Jos...vielä tulee täyte sontaa Pudasjärven puolelta Puolanka lehteen ,niin lopetan kestotilauksen.
Lehden pitää sisältää vain paikallis juttuja.
Mitä vittua mulle kuuluu naapuri pitäjän jutut, ei mitään .l
Puolanka lehti muka paikkallis lehti !
13
227
Vastaukset
- ritkevorresteri
Lopeta vaen niin kaekki on tyytyväesii .
- ritkevo
Olen pannut merkille saman asian, Puolanka lehdessä liikaa juttuja mitkä ei minuakaan kiinnosta.
- ritkevorresteri
onko sontasiijonnissa ja iltalehessä kaekki aheet ,että pitää täpinöessä lukkea.
- tilaajaetelästä
Tilaan Puolanka Lehden tänne etelään ja haluan lukea vain kotipitäjän juttuja. Harkitsen nyt nykyisen lehden tyhjänpäiväsen sisällön vuoksi tilauksen lopettamista.
- mittatäynnä
Pitää ehdottomasti kesälomalla käydä tutustumassa uuteen puolankalaiseen kylään. Särkijärvi on varmaan tutustumisen arvoinen, kun painettu lehtikin sitä hehkuttaa.
- ellunkanala
Särkijärvi ja Pudasjärven Korpisenkylä ovat suuria asiakkaita ja tukijoita Puolangan kaupoille,silloinhan se kuuluukin kuulla heidän kuulumisiaan kotikyliltään. Ei täällä kaupoissa näy paljoa paikallista väkeä, nehän ovat attendon huoltolistoilla jo.
- kommentoinpaminäkin
jaa.. outo kommentti ei asiayhteyttä lehteen ja totuuspohja kuin nyt kevätjää.
Montakohan kyseisen lehden tilaajaa kyseisillä kylillä asuu ?. Eli missä he lehteen pääsevät tutustumaan ? .
Kummallakaan kylällä ei ole montakaan ansiotyössä käyvää, kymmenen vuoden päästä on pönkät vanhojen talojen ovilla.
Väestöpohja kananeläkkeen perusosalla eläviä ja ostovoima ja ostotarpeet minimaallisia.
Asia lienee jonkun omanedun tavoitelian luoma illuusio asiasta. - kaukopartolainen
Vins vaan, ryssiä pyörii Puolangallakin kuin helvetissä. Menkäähän tekemään lehteenne sieltäkin ns, juttuja.
- thaitlomalaisi
Vinkiks tääkin, thaikkuja näkyy kesäisin ja varsinkin syksyisin on joka paikka täynnä. Joten jutun aihetta löytynee sieltäkin...;)
- TYMPII
EI SE OO KAINUUN SANOMATKAAN MISTÄÄN KOTOSI, AINA VAAN TALVIVAARASTA . EI OLE EDES PUOLANGAN ASOITA MONESTI. ON TYHMÄÄ KUN SE SUPISTI NIIN ETTEI SUNNUNTAINA ILMESTY ENÄÄ JA ON SE NIIN KALLIS LEHTIKIN.
- Luku-toukka
Asiaa, vain yksinkertainentollo tilaa Puolangalle lehteä...Puolanka lehdessäkin jutut tosiaan toisilta kyliltä ja muutoinkin sisältö tyhjänpäiväistä sontaa. Kainuun Sanomissa Puolangan asioita vain jokunen päivä kuukauteen. Kalevassa kuin muissakaan lehdissä ole mitään paikallista luettavaa.
- asijaako
vieläköhän Puolangan kunta tukenee rahallisesti ajasta jäänyttä lehdistöä ?????
- lomafiilisvielä
Eipähän ole olut kyseisessä lehdessä näin lomailijalle....ei todellakaan yhtään mitään kiinnostavaa luettavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537870- 614400
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404023Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353373Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423330Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383238- 482983
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422761- 492514