Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

The Manipulated Man

tasa-arvoa1

Joskus totuus tulee naisen kynästä. Totuuden tunnistaa yleensä siitä, kun se poikkeaa yleisestä narratiivista. Tällainen petturuus on lähes ainoita kanavia joidenkin miesten herätä todellisuuteen, sillä joskus miehen täytyy kuulla ikävä totuus naiselta, jotta se menee perille.
http://tutorials5.com/download.php?id=49

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    • "A man who changes his way of life, or rather his profession (for life and profession
      are synonymous to him), is considered unreliable. If he does it more than once, he
      becomes a social outcast and remains alone."

Pohtikaapa vaikka tätäkin kohtaa. Se ei ehkä heti avaudu, mutta voin kertoa, että sekä työnhaussa, että treffeillä, se että on vaihtanut suuntaa elämässään saa hyvin usein negatiivisen reaktion.

Kyseinen kirja on ehdottomasti äärimmäisen kärjistävä, mutta juuri sellainen sen pitääkin olla.

• Hän tarjoaa miehille myös eräänlaisen selitysoppaan naisten salakielelle:

A DICTIONARY
      Constant self-abasement in the presence of men has led women to develop a secret
      language which other women understand but which is incomprehensible to men,
      since they take it literally. It would, therefore, be a great advantage to men to hold the
      key to this code and so create a sort of dictionary for themselves. Then, whenever
      they heard a standard phrase, they could decipher its real meaning.
      Here are a few examples, with a translation into male language. (next page)
      CODED
      A man must be able to protect me.
      DECODED
      A man must be able to spare me from all forms of discomfort. (What else could he
      protect her from? Robbers? An atom bomb?)
      CODED
      I need a man to make me feel secure
      DECODED
      Above all, he must keep his money worries to himself.
      CODED
      I must be able to look up To a man
      DECODED
      To be a possible candidate as a husband, he must be more intelligent, responsible,
      courageous, industrious and stronger than I am. Otherwise, what purpose would he
      serve?CODED
      Of course I would give up my career if my husband asked me.
      DECODED
      Once he is earning enough money, I am never going to work again.
      CODED
      The only thing I want in life is to make him happy
      DECODED
      I will do everything in my power to stop him from knowing how much I exploit him.
      CODED
      I will never bother him with trivial problems.
      DECODED
      I'll do anything rather than keep him away from his work.
      CODED
      I am there for him alone.
      DECODED
      No other man has to work for me.
      CODED
      In future I shall devote my life to my family.
      DECODED
      I'm not going to lift another finger for the rest of my life. It's his turn now.
      CODED
      I don't believe in Women's Liberation.
      DECODED
      I'm not such a fool. I'd rather let a man do the work for me.
      CODED
      After all, we are living in an age of equality.
      DECODED
      If he thinks he can order me about, just
      because he earns money for me, he is sorely
      mistaken.CODED
      I'm so bad at doing things like that.
      DECODED
      That's a job he will have to do. What's he
      there for, anyway?
      CODED
      He knows absolutely everything.
      DECODED
      He even serves the function of an
      encyclopedia.
      CODED
      If a couple really love each
      other, there is no need to get
      married at once.
      DECODED
      He is being a bit obstinate, but I'll soon get
      him around in bed.
      CODED
      I love him.
      DECODED
      He is an excellent workhorse.

• "
      When women are among themselves, discussing the desirable qualities of a specific
      man, they will never declare that they want someone to look up to, someone who will
      protect them. Such twaddle would he greeted with the laughter it deserves. They are
      snore likely to say they want a man with such and such a job: jobs are synonymous
      with income level, old-age pensions, widows' endowments, and the ability to pay high
      life-insurance premiums. Or a woman might well say, `The man I'm going to marry
      must he a little older than I, at least half a head taller, and more intelligent.' By which she means that it looks 'normal' for a somewhat older, stronger, more intelligent
      human being to provide for a younger, weaker, more stupid Creature.
      "

• "
      THE BUSINESS WORLD AS A HUNTING GROUND
      There are many women who take their place in the working world of today.
      Secretaries and shop assistants, factory workers and stewardesses - not to mention
      those countless hearty, young women who populate the colleges and universities in
      ever-increasing numbers. One might even get the impression that woman's nature
      had undergone a radical change in the last twenty years. Today's young women
      appear to be less unfair than their mothers. They seem to have decided - perhaps
      out of pity for their victims - not to exploit men any more, but to become, in truth, their
      partners.
      The impression is deceptive. The only truly important act in any woman's life is the
      selection of the right partner. In any other choice she can afford to make a mistake.
      Consequently. she will look for a man where he works or studies and where she can
      best observe and judge the necessary masculine qualities she values. Offices,
      factories, colleges, and universities are, to her, nothing but gigantic marriage
      markets.

"

• yjgjhvhvj

Aloittaja on aivan oikeassa. Totuus on, että suomessa asuu maailman munattomimmat miehet (heti jenkkilän, brittien ja hurrien jälkeen) jotka luulevat vieläkin että nainen tarvitsee, saati ansaitsee miehen suojelua ja kunnioitusta.

Itsehän en kunnioita ämmiä tippaakaan, ja jos näen kuinka naista raiskataan ja pahoinpidellään, kävelen kylmästi ohi.

• Suomalainenversio

Kirjastosta löytyy Suomalainen versio tuosta kirjasta "Esther vilar-Hyvin opetettu mies, 1972".

• Duunarinainen

"A man is a human being who works. By working, he supports himself, his wife, and
      his wife's children. A woman, on the other hand, is a human being who does not work
      - or at least only temporarily. Most of her life she supports neither herself nor her
      children, let alone her husband."

Ei pidä paikkaansa.

• Huomaa, että tämä on kärjistys 70-luvun Amerikasta. Siihen kontekstiin tuo teksti on kirjoitettu. Kirjan yksi suuri päämäärä on nimen omaan hyökätä amerikkalaisen keskiluokan naiskäsitystä vastaan.

Jos luet koko kirjan, löydät myös kohdan, jossa kerrotaan, että nainenkin suostuu työskentelemään, jos hänen miehensä ei kykene tienaamaan tarpeeksi. Tämä taasen on tilanne monelle duunariperheelle Suomessa. Nimittäin elintaso jää kovin köykäiseksi n. 2000 - 2500 euron tuloilla, jos vain yksi perheestä tienaa.

Monille naisille nykyään työ on tärkeä harrastus ja tapa hoitaa sosiaalisia suhteita, mutta tunnen useammankin naisen, joka on minulle vähätellyt työtään ja esittänyt toiveen insinöörimiehellensä muuttaa ulkomaille asumaan, koska hänen oma tienaamisensa ei juuri vaikuta tai ole merkittävää. Kuinka usein voidaan olla päin vastaisessa tilanteessa. Ensinmäinen tyttöystäväni kertoi minulle aikanaan, että hän haluaa tulevaisuudessa olla kotiäiti, joten miehen tulisi tienata tarpeeksi elättääkseen hänet.

Kyseisessä kirjassa kuvataan naisellisuutta, naisellisten tavoitteiden kautta. Mitä nainen haluaa ja miksi. On sanomattakin selvää, että reaalimaailmassa naisten on usein nöyrryttävä huonompiinkin diileihin, mutta aina naisille on kuitenkin olemassa ne oikopolut, jota miehellä ei ole. Esim. Jos duunarinainen haluaa päästä omaan asuntoon, hän nai miehen jolla on kykyä hankkia se hänelle, hän voi toki vielä itsekin auttaa. Toisin päin tämä ei toimi ollenkaan näin hyvin.

On selvä asia, että tasa-arvo toimii parhaiten pienituloisten keskuudessa, ja naisten parasiiittisuus lisääntyy korreloiden naisen kauneuden ja miehen varallisuuden kanssa.

Ja sitten vielä haluan muistuttaa, että kirja ei tarkoituksellakaan ota huomioon variaatioita naisellisuudessa. Osalla naisista on paljon korostuneempi sukupuoleton persoonallisuus kuin toisissa, sama pätee miehiin. Olemme kaikki yksilöitä ensisijaisesti, mutta jota sukupuoli värittää. Mitä enemmän ihminen elää autopilotilla, sitä vahvemmin sukupuoli häntä määrittelee.

• guyambest

Manipulated men kirja avasi silmäni enkä aio enää naisten kanssa koskaan olla parisuhteessa.Tunsin häpeää ja oksetusta kun luin kirjan,oisin halunnut kiskoa itseltäni hampaat irti,niin koin itseni huijatuksi naisten taholta.En ole enää kahteen vuoteen yrittänyt iskeä naisia mitenkään,enkä aio.Seksiä en harrasta heidän kanssaan enää ollenkaan,niin oksettavaa huijariporukkaa ne on etten voi enää kuvitella koskevani heihin,koskekoot muut tomppelimiehet mun puolesta heihin vaikka kuinka paljon.

• 5t6y7u8i

Mgtow-liike tarjoaa mahdollisuuden vapautua feministisen yhteiskunnan määrittämästä mieskuvasta. Kristillinen mieskuva tarjoaa kuvan miehestä Jumalan kuvana. Tällöin miehuus määrittyy vallankäyttökyvyn ja rakkauskäsitteen avulla. Jumalan kuva mgotw-liikkeessä lienee yksi näkökulma?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Millä voin

Hyvittää kaiken?
      Ikävä
    2. Jotain puuttuu

Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
    3. Haluan sut

Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
    4. Hei A, osaatko

sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
    6. Ampuminen Iisalmessa

Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
    8. 54
    9. Synnittömänä syntyminen

Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
    Aihe