facebook sulkee tilejä

TiuhtiViuhti_85

Mulle tuli viesti Facebookin ylläpidolta, että käytän siellä muka väärää nimeä ja tilini on kiinni kunnes todistan olevani minä. Siis mitä helvettiä? Oon ihan omalla nimellä siellä, mutta ilmeisesti joku/jotkut on huvikseen tehneet ilmiannon. He pyysivät todistamaan nimeni aitouden ahokortilla tai pastilli... tili on edelleen kiinni. Onks muilla kokemuksia?

13

1473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmetouhua

Ilmeisesti siis passilla? :) Joo on kokemuksia. Tili aukesi monen päivän päästä kun lähetin kuvan ajokortista. Sieltä oli tosin hävinnyt tietoja. Todella outoa.

• naamakirjailija

naamakirja sulkee tilin jos sinne on postattu mitä tahansa joka ei miellytä mamujen maahantuojia. Tämä on nyt käynyt täysin selväksi. Älkää MISSÄÄN TAPAUKSESSA antako sinne ajokortti, passi tai muitakaan tietojanne. Sellaisten listausten tekeminen on täysin laitonta!

• Voiääretön

Miten muuten sen saa auki kuin lähettämällä tietonsa sinne?Minulla henkilökohtaine profiili on suljettu ja vaaditaan laittamaan sivu muotoon,koska en ole henkilö vaan edustan jotakin,olen yritys ym.
      Sitten avautuu mutta kun olen yksityinen,jotakin ilmiantoja sitten tehtailtu mielipiteiden perusteella.
      Mitä muuta?Mikä auttaa?

• kunhankyselen

Hieman asian vierestä. Onko Facebookissa jonkinlainen ylläpito tai vastaava jolle voi kirjoittaa suomen kielellä niin että se menisi perille. Yritin erästä laskutus tapausta tiedustella mutta muutaman valikon jälkeen kaikki muuttui englanniksi ja kun kielitaito puuttuu niin asiahan ei edisty.

• naamavärkki

Joo niin sulkee. Eikä pääse enään kirjautumaan sinne omalle tilille. Lähetin sinne henkilökortista kuvan mutta vastaus tuli että: "minä en ole minä eikä mun nimeni ole mun nimeni." Tiedä sitten mitä seuraavaksi tekisi että saisi edes sen tilin suljettua sieltä pois lopullisesti. Kaverien mukaan olen ihan normaalisti FB:ssa paikanpäällä vieläkin.

• Anonyymi

Henkilökortti ei kelpaa, koska amerikassa on fake-id kulttuuri ja _kaikilla_ 15v täyttäneillä on käytännössä väärennetyt henkilökortit.. paariin kun ei pääse ilman sitä!

• Anonyymi

Face on mielivaltainen paska. Mark Zuckerberg on vain kuoropoika kun USA hallitus latelee säännöt. Ihmiset, face on hyvä työväline viranomaisille.

• Anonyymi

Anna ajan kulua ja sitten pääsetkin sisään. En todellakaan lähettänyt mitään 😄😄

• Anonyymi

Eivät palauttaneet, vaan sulkivat tilin.

• Anonyymi

Antakaa Zuckerbergin kusta muroihinsa ihan vapaasti, huomaa kyllä aikanaan ettei rahaa enää "ilmaiseksi" tulekaan. Itse lopetin koko naamakirjan käytön ekan aiheettroman "tilin sulkemisen" jälkeen enkä varmasti lähetä koskaan mihinkään kuvia henkilökortista tai passista koska identiteettivarkaudet erittäin helppoja tehdä.

• Anonyymi

Viisas teko. Zuckerbergin suunnitelmat on sellaisia, ettei niihin pidä kenenkään suostua.
        Ottakaa selvää asiasta.

• Anonyymi

Ei taida fb tietää mitään noista - jos et ole fb:ssä tekee google ihan samaa - eli toimittaa ihmisten tietoja hallinnolle.. heillä on lainsäädäntö sellainen, että ulkomaisilla ei ole oikeuksia - kannattaa siis käyttää eurooppalaisia palveluita!

• Anonyymi

Ei auta henkkarit jos joudut Facen poistolistalle. Mitään he ei ole velvollisia sinulle selittämään "Miksi?" Mark Elliot Zuckerberg omassa firmassaan pelkkä huutolaispoika kun muut tahot määräävät tahdin. Tarkoin viranomaistahoja. USA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      180
      2207
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      87
      1580
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1454
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1294
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      44
      1114
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      1092
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      45
      997
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      98
      909
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      845
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      815
    Aihe