Melperi-rievulla saattaa olla alitajuinen kaipaus JUmalan puoleen, jos hän kerran on puhkunut tällä palstalla vihaa Jumalan lapsia kohtaan jo 13 vuotta.
Mellu-rievulla
12
123
Vastaukset
- hgfrtr
Itse et ainakaan taida kuulua Jumalan lapsiin. Heitäkin silti vl väessä on.
- tai_taja
...entäpä jos taidan?
- haisu_li
Palstalla henkien haistelijoita?
Onko Melperi oikeasti bannattu täältä pois?
- vastauskysymykseen
Nimimerkki Melperi1 on bannattu joulukuussa palstalta. Nyt hän näyttää rekisteröineen uuden nimimerkin melperi.
- tottaseon
Melperi1:n nimimerkki tosiaan poistettiin palstalta noin viikko ennen joulua.
- tititityytyy
Eli nyt muutamien uskominen ontaas suuressa vaarassa, eikö olekkin!
koittaka anyt vaan pysytellä uskomassa vaikka mailma ei niiakkaan ihan pillinne mukaan.- Tämäonpääasia
Pääasia on se, että vl-miehet ja vl-naiset niiaavat SRK:n pillin mukaan hameet päällä.
- siirinevala
""" Pääasia on se, että vl-miehet ja vl-naiset niiaavat SRK:n pillin mukaan hameet päällä. """
Koettakaa ymmärtää meitä vanhoillislestadiolaisia, että emme aina mene Jumalan sanan mukaan, vaan sen ymmärryksen mukaan, minkä puhujaveljemme itse ymmärtävät Jumalan sanasta ja se ei mene aina oikein. - gghhsshj
If you wanna clash of clans advantage go to http://clashofclanshelper.com/ - you receive free Clash of Clans gems instantly! It really works! (WObqJPh2ty)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532607
- 1971880
- 701657
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91341- 721008
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190914- 67901