Kaksi toivomusta

exmerenmies

Toivomus no.1. Että, kun joku vastaa minulle keskustelupalstalla, niin saan siitä tiedon sähköposti osoitteeseeni, niinkuin ennenkin.

Toivomus no.2. Keskustelupalstalle laitetaan otsikon mukana se, kuka on kirjoituksen laittanut. Nyt täytyy juttu ensin avata, ennenkuin tietää, kuka on kirjoittaja. Sillä on olemassa muutama kirjoittaja, joidenka juttuja ei halua lukea.

Yksai lisä kommentti. Ei ole enää niin helppolukuinen kuin ennen ja toimii myös hitaammin, mutta kaippa siihenkin tottuu.

Tämä meni väärälle palstalle, oli tarkoitettu palautteeseen, mutta meni Ilmastonmuutos palstalle. Tämä oli odottamatonta. Jos Suomi 24 toimii näin, niin miten voi antaa palautetta?

5

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1 Nykyjään nuo näkee tuosta "kellosta" jos on vastauksia, tosin se ei toimi vielä jos valitsee kohdan "Käytä muuta kuin rekisteröityä käyttäjätunnustasi" kuten vanahssa. Eli ihan hyvä uudistus... ei tule sitä jatkuvaa spämmiä sähköpostiin kokoajan

2 Useimmille ei nimimerkki sano mitään, eli ihan kiva uudistus tuokin

• Missä tämä "kello" on näkyvissä? Ja minä käytän ainoastaan rekisteröityä nimimerkkiäni.
        Onko tämä "kello" suomi24:n sähköpostissa? Minulla ei ole stiä sähköpostia. Käytän ainoastaan gmail sähköpostia, ja tiedoitukset vastauksista tulivat aina sinne. Nyt ei enää tule. En haluaisi lukea koko viestiketjua läpi vain nähdäkseni, onko minulle tullut vastauksia, kun en merkkaa muistiin, mihin viestiketjuun olen vastannut.

• exmerenmies kirjoitti:

Missä tämä "kello" on näkyvissä? Ja minä käytän ainoastaan rekisteröityä nimimerkkiäni.
        Onko tämä "kello" suomi24:n sähköpostissa? Minulla ei ole stiä sähköpostia. Käytän ainoastaan gmail sähköpostia, ja tiedoitukset vastauksista tulivat aina sinne. Nyt ei enää tule. En haluaisi lukea koko viestiketjua läpi vain nähdäkseni, onko minulle tullut vastauksia, kun en merkkaa muistiin, mihin viestiketjuun olen vastannut.

Oikealla ylhäällä nimimerkkisi vasemmalla puolella http://4.bp.blogspot.com/-PkcAvN_RnCM/UcKYIS2QcRI/AAAAAAAAKPw/I6NeHHO2lQQ/s640/DSC_0154.jpeg tuon näköinen juttu

• Kiitoksia täydellisen tyhmästä vastauksesta!!!!!!!

• Hei,

Sähköpostinotifikaatiot ovat tulossa. Pistän myös korvan taakse toiveen kirjoittajan näkymisestä jo aihealueen päänäkymässä. Tätä on muutama muukin toivonut.

Tulemme tutkimaan lähiviikkoina, mitä käyttäjät uuteen palveluun kaipaavat. Muistakaahan vastata silloin kyselyyn.

Terveisin,
      Elina
      Suomi24

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      28
      3426
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      97
      3196
    3. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      3024
    4. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      71
      2969
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      53
      2891
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2668
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2480
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      57
      2341
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2215
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      88
      1982
    Aihe