Mitä seurakunnan työntekijät tekevät päivittäin kun ei siellä koskaan näy mitään liikettä? Turhaanko sitä kirkollisveroa maksetaan? Älyhoi ihmiset
Seurakunnan toiminta
5
82
Vastaukset
- Ihmettelensuuresti
Näin siis Hartolassa
- 9876uyt
He tekevät paljon valmistelu töitään kotona ja sitten he kiertelevät paljon ihmisten keskuudessa kodeissa ja laitoksissa, pitävät paljon erilaisia ryhmiä ja kerhoja pitkin pitäjää, johtavat retkiä ja leirejä. Työntekijöillä on yleensä ilmoitettu vastaanottoaika, jolloin he ovat toimistoissaan tavattavissa.
- Epäreilua
Kyllä vain. Miksi sitä veroa maksellaan kun ei eräällä d. Kissallakaan ole aikaa kun jutella vain yhdelle henkilölle.
- juopposuntio
Panee herran sanaa mekkoon
- Kuningaskuntalainen
Turhaa valittamista! Hartolassa on harvinaisen hyvä ja voimakas kristillinen yhteisö. Ja nyt en puhu ev.lut. seurakunnasta. ;)
http://www.hartolanhelluntaiseurakunta.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868573
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264698- 504208
- 593752
- 513206
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362117