Miksi tämän aihe alueen perässä on kysymys merkki??? esim. onko asennot väärin?, onko karvojen ajelu väärin, onko mies kunto väärin, onko orgasmi väärin,onko seksuaali terveys väärin?
Kysynpä vaan miksi prostituutio nähdään niin negatiivisena, tai sen halutaan näyttävän siltä kyseenalaistamalla se heti aloituksessa!
Nyt kaikki iloisesti jakamaan lempeä rahasta tai ilman ;)
ps. jos mulla on kivaa kaikilla muillakin pitää olla kivaa:D
Kysynpä vaan
Vapaamielisyyttäpeliin
1
132
Vastaukset
Jo aihealueena seksi ei ole jokaisen keskustelijan valittavissa, vaan edellytyksenä on 18 vuoden ikä. Prostituutio erityisesti aiheuttaa niin voimakkaita tunteita yhteiskunnallisen hyväksyttävyytensä suhteen, että korrektiuden varmistamiseksi porttaalin ylläpitäjät ovat päättäneet kysymyksen prostituution hyväksyttävyydestä. Älä kuitenkaan hämäänny palstan nimestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236700Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.274180- 333056
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712993- 101908
- 821754
- 1501624
- 1471622
- 121528
- 221480