IltaSanomat ei aukea

Mätälehtikö

Miksi en pääse iltiksen sivuille? Firefox, adblock, NoScript jne.käytössä.
Kaikki muut lehdet aukeaa normaalisti, mutta iltis ei joko aukea ollenkaan tai joskus
niin hitaasti, että ei kukaan jaksa odotella.

35

9083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 321654987

Asenna Windows käyttöjärjestelmä tietokoneeseesi, niin jopa aukeaa!

• blääh

Jos on kaikki mahdolliset estot päällä ei siihen auta edes Winukka.

• Syynä varmaan noscript, adblock jne. viritykset.

• Mätämikämätä

Täällä ihan sama ongelma, eikä mitään eroa oli sitten hilavitkuttimia päällä tai ei.
        Tietysti uskottavampiakin lehtiä löytyy, että ei onneksi tarvi olla riippuvainen jostain surkimuksesta.

• 55356lgkyk66kkth

"Syynä varmaan noscript, adblock jne. viritykset."

Eikös nuo päinvastoin pitäis nopeuttaa selailua karsimalla kaiken turhan tauhkan latauksen sivulta?

• estot-päällä

Hyvinhän Iltis näkyy, vaikka on adblock ja Noscript estelemässä. Eli taitaa olla vika jossain muualla.

http://aijaa.com/zuJS8D

• hitontakerot
        estot-päällä kirjoitti:

Hyvinhän Iltis näkyy, vaikka on adblock ja Noscript estelemässä. Eli taitaa olla vika jossain muualla.

Kyllähän ne sivut näkyy mutta videot ei näy.

• Mätälehtikö
        estot-päällä kirjoitti:

Noinhan se minullakin aukee eli puolet kuvista ja loput pimeenä.

• 55356lgkyk66kkth kirjoitti:

"Syynä varmaan noscript, adblock jne. viritykset."

Eikös nuo päinvastoin pitäis nopeuttaa selailua karsimalla kaiken turhan tauhkan latauksen sivulta?

Noscript voi estää sivuston toimimisen mikäli tieto ladataan Javascriptillä ja adblockin käyttö voidaan tunnistaa, että sivustot voi jäädä toimimatta jos ei saa mainoksia perille.

Siitä on hyvä lähteä, että poistaa kaikki lisäosat ja päivittää selaimen ja kokeilee onko vielä ongelmia.

• Videot_näkyy
        hitontakerot kirjoitti:

Kyllähän ne sivut näkyy mutta videot ei näy.

Sun pitää sallia pysyvästi tai tilapäisesti skriptit: iltasanomat.fi, nelonenmedia.fi, ruutu.fi.
        Jos on lisäksi lisäosana Ghostery, niin pitää sallia vakoilija ADTECH.

• Kun kerran ylivoimaisesti suurimmalla osalla käyttäjistä I-S:n sivusto toimii, vika tuskin on sivustossa.

• 3316

Ei taida se ylivoimainen enemmistö edes lukea näitä sivuja. Mistä moisen älynväläyksen keksit?

• Olisihan se uutisaihe jos suurella osalla verkon käyttäjistä olisi ongelmia I-S:n sivuston kanssa. Tällähän ei ole mitään tekemistä Suomi24:n käyttämisen tai käyttämättä jättämisen kanssa.

• kynnämän
        3316 kirjoitti:

Ei taida se ylivoimainen enemmistö edes lukea näitä sivuja. Mistä moisen älynväläyksen keksit?

Tsiisus kun ihmiset on sitten typeriä :D

• Wiippunen

Taidat itse olla se typerä täällä?

• noproblemo

"Kun kerran ylivoimaisesti suurimmalla osalla käyttäjistä I-S:n sivusto toimii, vika tuskin on sivustossa."

Niinpä niin.. vika on siis selaimessa.

• noproblemo kirjoitti:

"Kun kerran ylivoimaisesti suurimmalla osalla käyttäjistä I-S:n sivusto toimii, vika tuskin on sivustossa."

Niinpä niin.. vika on siis selaimessa.

Se toimii IE:llä, Firefoxilla, Chromella, Safarilla, Konquerorilla, Iceweaselilla jne.

Eli eiköhän se vika ole käyttäjässä.

• 987654321

Noin se on minullakin. En edes muista, onko Ilta-sanomien videot koskaan näkynmeet. Ilta-Lehden kylläkin.

• nochoices
        M-Kar kirjoitti:

Se toimii IE:llä, Firefoxilla, Chromella, Safarilla, Konquerorilla, Iceweaselilla jne.

Eli eiköhän se vika ole käyttäjässä.

Ei oo ei .. Vika on joko sivustossa tai sitten selaimessa.

Muita vaihtoehtoja ei ole

• nochoices kirjoitti:

Ei oo ei .. Vika on joko sivustossa tai sitten selaimessa.

Muita vaihtoehtoja ei ole

Onhan se vaihtoehto että vika on käyttäjässä. Suurin osa kaikista vioista johtuu yleensäkin käyttäjästä joten miksi ei nyt?

• M-Kar kirjoitti:

Onhan se vaihtoehto että vika on käyttäjässä. Suurin osa kaikista vioista johtuu yleensäkin käyttäjästä joten miksi ei nyt?

Selkeä käyttäjän vikahan tuo on. Ei edes osaa käynnistää Firefoxia ilman lisäosia, jolloin olisi todennut I-S:n sivuston toimivuuden itsekin.

Lisäosien asentelu edes tietämättä mihin kukin lisäosa vaikuttaa on osaamattomuutta.

• nojaaonkoparempi

Minulla on Ilta- Sanomat kotisivuna ja nyt ne tekee sivukokeilua ja lehti avautuu erilaisena. Suosikeista avattuna tulee entisenlainen sivu. IE11 selain käytössä.

• Kyllä se nyt näyttäisi toimivan ihan hyvin. Joku tunti takaperin IS sivut kyllä jumivat. Minulla on myös IE11 käytössä ja mainokset suodatettuna Easylist seurantasuojauslistalla sivusto näyttää tältä:

http://aijaa.com/7RsTpj

• selaimestakii

Chromella aukee iltis hienosti ..

• jahvetti45

Mulla sama tauti. Aiemmin pelas OK, mutta viikko sitten alkoi oireilemaan.

• tttttttkkkkkkkkkkk

Sama juttu.

Foorumin anti tuntuu olevan se että:

"Mulla toimii, joten olet kädetön"

• Hävetköön

Näin on. Täällä esiintyy muutama teinipelle ns. asiantuntijana. Valitettavasti tuollaiset "asiantuntijat" eivät ole ikinä lukeneet mitän oikeata sanomalehteä netissä puhumattakaan paperisena. Heille riittää joku pelilehti tai muu sellainen sarjakuvien lisäksi. En valitettavasti edes tiedä mitä ne ovat nimeltään. Olen vain nähnyt joidenkin edellisten finninaamaisten runkkarien tuijottavan niitä silmät tapillaan.

• Robertduck
        Hävetköön kirjoitti:

Näin on. Täällä esiintyy muutama teinipelle ns. asiantuntijana. Valitettavasti tuollaiset "asiantuntijat" eivät ole ikinä lukeneet mitän oikeata sanomalehteä netissä puhumattakaan paperisena. Heille riittää joku pelilehti tai muu sellainen sarjakuvien lisäksi. En valitettavasti edes tiedä mitä ne ovat nimeltään. Olen vain nähnyt joidenkin edellisten finninaamaisten runkkarien tuijottavan niitä silmät tapillaan.

Aku Ankka kai on suosituin heidän piireissään edelleenkin.

• kalleajainess
        Robertduck kirjoitti:

Aku Ankka kai on suosituin heidän piireissään edelleenkin.

Minä olen lukenut A.A-lehteä yli viiskyt vuotta enemmän tai vähemmän säännöllisesti.
        Kai minä sitten olen teinipelle näiden ikäloppujen lapsettomien jäärien mielestä.

• 345678ghjkl

Onhan niitä paljonkin ihmisiä, jotka ovat jääneet lapsen asteelle. Niitä löytyy valitettavasti vähän joka puolelta ja heitä pitää vaan yrittää ymmärtää eikä morkata tyhmyydestä.

• digi-info

uusi.iltasanomat.fi - vanha sivusto jumittaa.

• Toimii_hyvin

Adblock on haittaohjelma. Asenna AdBlock Plus, taikka parempi versio siitä AdBlock Edge.

• Anonyymi

Tänään suostuvat aukeamaan. En ole mitään tehnyt toimenpiteitä, missä luenee ollut vika?

• Anonyymi

• Anonyymi

Iltapaskassa on aina ongelmia, sivut kaatuilee jatkuvasti jos ei suostu mainoksiaan katsomaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      103
      1737
    2. 210
      1557
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1030
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1000
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      58
      875
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      51
      804
    7. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      785
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      745
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      59
      744
    10. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      742
    Aihe