Suoraan liiton sivuilta:Hallitus hyväksyi kokouksessaan seuraavat lajiryhmän esittämät sääntömuutokset:
CADETT
Välitys kiinteä 11/84, maksimi renkaan kehä 870 mm, vanteen leveys taka min.140 mm. Sääntömuutos otetaan poikkeuksellisesti käyttöön heti kaudelle 2015.
ASIAA. Ei tartte saunotella enään pyörien kanssa
Cadet muutokset
12
256
Vastaukset
- Popo282
Pitkästä aikaa järkeviä päätöksiä!!
- viilari
Vielä kun saisivat luokkarin aikaiseksi
- 2015luokkari
viilari kirjoitti:
päivän homma. naputteleppa lauantaina luokkari paperille, ku ei oo muuta tekemistä.
- römpötipöti
Copy pastee pdf ruottista ja käännä se google kääntäjällä =). naapurissa on jo ollu jonkun aikaa spexit R60 mosasta niitten liiton sivuilla. Tosta vois sivaltaa joku liiton niilonäppärä aika helposti oman luokkarin meillekkin. Tietty se vaati jonkun omat aivopierut et soveltuu tänne itärajalle?
http://www.sbf.se/sportgrenar/karting/regler/ - naks
viilari kirjoitti:
Kuulemma maaliskuussa tulee, seuraavan kokouksen jälkeen.
- takaratas
Voitteko laittaa linkin uutiseen?
- näillämennäännyt
Onpa mahtavaa, ett harrastajien mielipide alkaa kuulumaan ja näkymään uuden lajiryhmän päätöksissä. Mites ne edellisen lajiryhmän mielivaltaiset päätökset "puh joht, vara puh joht autourheilua vahingoittava teko ? Paljon ainakin saivat pahaa aikaseksi !!!!
- mkaskine
toi luokkarihan on jo suomessa valmiina ja se oli nähtävillä viime kesänäkin muutamalla kilpailupaikalla, se miksi sitä ei ole edelleenkään julkaistu on toinen asia...
- cadet
todella hienoa!!!
Aloittaminen lajin parissa helpottuu!!- 1311
ei vaikuta aloittamiseen mitenkään.
- karetti
Hyvä muutos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482814Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632017- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351678Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua311393Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782