Hotellisuosituksia Rethymnonissa

Izz

Olemme suunnitelleet Rethymnonin matkaa, ajankohta toukokuu. Emme etsi mitään luksusta, mutta tärkeitä kriteerejä on kohtuullinen etäisyys keskustaan/vanhaan kaupunkiin sekä melko hyvä sänky. Selkävaivaisena en pysty nukkumaan kivikovalla sängyllä, joka sekin on tullut Kreikassa koettua.

Olemme alustavasti katsoneet Apollomatkoilta Minos ja Melmar hotelleja. Myös Kriti oli alunperin harkinnassa, mutta joku moitti nimenomaan kovia patjoja. Emme ole vannoutuneet käyttämään jotain tiettyä matkanjärjestäjää, joten muidenkin hotelleja saa suositella. Kohteesta saa vinkata muutakin mukavaa, kiitos etukäteen ja mukavia matkojen suunnittelua kaikille ; )

6

1313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rethymnon

      Aurinkomatkojen Zannis siellä on pehmeät sängyt minulle oli jopa liian pehmeät. Puolessavälissä lomaviikkoa siirryin sohvalle joka oli kovempi nukkua. Keskustaan matkaa 2-3 kilsaa mutta taksilla ajaminen maksaa 5 ekee kaupungin sisällä ja bussipysäkki on aika lähellä. Helppo liikkua julkisilla lippu bussiin maksaa eken. Hyvää lomaa.

    • Vaikkavielä

      Itse olen ollut kahdesti Rethymnonissa ja kummallakin kertaa hotellina on ollut Ideon. Ei parempaa paikkaa. Siellä on hyvin erilaisia huonirita ja suomalaisilla matkanjärjstäjillä ei taida olla parhaita huoneita. Meillä oli . kaupungin paras näköala :)
      Rethymnonista löytyy esim. kreeta.info -sivustolta. Rethy on hyvä kohde.

    • SDx3

      Voin suositella lämpimästi Summer Dream hotellia. Matkaa keskustaan on noin 2,5 kilsaa, mutta se taittuu kätevästi taksilla tai bussilla, ellei jaksa tai halua kävellä. Sijainti on hyvä, ei ihan rantakadun vilskeessä, ranta on kuitenkin lähellä. Ruokapaikkoja ja kauppoja lähietäisyydellä. Hotellin henkilökunta erittäin ystävällistä ja avuliasta. Iso plussa hyvät patjat, ainakin meidän selälle oikein hyvät.

    • Retyyn

      Minä ehdottan Bio suites hotellia. Se on erittäin hyvällä paikalla, helppoa ja nopea liikkua kävelemällä suuntaan jos toiseen. Ja isona ihmisenä voin sanoa, että patjatkin oli erittäin hyvät. Miellyttävä ja siisti hotelli kaikinpuolin. Toinen hotelli jonne itsekin voisin mennä uudestaan on siinä Bion vastapäätä rannan puolella( rantakadulla) Ilios beach. Molemmista sellanen 400m keskustaan.

    • Oliivipuu

      Itse olen ihastunut Thearthemis Palace hotelliin. Huippuhyvää ruokaa, hyvät huoneet ja kaikenpuolin tasokas hotelli hyvällä paikalla lähellä rantaa ja keskustaa. Olen ollut myös Summer Dreamissä. Aamupala oli aika niukka, mutta muuten ihan asiallinen hotelli.

    • Lovelyplace

      Täysin samaa mieltä kuin "Vaikkavielä"! Ideon oli hotellimme ja pidimme siitä kovasti. Sijainti ihan venetsialaisen sataman vieressä, siis vanhan kaupungin sydämessä.
      Ai, että tuli kaipuu tuonne, kun katselin kuviamme Kreetan Rethymnonista... <3
      Linkki kuviin on http://aeta24.com/ ja ei muuta kuin tunnelmoimaan ja matkaa varaamaan!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      90
      1788
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1492
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      1005
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      976
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      46
      844
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      728
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      701
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      691
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      676
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      623
    Aihe