Tänään syödään Lindströminpihvejä

Lindströminpihvejä, keitettyjä perunoita ja ruskeaa kastiketta (pussista).

Kolmesta paketista jauhelihaa, maistuu pojalle, koirille ja minulle. Se on tätä "yksinhuoltajan" arkea, kun muija huitelee ulkomailla noin puoli vuotta... :-/

12

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nellaac

      Opettele tekemään itse kastike, tulee paljo parempaa kuin mistään pussijauheesta.

      • Kyllä mä osaan, mutta on helpompaa ja nopeampaa noin ja ihan hyvä maku, menettelee perunoiden liukuvoiteena. :)


    • 14plus5

      No mihis se muijas lähti?

      • Hän edistää uraansa...

        Mutta mikään ei voita sitä kun mennään päikkäreille Oma Poika rinnan päällä ja Koirat kainalossa. :)


    • töröjörö

      Tee hyvä mies itse kastike, se ei paljon taitoa eikä aikaa vaadi, kamalia säilöntäaine mössöjä nuo pussikastikkeet, lapsellekin terveellisempää itse tehty tuore.

      • 1dangraduadekaisha

        Jauhelihakastiketta kolmesta paketista tänään ja perunoita...ja oli ihan omaatekemää...
        Frisee-salaattia, tomaattia ja kurkkua...äiskän videopuhelua kanssa... :)


      • 1dangraduadekaishakunin

        Kyllä minä parhaani yritän ja Cittarin tädit tekee kasvavalle Pojalle salaattia maksusta....
        Itse isänä oma ruoka voi olla mitä on, mutta Poika ja Koirat syö terveellisesti...Olet oikeassa, ettei niin kiire sais olla, että pussikasteja lisäaineineen....


      • 1234578

        Sinun pitäisi nimenomaan isänä huolehtia myös omasta terveydestäsi ja ruokavaliostasi!

        Jos isä kuukahtaa niin miten lapsi.....?


      • jaaei

        Niin, pussikastikkeet tappaa tänä päivänä esim.liikennettä enemmän.Tampio.


    • Kaishakunin1dan

      Tänään pinaattikeittoa, rutkasti munaa, vastapaistettuja karjalanpiirakoita ja perunapiirakoita (en tehnyt itse), sekä nuotiomakkaraa.

    • Kaishathe125kgpolarbear

      Tänään aamulla minun itse(!) eilen leipomia porkkana-sämpylöitä, juustoa, keittokinkkua, kurkkua ja tomaattia. Kahvia itselle, Pojalle kaakaota ja kolmen appelsiinin mehu puristettuna,
      mysliä jugurttia (joka toinen päivä vaan syödään puuroa, kun ei uppoa).

      Päivällä spagettia ja sieni-kanapekonikastiketta (kantarelli) ja äsken sitä samaa.
      Tain muuten yht 38 kpl niitä sämpylöitä - suoraan pakkaseen - ovat aina syödessä tuoreita.

      Itse juon aina noin klo 20-21 tölkillisen Batteryä tai pullon ED Redberryä, ei ehkä ole kaikkein terveellisentä se. :)

    • Kaisha-ushiro-goshi

      Tänään Jääkarhu pentuineen söi Pojan sanoin "mummukamummukalailaaloilaan" kaalipataa ja vastapaistettuja perunapiirakoita. Pääsee helpolla, kun ruoka kannetaan nokan eteen! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3299
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1331
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1116
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      15
      1062
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      989
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe