Kumpi ase olisi parempi

6233
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Mihin tarkoitukseen ajattelit asetta?

Äänestä
  • Yleis aseeksi linnusta-hirveen haulikon kaveriksi. Moni kehuu 30-06 mut on huonompi patruuna valikoima osto patruunoissa ja ei kiinosta latailla itse.

Äänestä

jos mää oisin sää niin mää ostasin toin tikan. laatupeli ei tarvi sitten myöhemmin katuu

Äänestä

iliman muuta tikka,,ase loppuelamaksi

Äänestä

Kumpaakin kannattaa tutustua. Kummassakin huonona puolena synteettinen tukki, joka voi olla ns löysä = taipua oman tahtonsa mukaan. Puutukkinen ase on tukkimateriaalista johtuen jäykkä=parempi. Puutukkinen Remington on ihan hyvä kiväärinä ao kaliiberissa.

Äänestä
  • paitsi ,etta puutukkinen joskus,kuten minun sako30-06 halkeilee..tosin korjasin sen itse..mutta aseseppa sanoi tuon olevan ihan yleista vanhemmissa sakoissa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

oho3 kirjoitti:

Onko näillä muuta merkitävää eroa kuin hinta.???
http://www.sissos.fi/tuote/tikka-t3-black-edition-paketti/1050000002/
http://www.sissos.fi/tuote/remington-770-paketti-sis-bushnell-3-9x40/1030000024/

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu