Vanhemmat ei välitä

Tyttö12

Vanhempiani ei välitä minusta yhtään, en tiedä mistä muualta hakisin apua ongelmiini. Minulla on verta vuotava haava päässä ja vanhempani ei välitä ollenkaan. Kaikki on vaan aina minun vikani, koskaan ei ole nuorimpien siskojeni vika. Olen syypää kaikkeen, iltaisin toivon että en olisi edes olemassa, en jaksa tätä paskaa päivästä toiseen. Olen todellakin mieluummin koulussa kuin kotona. Oon kotona aina hyvin masentunut. Ootan vaan sitä kaunista päivää kun saan muuttaa kotoa ja unohtaa vanhempani iäksi.

6

927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mummomafia

      Voisitko mennä juttelemaan terkkarille asiasta? Hän voisi pyynnöstäsi jutella vanhemmillesi asiasta, saisivat vähän ajattelemisen aihetta, ja pelästyisivät siitä että olet kertonut asiasta jollekin, ehkä muutos tulee sitä kautta.

      Mistä olet saanut haavan? Onko se iso? Senkin voit näyttää terkkarille.

      Jos on kotona vaikeaa, voi pyytää että pääset asumaan johonkin sijoituspaikkaa, jossa sinua kohdellaan toisin, jos ei niin aina voi pyytää uuteen paikkaan. Ymmärrän sinua jos ei kukaan välitä edes haavastasi.

      Kaikki järjestyy kun juttelet aikuisen auttajan kanssa, siis terkkarin tai sosiaalitoimiston lapsiensuojelun työntekijän kanssa.

      Tsemppiä sinulle!

    • sissee

      Siis sunhan pitäs päästä tkhon jos pitää tikata,ym varmistaa pää hei haloo mitä vanhempia eikö ne nää.. Voimahali! koita kestää!

    • tukarvaan

      Vanhempasi ovat ilmeisesti narsisteja. Mikset puhuisi vaikkapa koulun terkkarille? Sitäpaitsi jos olet vasta 12v, turha odottaa sitä kun pääset muuttamaan pois, älä heitä nuoruuttasi hukkaan.

    • tyttö12

      Ei se ollut iso haava, mutta verta siitä vähän tuli.
      Olen okei ja en aijo/halua jutella tästä aikuisille, sillä
      olen kirjoittanut tämän suutuksissani.
      Voin elää omaa elämääni hyvin, välittämättä vanhempien
      ilkeistä kommenteista ja vääristä tulkinnoistani.
      Tajusin kirjoittaneeni tämän suutuksissani ja vanhempani
      varmastikin välittävät minusta, vaikka välillä saamme
      riidan aikaan.
      Olen onnellinen tästä perheestä, rakastan heitä.
      Anteeksi kun loin hirveän kuvan vanhemmistani, he ovat
      oikeasti mahtavia tyyppejä.
      Olen herkässä iässä ja minulla on huonoja päiviä..
      Olen tyytyväinen kaikkeen mitä omistan.

    • kak44

      Pelle

      • Pääkiinni

        Idiootti. Ei tälläisessä tilanteessa kuulu heittää mitään läppää, varsinkaan surkeaa sellaista.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe