Pojalla on parilla eri Android-laitteella Minecraftin Pocket edition asennettuna. Kummassakin tehdyt ja tallennetut "maailmat" ovat omanaan. Nyt puhelimen vaihtuessa Minecraft on taas tyhjänä tallennuksista. En tunne koko peliä, enkä sen mahdollisuuksia, joten voisiko joku asiantuntija kertoa tallennuksesta. Eli jäävätkö tehdyt/tallennetut maailmat vain laitteeseen, joilla ne on luotu? Voiko niitä siirtää jotenkin toiseen laitteeseen? Vai voiko/olisiko Minecraftiin pitänyt kirjautua (rekisteröityä), että maailmat tallentuvat serverille (josta olisivat käytettävissä käyttäjän kaikissa laitteissa)?
Minecraft-maailmojen siirto toiseen laitteeseen?
Minentiiä
1
2904
Vastaukset
- 203
Android vehkeistä ei ole kokemusta joten en varmaan ole maailman paras ihminen vastaamaan, mutta ainakin tietokoneella maailmat tallentuvat koneelle ja jos ne haluaa toiselle niin ne pitää kopioida ja siirtää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683001
- 902806
- 492047
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201505- 151309
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51288Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131271Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131223Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241192- 171178