsenäisyyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja suomen ko anto vallan päättää lähes kaikista suomen asioista, muun muassa itsenäisyyden.

        suomen itsenäisyys on mennyttäkalua,nytsitä myydään natojoikoille ameriikkaan eimeitä enään sakut joha kohta johtaa USA,


    • Anonyymi

      Pakoputki kyllä sano et ei liitytä.

    • Anonyymi

      Olipa tosi Iso kauppa tuo Kärkkäisen liike yllätyin kun Pohjoiseen menossa kävimme. Hyvää tavaraa oli myynnissä takaisin tullessa täytyy käydä tekeen edullisia ostoksia. Kyllä pitäisi meillekin Helsinkiin saada tuo Kärkkäinen.

      • Anonyymi

        Se on kyllä kumma, että itse herra tavaratalon johtaja ja perustaja saa laukoa julkisuudessa ihan mitä sattuu lausuntoja!??
        Aika harva normaali kansalainen, tai maa, on tänä päivänä sitä mieltä, että Putinin aloittama sota Ukrainaa vastaan on sallittua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kyllä kumma, että itse herra tavaratalon johtaja ja perustaja saa laukoa julkisuudessa ihan mitä sattuu lausuntoja!??
        Aika harva normaali kansalainen, tai maa, on tänä päivänä sitä mieltä, että Putinin aloittama sota Ukrainaa vastaan on sallittua!

        Luulisin en ole aivan varma mutta eikös Suomessa ainaki joitten mielestä ole sananvapaus,vai olenko väärässä?


    • Anonyymi

      Niin muuten olis.

      • Anonyymi

        ei muutako asioimaan kärkkäiselle siitä on hyötyä koko henkilökunnalle ja heidän perheille,jättäkäää juhan höpötykset omaan arvoon,tukekaa perheitä niissä on voima isänmaalle ja ylivieskalle yhdessä eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei muutako asioimaan kärkkäiselle siitä on hyötyä koko henkilökunnalle ja heidän perheille,jättäkäää juhan höpötykset omaan arvoon,tukekaa perheitä niissä on voima isänmaalle ja ylivieskalle yhdessä eteenpäin.

        Eli käykää vain ihmiset ostamassa ja tukemassa natsiajatuksia -ja Venäjän suorittamaa viattomien, rauhaa rakastavien Ukrainan kansanmurhaa tukevaa, Ylivieskalaista kauppiasta!? Niinkö? Hulluko olet??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli käykää vain ihmiset ostamassa ja tukemassa natsiajatuksia -ja Venäjän suorittamaa viattomien, rauhaa rakastavien Ukrainan kansanmurhaa tukevaa, Ylivieskalaista kauppiasta!? Niinkö? Hulluko olet??

        muistakaa henkilökuntaa heidänperheitään,kun asioitte juhan kaupassa on suur mies perusti kärkkäisen tavarataloketjut suomeen työllistää tuhansia ihmisiä ja antaa hyvinvointia heidän perheilleen hyvää jatkoa näytät juha laajentavan ylivieskassa niinsitä pitää ei muutako menestystä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli käykää vain ihmiset ostamassa ja tukemassa natsiajatuksia -ja Venäjän suorittamaa viattomien, rauhaa rakastavien Ukrainan kansanmurhaa tukevaa, Ylivieskalaista kauppiasta!? Niinkö? Hulluko olet??

        jälleen hyvä päivä asioida kärkkäisellä, nekatiiviset ihmiset onsemmoisia,jotka istuvat ja sisällä ja yrittävät haukkua muita kun eivät itse vihtimitään yrittää elävät sossunluukusta,ja roskapönntöstäsyövät,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jälleen hyvä päivä asioida kärkkäisellä, nekatiiviset ihmiset onsemmoisia,jotka istuvat ja sisällä ja yrittävät haukkua muita kun eivät itse vihtimitään yrittää elävät sossunluukusta,ja roskapönntöstäsyövät,

        No onko positiiviset sitten sellaisia, jotka menee ulos haukkumaan ja vähättelemään muita ihmisiä matkalla sinne sossuun tai roskapöntölle?


    • Anonyymi

      Elämä ilman Kärkkäistä on kuin natsi ilman polttouunia.

      • Anonyymi

        Eu,n myötähän annettiin Suomenki valta ja itsenäisyys Natseille. Eli olkaamma iloisia natseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eu,n myötähän annettiin Suomenki valta ja itsenäisyys Natseille. Eli olkaamma iloisia natseja.

        kansa on puhunut suomi myyty saksalle ja kohta natolle pulinatpois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kansa on puhunut suomi myyty saksalle ja kohta natolle pulinatpois.

        mitä vikaa natseissa nehän soti suomen rinnalla mannerheimia myöten venäjää vastaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eu,n myötähän annettiin Suomenki valta ja itsenäisyys Natseille. Eli olkaamma iloisia natseja.

        Persu jatkaa venäjän tukemista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu jatkaa venäjän tukemista!

        Jos puhut ko. henkilöstä, niin hulluhan se on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä vikaa natseissa nehän soti suomen rinnalla mannerheimia myöten venäjää vastaan

        Ja polttivat KOKO Pohjois-Suomen. No eihän se vika ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja polttivat KOKO Pohjois-Suomen. No eihän se vika ollut.

        suomi poika taisteli natsien rinnalla neuvostoliittoa vastaan oltiin hyviä kavereita hitlerin kans,turhakieltää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suomi poika taisteli natsien rinnalla neuvostoliittoa vastaan oltiin hyviä kavereita hitlerin kans,turhakieltää.

        Otappa selvää ennen kuin tänne kirjoittelet! Suomi käytti aikansa Saksaa hyväkseen, (eikä ollut siis liittolainen ) saadakseen varustelu/sotimisapua, mutta vain "hetken"!

        Kun aika tuli ja Venäjä koki uhkana Saksan, Suomen maalla, Suomi ajoi sakemannit pohjoiseen (jossa käytiin kovia taisteluja sakuja vastaan) ja aina Norjaan asti! Mennessään, sakemannit polttivat mm. Rovaniemen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otappa selvää ennen kuin tänne kirjoittelet! Suomi käytti aikansa Saksaa hyväkseen, (eikä ollut siis liittolainen ) saadakseen varustelu/sotimisapua, mutta vain "hetken"!

        Kun aika tuli ja Venäjä koki uhkana Saksan, Suomen maalla, Suomi ajoi sakemannit pohjoiseen (jossa käytiin kovia taisteluja sakuja vastaan) ja aina Norjaan asti! Mennessään, sakemannit polttivat mm. Rovaniemen!

        vai käytti lilliputtimaa suomi saksaa hyväksi ja oikein hitleriä,no olkoon mutta venäjältä tulee 60-65 rosenttia suomen energiasta revippä siittä,suomi jäätyy jos energiaa ei tuoda venäjältä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vai käytti lilliputtimaa suomi saksaa hyväksi ja oikein hitleriä,no olkoon mutta venäjältä tulee 60-65 rosenttia suomen energiasta revippä siittä,suomi jäätyy jos energiaa ei tuoda venäjältä,

        Ei pidä paikkaansa, että "revippä" itse siitä! Energiaa Suomeen tulee n. 30% mielipuoli Putinilta tällä hetkellä ja on sen kaltaista, jonka Suomi pystyy itse korvaamaan!

        Suomi ei siis "jäädy", vaikka Venäjältä energiantuonti loppuisi samantien!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa, että "revippä" itse siitä! Energiaa Suomeen tulee n. 30% mielipuoli Putinilta tällä hetkellä ja on sen kaltaista, jonka Suomi pystyy itse korvaamaan!

        Suomi ei siis "jäädy", vaikka Venäjältä energiantuonti loppuisi samantien!

        jaa suomellako on öljyä hyvänäin ja kaasua hyvä näin hakettakaan eiole tarpeeksi,no jos on miksi näitä tuodaan ulkomailta, häh,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jaa suomellako on öljyä hyvänäin ja kaasua hyvä näin hakettakaan eiole tarpeeksi,no jos on miksi näitä tuodaan ulkomailta, häh,

        suomi on täysin riippuvainen ulkomaan tuonnista,vauvasta vaariin,


    • Anonyymi

      Kärkkäisellä näytti olevan auton tankkaajia aivan jonoksi asti. kävin minäki tankkaan kummatkin autot jotka meillä on.

      • Anonyymi

        Onpa perkele hyvä!


      • Anonyymi

        Oliko oikein Venäjän polttoainetta??


    • Anonyymi

      Se on just nuin.

      • Anonyymi

        suomalaista seon kun ollaan suomessa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suomalaista seon kun ollaan suomessa,

        jäi kirjoittamatta,ei siinä naftassa lukenut kukasenon valmistanut,


    • Anonyymi

      Terve tuloa Kärkkäiselle siellä tavataa,

      • Anonyymi

        Vai opetellaan siellä lukemaan, toivottavasti oppimateriaalina ei käytetä kuitenkaan MV-lehteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai opetellaan siellä lukemaan, toivottavasti oppimateriaalina ei käytetä kuitenkaan MV-lehteä.

        Ainakin Kärkkäinen mainostaa vielä MV-lehdessä.

        Voi siis sanoa, että elämä ilman Kärkkäistä olisi kuin maailma ilman Putinia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin Kärkkäinen mainostaa vielä MV-lehdessä.

        Voi siis sanoa, että elämä ilman Kärkkäistä olisi kuin maailma ilman Putinia.

        jos ei ois putiinia nii mihin kaikki vanhentumassa olevat sotaammukset menisivät,sota kaipaa hulluja ja sota teollisuus hulluja,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos ei ois putiinia nii mihin kaikki vanhentumassa olevat sotaammukset menisivät,sota kaipaa hulluja ja sota teollisuus hulluja,

        Mutta maailma ei kaipaa hulluja, sotateollisuutta saati sotaa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe