Kaksi toivomusta

exmerenmies

Toivomus no.1. Että, kun joku vastaa minulle keskustelupalstalla, niin saan siitä tiedon sähköposti osoitteeseeni, niinkuin ennenkin.

Toivomus no.2. Keskustelupalstalle laitetaan otsikon mukana se, kuka on kirjoituksen laittanut. Nyt täytyy juttu ensin avata, ennenkuin tietää, kuka on kirjoittaja. Sillä on olemassa muutama kirjoittaja, joidenka juttuja ei halua lukea.

Yksai lisä kommentti. Ei ole enää niin helppolukuinen kuin ennen ja toimii myös hitaammin, mutta kaippa siihenkin tottuu.

Tämä meni väärälle palstalle, oli tarkoitettu palautteeseen, mutta meni Ilmastonmuutos palstalle. Tämä oli odottamatonta. Jos Suomi 24 toimii näin, niin miten voi antaa palautetta?

5

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1 Nykyjään nuo näkee tuosta "kellosta" jos on vastauksia, tosin se ei toimi vielä jos valitsee kohdan "Käytä muuta kuin rekisteröityä käyttäjätunnustasi" kuten vanahssa. Eli ihan hyvä uudistus... ei tule sitä jatkuvaa spämmiä sähköpostiin kokoajan

2 Useimmille ei nimimerkki sano mitään, eli ihan kiva uudistus tuokin

• Missä tämä "kello" on näkyvissä? Ja minä käytän ainoastaan rekisteröityä nimimerkkiäni.
        Onko tämä "kello" suomi24:n sähköpostissa? Minulla ei ole stiä sähköpostia. Käytän ainoastaan gmail sähköpostia, ja tiedoitukset vastauksista tulivat aina sinne. Nyt ei enää tule. En haluaisi lukea koko viestiketjua läpi vain nähdäkseni, onko minulle tullut vastauksia, kun en merkkaa muistiin, mihin viestiketjuun olen vastannut.

• exmerenmies kirjoitti:

Missä tämä "kello" on näkyvissä? Ja minä käytän ainoastaan rekisteröityä nimimerkkiäni.
        Onko tämä "kello" suomi24:n sähköpostissa? Minulla ei ole stiä sähköpostia. Käytän ainoastaan gmail sähköpostia, ja tiedoitukset vastauksista tulivat aina sinne. Nyt ei enää tule. En haluaisi lukea koko viestiketjua läpi vain nähdäkseni, onko minulle tullut vastauksia, kun en merkkaa muistiin, mihin viestiketjuun olen vastannut.

Oikealla ylhäällä nimimerkkisi vasemmalla puolella http://4.bp.blogspot.com/-PkcAvN_RnCM/UcKYIS2QcRI/AAAAAAAAKPw/I6NeHHO2lQQ/s640/DSC_0154.jpeg tuon näköinen juttu

• Kiitoksia täydellisen tyhmästä vastauksesta!!!!!!!

• Hei,

Sähköpostinotifikaatiot ovat tulossa. Pistän myös korvan taakse toiveen kirjoittajan näkymisestä jo aihealueen päänäkymässä. Tätä on muutama muukin toivonut.

Tulemme tutkimaan lähiviikkoina, mitä käyttäjät uuteen palveluun kaipaavat. Muistakaahan vastata silloin kyselyyn.

Terveisin,
      Elina
      Suomi24

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      69
      1265
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      911
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      356
      744
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      116
      690
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      673
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    7. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56