Yksinäinen 16v

lonelyheartsgirl

Olen 16v tyttö ja yksinäinen.Mulla ei ole ketään todellista, samoista asioista kuin minä kiinnostunuttu kaveria ja masentaa olla kaikki viikonloppu illat kotona kun muut ikäiseni ovat bilettämässä.Olen ujo koulussa, en pysty puhumaan kellekään vaikka haluaisin.Poika ystävä on vaan unelma.En käy missään harrastuksessa, mutta olen ajatellut aloittaa.Kaikki synttärit olen viettänyt yksin kaupungilla tai perheen kanssa.Ikävää, kun ei ole ketään jolle puhua ajatuksistani, kuulumisistani ja tunteistani.Nykyään kaikkien nuorten pitäis olla niin kamalan äänekkäitä sosiaalisissa tilanteissa, jos et ole niin leimataan hylkiöksi ja turhaksi.Usein on niin yksinäistä, että pakenen todellisuutta menemällä omaan haaveilu maailmaan,katon leffoja, piirrän ja kuuntelen musaa monta tuntia päivässä ja yöllä..Mulla on vaan joku ongelma löytää munlaista seuraa.Kiinnostuksen kohteeni myös poikkeavat muista ikäisistäni, se on yksi syy miksen sopeudu joukkoon.Mulla on kova läheisyyden kaipuu, haluaisin välillä saada huomiota, kehuja ja tuntea iloa&hauskuutta, nauttia elämästä, olla rakastettu.Onko ketään mun ikäistä samanlaista ja mitä pitäs tehdä tälläsessa tilanteessa?

24

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaveri5

      Hejj Ei tarvitse olla niin mielettömän Sociaali kuin sitä toitotetaan..eikä aina suuna ja päänä ..siitä on vain tullut joku ihme trendi...ole ihan kuin ITSE haluat ...
      Bilettäminen ei johda mihinkään "autuuteen" tekee vain ihmisestä laumaeläimem joka yksin ei mitään osaa eikä pysty tekemään
      KUKAAN viisas sinua ei hylkiöksi tai tyrhaksi leimaa..etkä aivan varmasti sellainen olekaan
      Samoin oli itselläni eri asiat kiinnosti kuin muiden...Pidä aina OMA mielesi ja kiinnostuksesi
      olet unik ..tulet aina pärjäämään maailmassa...monet eivät..
      Hyvä ajatus haluta olla rakastettu...Sitä kyllä vielä tulet olemaan
      .
      Jos haluat niin täälläkin voit keskustella kiinnostuksestasi..ja vaikka saada vinkkejä ja kannustusta ...ja saat olla anonym
      äläkä vain välitä kun täällä myös on sairaitakin yksilöita..ohita ne vaan
      .
      Mvh/A

      • BeyondTheGates

        "Ei tarvitse olla niin mielettömän Sociaali kuin sitä toitotetaan..eikä aina suuna ja päänä ..siitä on vain tullut joku ihme trendi...ole ihan kuin ITSE haluat ..."

        Ongelma on vain se, että ne muut eivät tätä tajua. Jos et koulumaailmassa ole vallalla olevien trendien mukainen, jäät hyvin todennäköisesti sivuun.

        Itse olin myös aloittajan ikäisenä samanlaisessa tilanteessa ja olin ollut sitä siinä vaiheessa jo vuosia. Nyt alan olla lähempänä neljääkymppiä kuin kolmeakymppiä, eikä tilanteeni ole muuttunut. En ole koskaan juossut trendien perässä, enkä ole lokeroituvaa tyyppiä. Olen ollut aikalailla oma itseni, enkä ole tehnyt asioita muiden odotusten mukaisesti. Kukaan ei ole koskaan osoittanut mielenkiintoa kohtaani, joten voisin olettaa etten kelpaa tällaisena. En kumminkaan tästä enää muuksi kuin mullaksi muutu, joten en ainakaan rupea ruikuttamaan kenenkään huomiota, enkä nuolemaan käyttäytymiselläni kenenkään persettä. Vaikka tuossa alempana neuvotaan, ettei pidä antaa mielen mustua, niin ajoittain mieli on todella maassa ja oikeastaan jo mullan puolellakin, kun tajuaa, kuinka kaikki on käytännössä jo mennyt osaltani ohi. Elämä siis jäänyt niin sanotusti elämättä. Koko elämäni on ollut pelkkää unelmointia ja haikailua sen perään, mikä muille on rutiinia ja mitä joudun kaiken aikaa näkemään ympärilläni, kuin muistutuksena siitä, ettei se kuuluu minun maailmaani, jonne kuulun vain minä. Aloittajalla on sukupuolensa kannalta pullat hyvin uunissa, joten ei kannata masentua vuokseni. Naispuolisena on paremmat mahdollisuudet saada seuraa ja päästä piireihinkin. Yksinäiset, ujot miehet ovat epämiehekkäitä ja epäilyttäviä, kun taas vastaaville naisille ei enneta samanlaista "arvoa".


      • tekopyhää
        BeyondTheGates kirjoitti:

        "Ei tarvitse olla niin mielettömän Sociaali kuin sitä toitotetaan..eikä aina suuna ja päänä ..siitä on vain tullut joku ihme trendi...ole ihan kuin ITSE haluat ..."

        Ongelma on vain se, että ne muut eivät tätä tajua. Jos et koulumaailmassa ole vallalla olevien trendien mukainen, jäät hyvin todennäköisesti sivuun.

        Itse olin myös aloittajan ikäisenä samanlaisessa tilanteessa ja olin ollut sitä siinä vaiheessa jo vuosia. Nyt alan olla lähempänä neljääkymppiä kuin kolmeakymppiä, eikä tilanteeni ole muuttunut. En ole koskaan juossut trendien perässä, enkä ole lokeroituvaa tyyppiä. Olen ollut aikalailla oma itseni, enkä ole tehnyt asioita muiden odotusten mukaisesti. Kukaan ei ole koskaan osoittanut mielenkiintoa kohtaani, joten voisin olettaa etten kelpaa tällaisena. En kumminkaan tästä enää muuksi kuin mullaksi muutu, joten en ainakaan rupea ruikuttamaan kenenkään huomiota, enkä nuolemaan käyttäytymiselläni kenenkään persettä. Vaikka tuossa alempana neuvotaan, ettei pidä antaa mielen mustua, niin ajoittain mieli on todella maassa ja oikeastaan jo mullan puolellakin, kun tajuaa, kuinka kaikki on käytännössä jo mennyt osaltani ohi. Elämä siis jäänyt niin sanotusti elämättä. Koko elämäni on ollut pelkkää unelmointia ja haikailua sen perään, mikä muille on rutiinia ja mitä joudun kaiken aikaa näkemään ympärilläni, kuin muistutuksena siitä, ettei se kuuluu minun maailmaani, jonne kuulun vain minä. Aloittajalla on sukupuolensa kannalta pullat hyvin uunissa, joten ei kannata masentua vuokseni. Naispuolisena on paremmat mahdollisuudet saada seuraa ja päästä piireihinkin. Yksinäiset, ujot miehet ovat epämiehekkäitä ja epäilyttäviä, kun taas vastaaville naisille ei enneta samanlaista "arvoa".

        Onpa raju yleistys, että naisena olisi muka helpompaa. Naisenakin saa kyllä kohdata vaikka minkälaisia ennakkoluuloja, jos on yhtään erilainen kuin muut. Kuten huomaat, pidät näitä ennakkoluuloja itsekin yllä väittämällä, että naisilla on paremmat mahdollisuudet saada seuraa. Ei todellakaan ole. Naisia komennetaan valmiisiin muotteihin ihan yhtä paljon kuin miehiäkin ja naisia, jotka eivät ole mahtuneet perinteisiin rooleihin (naimattomat, lapsettomat) on leimattu kautta aikojen. Juuri aloittajan kaltaiset fiksut tytöt, jotka eivät löydä samanmielisiä, kärsivät eniten, koska miehetkään eivät heitä lopulta siedä. Yksinäisyys muokkaa heistä aivan liian itsenäisiä miesten makuun ja omilla aivoillaan ajattelevat naiset inhottavat miehiä kaikkein eniten.


      • BeyondTheGates
        tekopyhää kirjoitti:

        Onpa raju yleistys, että naisena olisi muka helpompaa. Naisenakin saa kyllä kohdata vaikka minkälaisia ennakkoluuloja, jos on yhtään erilainen kuin muut. Kuten huomaat, pidät näitä ennakkoluuloja itsekin yllä väittämällä, että naisilla on paremmat mahdollisuudet saada seuraa. Ei todellakaan ole. Naisia komennetaan valmiisiin muotteihin ihan yhtä paljon kuin miehiäkin ja naisia, jotka eivät ole mahtuneet perinteisiin rooleihin (naimattomat, lapsettomat) on leimattu kautta aikojen. Juuri aloittajan kaltaiset fiksut tytöt, jotka eivät löydä samanmielisiä, kärsivät eniten, koska miehetkään eivät heitä lopulta siedä. Yksinäisyys muokkaa heistä aivan liian itsenäisiä miesten makuun ja omilla aivoillaan ajattelevat naiset inhottavat miehiä kaikkein eniten.

        Eipä niitä aivottomia bimboja jaksa katsella kuin ne pimpin perässä juoksevat, ja ilmeisesti kaikki naiset juoksevat taas heidän perässään, koska naiset valittavat aina siitä, ettei miehille kelpaa omilla aivoillaan ajattelevat naiset (Itsekin muuten yleistät rankasti tässä kohden. Tekopyhää?). On niitä muitakin miehiä, kuin se muutama pinnaltaan korea pelimies. Tosiasia on kumminkin se, että naisilla on paremmat mahdollisuudet saada seuraa, naisen kun ei tarvitse olla kuin nainen. Naiset taas vaativat miehiltä kaikkea muutakin kuin vain omana itsenään olemista. Vai väitätkö, että naisia kiinnostaa minun ikäiseni mies, jolla ei ole töitä, puhumattakaan mistään ammattikokemuksesta ja sen tuomasta status-asemasta, taikka perusduunarin palkkaa paremmasta tulotasosta? Minun ikäiseni mies, jolla ei ole ajokorttia, saati autoa, puhumattakaan, että se auto olisi viimeistä huutoa oleva Mersu? Minun ikäiseni mies, jolla ei ole elämänkokemusta, mitä tulee sosiaalisen keskivertoihmisen seikkailuihin muiden ihmisten kanssa, saati kahdenkeskiseen kivaan vastakkaisen sukupuolen kanssa? Uskotko todella, että naiset kiinnostuisivat minusta itsestäni, vaikka olisinkin sellainen hyvä tyyppi? Naiset kun ovat harakoita, he juoksevat kiiltävän perässä, ja miehen tehtävä on tarjota sitä kiiltävää. Naisilta ei vaadita mitään vastaavaa, heidän tarvitsee vain olla naisia. Tulotasoilla, kavereiden määrällä, kokemattomuudella, tai millään muullakaan ei ole mitään merkitystä sen suhteen, kiinnostuuko mies naisesta. Ainoastaan ne pelimiehet, jotka ovat jo höylänneet puoli maata, voivat tietysti vaatia vähän "haastetta" tylsään rutiiniinsa.

        Naimattomat ja lapsettomat naiset saattavat saada kummeksuntaa ynnä muuta, leimaamistakin (sekin luultavasti sukulaisten taholta), mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että tuollaiset naiset eivät ole kokemattomia seksin suhteen, eivätkä he elä selibaatissa. Nainen voi olla oikeastaan mitä vain ja aina on joku, joka on kiinnostunut. Miehen taas pitää täyttää ne tietyt peruskriteerit ja vasta sitten hän on samalla viivalla, kuin naiset lähtökohtaisesti.


    • kaveri5

      lonelyheartsgirl
      unohdin kirjoittaa nimimerkkisi siis kenelle kirjoitin..vaikka sinähän yksi täällä nyt olet

    • lonely.man

      Itse olen kyllä jo 28 vuotias ja mies mutta muuten hyvin paljon sama tilanne.
      On ikävää että sinulla tuo tilanne ja vaikka en olekaan hyvä ehdottamaan varmasti mitään koska minullakaan ei ole koskaan ollut naista saati ystäviä vuosiin mutta siitä huolimatta menee yleisellä tasolla kuitenkin tyydyttävästi, paitsi nuo mitkä mainitsin painaa mieltä silloin tällöin kyllä mutta kaikki muuten pitemmälle hyvin?
      Se on kai vain löydettävä itsevarmuutta omasta itsestään ja yritettävä lähteä mukaan. Siinä on varmasti hyvä lähtökohta. Vaikka minä olen käynyt koulua,tehnyt töitä ja nuorempana harrastanut paria liikuntamuotoa, siitä huolimatta olen lähes aina ollut elämässäni yksin. Kaikki nuo tekemäni ovat kuitenkin ilmeisesti aika pitkälle tuloksettomia jos ei itsevarmuutta ja mukaan lähtevyyttä löydy.
      Itse yritän nyt esimerkiksi sinulle kirjoitella jotta voisin edes jotenkin kehittää sanottavaani koska tosielämässä en ole koskaan ollut hyvä siinä. Kotona olin aina sinun ikäisenä enkä bilettänyt kaupungilla iltaisin. Asun nyt yksin ja tulen toimeen mutta mikään sosiaalinen kanssakäyminen ei ole tähän mennessä minulla siis muuttunut.
      Älä kuitenkaan masennu liikaa, se ei johda mihinkään. Yritä pitää mieli suhtkoht hyvänä ja lähteä siitä liikkeelle seuraavaan kertaan. Yrittää nyt ainakin pitää, eikö vain?

      • lonely.man

        Ja myös sinulle lonelyheartsgirl, onko sinulla jotain harrastuksia joilla olisi mahdollista saada kontaktia muihin? Siinähän juuri tuota itsevarmuutta ja mukaan lähtevyyttä tarvitaan, siis siinä kun on harrastuksessa. Pelkkä sen aloittaminenhan ei välttämättä vielä muuta mitään. Mutta sama asiahan on kyllä koulussakin, tosin näitä voi olla vaikeampi toteuttaa siellä jos ei ole luonnostaan sosiaalinen, kuten esimerkiksi minä.

        Tai kuten sinulta jo tuossa alempana kysyttiin, mitkä ovat kiinnostuksen kohteitasi ylipäätänsä? Muista kuitenkin ettei kannata alkaa kulkemaan mieli matalassa, se on eka virhe mitä voi tehdä. Eihän se aina ole helppoa, ei minullakaan vaikka sama tilanne kuin sinulla on jatkunut minullakin tähän ikään saakka. Siitä huolimatta ei voi tuohon suuntaan liikaa lähteä, se ei tuo mitään hyvää mukanaan.


    • jäbäle

      Mitä nämä kiinnostuksenkohteesi sitten ovat?

    • Hengitä

      Eihän sun tarvitse kuin HENKÄISTÄ jotain miestä kohti niin saat poikaystävän! Mikään muu ei tässä maailmassa ole yhtä helppoa kuin miehen hankkiminen, jos on syntynyt naiseksi! Uskon, että sinunkin ovesi takana on satametrinen jono miesehdokkaita odottamassa pääsyä elämääsi.

      Yksinäinen nuori nainen on oikeasti pelkkä myytti.

      • huoh

        Alkaa jo tympiä tällaisten viestien lukeminen kun itse on elävä todiste ettei asia tosiaankaan ole näin.


      • näinvainon
        huoh kirjoitti:

        Alkaa jo tympiä tällaisten viestien lukeminen kun itse on elävä todiste ettei asia tosiaankaan ole näin.

        Kylä se nyt vaan niin on..siis niinkuin "hengitä" sanoi


      • NaisenYksinäisyys

        Kyllä, naiset nyt vaan ovat tuhat kertaa nirsompia kuin miehet joten miehen puutteesta voi syyttää täysin itseään. Nainen saa ns. "kunnollisen" miehen heti, kun ottaa sen riman sieltä pilvistä ja tyytyy tavalliseen mieheen. Mutta kun ei, pakko saada se tumma työpaikan naimisissa oleva mersulla ajeleva komistus!!! Mies taas joutuu tekemään ihan helvetisti töitä saadakseen naisen kuin naisen. Mutta ihan perusbiologiaahan tämä vain on.


      • menkäämuualle

        Älkää viitsikö tyrkyttää näitä tasoteorioitanne tänne. Menkää takaisin sinkkupalstalle. Seksisuhde ei ole yhtä kuin ystävyys IHMISEN kanssa, joka ymmärtää ja osaa tukea ja innostaa. Terve ihminen tarvitsee muitakin suhteita kuin parisuhteen.


      • menenmuualle

        menkää muualle ei tainnut ymmärtää ettei ollut kyse seksisuhteesta vaan ihan kumppanin saannista. naisten on niin paljon helpompaa saada se kumppani, koska hallitsevat parisuhdemarkkinoita. miesten pitää tehdä kaikkensa saadakseen se tavallinen nainen edes vähän kiinnostumaan itsestään... jotenka naisten on turha valittaa yksinäisyyttään !!!


    • 10221

      Sunlaisista ihmisistä tulee joskus aivan mahtavia ihmisiä, jos vaan osaa käsitellä nämä asiat oikein.

      Se paine mikä on koko ajan sopeutua joukkoon on voimakasta. Ja jos sun oma itsesi on jatkuvasti ristiriidassa sen kanssa mitä sulta odotetaan, se paine tuntuu ihmisen sisällä vaikka tietää sen olevan typerää. Itse ottaisin tyttöystäväkseni juuri sunlaisen ihmisen, en siis tiedä mistä kaikesta pidät ja niin edespäin, mutta jotenkin mulle se tärkein asia on tuo olemus siitä, ettei vain sovi joukkoon, ettei jaksa sitä kaikkea "typeryyttä". Sunlaisia ihmisiä ei ole kauhean paljon, ja sen takia ehkä onkin yksinäistä.

      Joskus tollanen olo voi tulla muista syistä, koska ei ne kaikki pärjäävät ihmiset tuolla ole vain idiootteja, vaan perusasioissa, muodeista aktiviteetteihin on jotain muutakin kun vaan massan seuraamista.

      Alota nyt sellanen hidas prosessi ja mieti mitä oikeasti haluat, ja sitten koita ainakin osittain alistua sun itsesi sappaisiin ja olla sinä ihan rauhassa. Olet mikä olet, ja mitä nopeammin selvität sen, sitä onnellisemmaksi tulet. Kiirettä ei ole, mutta ala miettimään asiaa hiljakseen, ja vastakset tulee sitten omalla ajallaan, jos on tullakseen. Yksinäisyys on osa sitä mitä olet nyt, ei siksi että sussa olis vikaa, tai että muissa olis vikaa, vaan sulla ei vaan ole sellasia ihmisiä ympärillä, kenen kanssa voit olla itsesi.

    • Toveruusensin

      Mistä olet kiinnostunut?
      Luettelit jo monta asiaa, joista nuoret ja monen muun ikäiset ihmiset ovat kiinnostuneita. Kerroit katsovasi elokuvia. Elokuvista voi jutella koulukavereiden kanssa. Elokuvia voi mennä katsomaan elokuvateatteriin. Sen jälkeen voi mennä käymään hampurilaisella ja puhua elokuvasta. On myös elokuvakerhoja. Siellä katsotaan yleensä vanhempia elokuvia, mutta niihin kuuluu automaattisesti keskustelu.
      Kerroit kuuntelevasi musiikkia. Suurin osa maailman ihmisistä kuuntelee musiikkia, osa soittaa itse ja vielä pienempi osa luo musiikkia. Millaista musiikkia kuuntelet. Musiikista voi jutella muiden nuorien kanssa. Sitä kuunnellaan esimerkiksi nuorisotaloilla. Voit myös opiskella musiikkia kansalaisopistossa tms. Kuorossa saa ystäviä.
      Kerroit piirtäväsi. Miten olisi kansalaisopiston tai paikallisen taideyhdistyksen taidekurssit ja leirit? Oppisit vähän lisää. Tapaisit saman henkisiä eri ikäisiä ihmisiä.

      Mitä liikuntaa harrastat? On kiva liikkua välillä kaverin kanssa.

      Lähde siitä ajatuksesta, että ensin saat kavereita. Joku suhde voi kehittyä ystävyydeksi, jos ei, niin kaveruus on hyvä.

      Minulla on paljon enemmän ikää kuin sinulla. Tuttavat vaihtuvat elämäntilanteen ja harrastusten mukaan. Asuinpaikka vaikuttaa. Naapureiden kanssa on hyvä lähteä lenkille. Sukulaisetkin ovat hyvää seuraa. Oikeastaan taas nykyään enemmän kuin joitain vuosia sitten.

      Koulullasi on varmasti joku toinen, joka kaipaa kaltaistasi ystävää. Vaikka olet ainutlaatuinen, niin joku toinen voi olla samassa tilanteessa.

      • punkooppera

        On siinäkin oletus, että kuka tahansa yksinäinen ja samasta asiasta kiinnostunut olisi hyvä pari toiselle yksinäiselle. Jos musiikista puhutaan, niin punkkarilla ja oopperafanilla ei kyllä ole yhtään yhteistä puheenaihetta. Samoin yksinäisissäkin on eroja, eikä kaikkia voi heittää samaan kasaan, että "heilukaa te orvot keskenänne". Heikosti olet ymmärtänyt yksinäisyyttä aiheuttavat syyt yhteiskunnassa, kun noin naiiveja latteuksia latelet. Seuraa pakolla hakeva on lopulta todennäköisesti entistäkin onnettomampi yritettyään löytää väkisin seuraa ja joutuessaan kokemaan torjutuksi tulemisen uudelleen ja taas udelleen.


    • määnääääääs

      Muistan lukeneeni samanlaisen viestin,joskus aienmmin,eniten ihmetytä
      mitä viesti tekee näillä sivuilla.Voin tietenkin olla väärässä.

    • ItsekinPakenen

      Fantasiamaailmoihin, vaikka olen paljon sinua vanhempi. Olin kanssa nuoruudessani paljon yksin ja itsetuntoni oli huono koulukiusaamisen takia. En ole vieläkään löytänyt omaa kultaa. Tuntuu pahalta kun ihmiset ovat itsekkäitä ja omahyväisiä. Liian kiltti jää yksin ja joutui hyväksikäytetyksi, tämäkin olen saanut kokea. On vaikeaa luottaa ihmisiin, kun usko hyvään on mennyt :(

    • LaitaPiirroksia

      Instagramiin, sieltä saat kehuja :) Vaikutat suloiselta ja kiltiltä tytöltä, juuri tuollaisesta monet pojat haaveilevat.

    • lonelyheartsclubband

      Jos kaipaat joskus juttuseuraa niin täällä olis samanlaisessa tilanteessa oleva 16v poika. Mullakaan ei oo käytännössä ainuttakaan kunnon kaveria tai tuttua jota kiinnostais mun asiat. Teen itekki samanlailla että uppoudun omaan maailmaani kattomalla elokuvia, tv-sarjoja, lukemalla, kuuntelemalla musiikkia jne. Minkälaisista asioista oot kiinnostunu? Itekki oon kiinnostunu erillaisista asiosta kuin lähes kaikki muut ja siks on aika vaikeeta keksiä mistä juttelis muitten kaa ja sitä kautta on vaikee tutustua kenenkään kanssa. Mutta jos sua kiinnostaapi ,vaikka nimettömänä, jutella niin vastaile jotaki. :)

    • HandsUpToTheSky

      No, et ole kylläkään ainoa. Minulla ei ole koskaan ollut mitään oikeita kavereita. Eikä tuskin tule. Minulla on sen verran valtavirrasta poikkeavat harrastukset, että ei vain löydy kaltaistani seuraa. Tosin enpä ole jaksanut etsiäkään, vanhoja koulukavereita turha edes pyytää mihinkään - ne nyt ei lähde vaikka mitä tekisi. Olen itse oppinut elämään näin, vuodesta toiseen, päivästä päivään aamusta iltaan upoyksin, mutta elämää se on tuokin. On ainakin mahdollisuuksia harrastaa sitä, mistä tykkään. Parisuhteeseen minusta ei ole, koska haluan elää yksin ja toisaalta en myöskään koskaan haluaisi lapsia. Ennen masensi tämä yksinäisyys, mutta nykyisin nauran ajatukselle: miksi vaivata päätä enää sellaisella kun voi vaan nauttia elämästä. Okei, ei nyt ole kavereita, mutta tarvitseeko olla että voi nauttia elämästä? Mieti oikeasti tätä, mitä sun pitää tehdä, että jatkuvan "mulla ei oo kavereita" miettimisen sijasta miettisitkin että "mitä mä voisin tehdä seuraavaksi" - lähde vaikka luontoon nauttimaan järvimaisemista! Tosin voin kertoa, että mä nään vieläkin unta joskus, kun mulla oli ne koulukaverit. Nään ne hyvät hetket edelleen, mutta en jaksa oikeastaan enää masentua sitä. Mutta se on varmaa, että ne ei halua enää nähdä, syystä tai toisesta, no - jotkut vaan ne dissaa kun itse yrittää olla kaikille mukava :) Tosin eihän se nyt mitään tähtitiedettä vaadikaan: jatkuva toitottelu että en mä nyt vielä, mut ehk myöhemmin vois järjstyä... kattoo nyt... joo voishan sitä miettii koska nähtäis... on vaan asian siirtämistä eteenpäi. Oletko itse yrittänyt pyytää vanhoja kavereita johonkin? Yksi oli koulussa "Oon kaikkien kaveri" ja sitten yhtäkkiä ei olekaan. Vikana koulupäivänä ei edes sanonut moi, niin en mä tiedä, onko sellainen koskaan ollutkaan kaveri :) Ja se joka oli kauppiksen tokana kaveri, kolmannella oli yhtäkkiä ihan ku tunnekaan, ei koskaan vilkaissutkaan. Vikana päivänä päättäjäisissä sitten tulee ja sanoo MOI! Oli sitten kotona itkemistä... :D Mutta eipä oikeastaan sitäkään ole kaivannut. Elämä jatkuu.

    • Liitynbändiin

      Liityn bändiin!

    • Anonyymi

      Hello. Oon kans 16v ja etsin kavereita. Oon myös tosi ujo enkä oikein uskalla tutustua kehenkään... Asun Raisiossa ja irl mulla on vaan 1 kaveri joka voi harvoin olla... Yritän etsiä ennen kesää hyviä ystäviä että kesällä olisi tekemistä eikä vapaa aika mene sisällä istuessa... Ja netti kavereita etsin myös että voisi jutella paljon ja jos tykkää pelailla niin pelata erilaisia netti pelejä ^^ (SnapChat: masusuni) (ig: vex2310) jos haluaa tulla juttelemaan... Jos tykkää mieluiten puhua wapissa niin tulee snapchstistä tai igstä kysymään. Tutustun mieluiten kaikkiin ^^ (mielenkiinnon kohteita itsellä on piirtäminen, maalaaminen, itsepuolustus lajit, osa peleistä yms) (olen ujo, ja mukava... Aluksi aika hiljainen ja epävarma... Mutta kun olen tutustunut niin että tiedän että toinen haluaa olla aito ystävä niin olen aika crackhead, cringe ja outo...)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      107
      7714
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2852
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2432
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1583
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1436
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1434
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1397
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1359
    Aihe