Mulle tuli viesti Facebookin ylläpidolta, että käytän siellä muka väärää nimeä ja tilini on kiinni kunnes todistan olevani minä. Siis mitä helvettiä? Oon ihan omalla nimellä siellä, mutta ilmeisesti joku/jotkut on huvikseen tehneet ilmiannon. He pyysivät todistamaan nimeni aitouden ahokortilla tai pastilli... tili on edelleen kiinni. Onks muilla kokemuksia?
facebook sulkee tilejä
13
1473
Vastaukset
- Ihmetouhua
Ilmeisesti siis passilla? :) Joo on kokemuksia. Tili aukesi monen päivän päästä kun lähetin kuvan ajokortista. Sieltä oli tosin hävinnyt tietoja. Todella outoa.
- naamakirjailija
naamakirja sulkee tilin jos sinne on postattu mitä tahansa joka ei miellytä mamujen maahantuojia. Tämä on nyt käynyt täysin selväksi. Älkää MISSÄÄN TAPAUKSESSA antako sinne ajokortti, passi tai muitakaan tietojanne. Sellaisten listausten tekeminen on täysin laitonta!
- Voiääretön
Miten muuten sen saa auki kuin lähettämällä tietonsa sinne?Minulla henkilökohtaine profiili on suljettu ja vaaditaan laittamaan sivu muotoon,koska en ole henkilö vaan edustan jotakin,olen yritys ym.
Sitten avautuu mutta kun olen yksityinen,jotakin ilmiantoja sitten tehtailtu mielipiteiden perusteella.
Mitä muuta?Mikä auttaa?- kunhankyselen
Hieman asian vierestä. Onko Facebookissa jonkinlainen ylläpito tai vastaava jolle voi kirjoittaa suomen kielellä niin että se menisi perille. Yritin erästä laskutus tapausta tiedustella mutta muutaman valikon jälkeen kaikki muuttui englanniksi ja kun kielitaito puuttuu niin asiahan ei edisty.
- naamavärkki
Joo niin sulkee. Eikä pääse enään kirjautumaan sinne omalle tilille. Lähetin sinne henkilökortista kuvan mutta vastaus tuli että: "minä en ole minä eikä mun nimeni ole mun nimeni." Tiedä sitten mitä seuraavaksi tekisi että saisi edes sen tilin suljettua sieltä pois lopullisesti. Kaverien mukaan olen ihan normaalisti FB:ssa paikanpäällä vieläkin.
- Anonyymi
Henkilökortti ei kelpaa, koska amerikassa on fake-id kulttuuri ja _kaikilla_ 15v täyttäneillä on käytännössä väärennetyt henkilökortit.. paariin kun ei pääse ilman sitä!
- Anonyymi
Face on mielivaltainen paska. Mark Zuckerberg on vain kuoropoika kun USA hallitus latelee säännöt. Ihmiset, face on hyvä työväline viranomaisille.
- Anonyymi
Anna ajan kulua ja sitten pääsetkin sisään. En todellakaan lähettänyt mitään 😄😄
- Anonyymi
Eivät palauttaneet, vaan sulkivat tilin.
- Anonyymi
Antakaa Zuckerbergin kusta muroihinsa ihan vapaasti, huomaa kyllä aikanaan ettei rahaa enää "ilmaiseksi" tulekaan. Itse lopetin koko naamakirjan käytön ekan aiheettroman "tilin sulkemisen" jälkeen enkä varmasti lähetä koskaan mihinkään kuvia henkilökortista tai passista koska identiteettivarkaudet erittäin helppoja tehdä.
- Anonyymi
Viisas teko. Zuckerbergin suunnitelmat on sellaisia, ettei niihin pidä kenenkään suostua.
Ottakaa selvää asiasta.
- Anonyymi
Ei taida fb tietää mitään noista - jos et ole fb:ssä tekee google ihan samaa - eli toimittaa ihmisten tietoja hallinnolle.. heillä on lainsäädäntö sellainen, että ulkomaisilla ei ole oikeuksia - kannattaa siis käyttää eurooppalaisia palveluita!
- Anonyymi
Ei auta henkkarit jos joudut Facen poistolistalle. Mitään he ei ole velvollisia sinulle selittämään "Miksi?" Mark Elliot Zuckerberg omassa firmassaan pelkkä huutolaispoika kun muut tahot määräävät tahdin. Tarkoin viranomaistahoja. USA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802207
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871580Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821454Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141294Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441114Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2161092- 45997
- 98909
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49815