Vanhemmat ei välitä

Tyttö12

Vanhempiani ei välitä minusta yhtään, en tiedä mistä muualta hakisin apua ongelmiini. Minulla on verta vuotava haava päässä ja vanhempani ei välitä ollenkaan. Kaikki on vaan aina minun vikani, koskaan ei ole nuorimpien siskojeni vika. Olen syypää kaikkeen, iltaisin toivon että en olisi edes olemassa, en jaksa tätä paskaa päivästä toiseen. Olen todellakin mieluummin koulussa kuin kotona. Oon kotona aina hyvin masentunut. Ootan vaan sitä kaunista päivää kun saan muuttaa kotoa ja unohtaa vanhempani iäksi.

6

1271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mummomafia

Voisitko mennä juttelemaan terkkarille asiasta? Hän voisi pyynnöstäsi jutella vanhemmillesi asiasta, saisivat vähän ajattelemisen aihetta, ja pelästyisivät siitä että olet kertonut asiasta jollekin, ehkä muutos tulee sitä kautta.

Mistä olet saanut haavan? Onko se iso? Senkin voit näyttää terkkarille.

Jos on kotona vaikeaa, voi pyytää että pääset asumaan johonkin sijoituspaikkaa, jossa sinua kohdellaan toisin, jos ei niin aina voi pyytää uuteen paikkaan. Ymmärrän sinua jos ei kukaan välitä edes haavastasi.

Kaikki järjestyy kun juttelet aikuisen auttajan kanssa, siis terkkarin tai sosiaalitoimiston lapsiensuojelun työntekijän kanssa.

Tsemppiä sinulle!

• sissee

Siis sunhan pitäs päästä tkhon jos pitää tikata,ym varmistaa pää hei haloo mitä vanhempia eikö ne nää.. Voimahali! koita kestää!

• tukarvaan

Vanhempasi ovat ilmeisesti narsisteja. Mikset puhuisi vaikkapa koulun terkkarille? Sitäpaitsi jos olet vasta 12v, turha odottaa sitä kun pääset muuttamaan pois, älä heitä nuoruuttasi hukkaan.

• tyttö12

Ei se ollut iso haava, mutta verta siitä vähän tuli.
      Olen okei ja en aijo/halua jutella tästä aikuisille, sillä
      olen kirjoittanut tämän suutuksissani.
      Voin elää omaa elämääni hyvin, välittämättä vanhempien
      ilkeistä kommenteista ja vääristä tulkinnoistani.
      Tajusin kirjoittaneeni tämän suutuksissani ja vanhempani
      varmastikin välittävät minusta, vaikka välillä saamme
      riidan aikaan.
      Olen onnellinen tästä perheestä, rakastan heitä.
      Anteeksi kun loin hirveän kuvan vanhemmistani, he ovat
      oikeasti mahtavia tyyppejä.
      Olen herkässä iässä ja minulla on huonoja päiviä..
      Olen tyytyväinen kaikkeen mitä omistan.

• kak44

Pelle

• Pääkiinni

Idiootti. Ei tälläisessä tilanteessa kuulu heittää mitään läppää, varsinkaan surkeaa sellaista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1179
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      326
      657
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      626
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      600
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75