Tänään syödään Lindströminpihvejä

Lindströminpihvejä, keitettyjä perunoita ja ruskeaa kastiketta (pussista).

Kolmesta paketista jauhelihaa, maistuu pojalle, koirille ja minulle. Se on tätä "yksinhuoltajan" arkea, kun muija huitelee ulkomailla noin puoli vuotta... :-/

12

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nellaac

Opettele tekemään itse kastike, tulee paljo parempaa kuin mistään pussijauheesta.

• Kyllä mä osaan, mutta on helpompaa ja nopeampaa noin ja ihan hyvä maku, menettelee perunoiden liukuvoiteena. :)

• 14plus5

No mihis se muijas lähti?

• Hän edistää uraansa...

Mutta mikään ei voita sitä kun mennään päikkäreille Oma Poika rinnan päällä ja Koirat kainalossa. :)

• töröjörö

Tee hyvä mies itse kastike, se ei paljon taitoa eikä aikaa vaadi, kamalia säilöntäaine mössöjä nuo pussikastikkeet, lapsellekin terveellisempää itse tehty tuore.

• 1dangraduadekaisha

Jauhelihakastiketta kolmesta paketista tänään ja perunoita...ja oli ihan omaatekemää...
        Frisee-salaattia, tomaattia ja kurkkua...äiskän videopuhelua kanssa... :)

• 1dangraduadekaishakunin

Kyllä minä parhaani yritän ja Cittarin tädit tekee kasvavalle Pojalle salaattia maksusta....
        Itse isänä oma ruoka voi olla mitä on, mutta Poika ja Koirat syö terveellisesti...Olet oikeassa, ettei niin kiire sais olla, että pussikasteja lisäaineineen....

• 1234578

Sinun pitäisi nimenomaan isänä huolehtia myös omasta terveydestäsi ja ruokavaliostasi!

Jos isä kuukahtaa niin miten lapsi.....?

• jaaei

Niin, pussikastikkeet tappaa tänä päivänä esim.liikennettä enemmän.Tampio.

• Kaishakunin1dan

Tänään pinaattikeittoa, rutkasti munaa, vastapaistettuja karjalanpiirakoita ja perunapiirakoita (en tehnyt itse), sekä nuotiomakkaraa.

• Kaishathe125kgpolarbear

Tänään aamulla minun itse(!) eilen leipomia porkkana-sämpylöitä, juustoa, keittokinkkua, kurkkua ja tomaattia. Kahvia itselle, Pojalle kaakaota ja kolmen appelsiinin mehu puristettuna,
      mysliä jugurttia (joka toinen päivä vaan syödään puuroa, kun ei uppoa).

Päivällä spagettia ja sieni-kanapekonikastiketta (kantarelli) ja äsken sitä samaa.
      Tain muuten yht 38 kpl niitä sämpylöitä - suoraan pakkaseen - ovat aina syödessä tuoreita.

Itse juon aina noin klo 20-21 tölkillisen Batteryä tai pullon ED Redberryä, ei ehkä ole kaikkein terveellisentä se. :)

• Kaisha-ushiro-goshi

Tänään Jääkarhu pentuineen söi Pojan sanoin "mummukamummukalailaaloilaan" kaalipataa ja vastapaistettuja perunapiirakoita. Pääsee helpolla, kun ruoka kannetaan nokan eteen! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      234
      4502
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2924
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2433
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1737
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1409
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1212
    7. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      21
      1193
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      939
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      908
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      874
    Aihe