Parinkymmenen vuoden jälkeen kova yritys taas soittaa kitaraa ja akustista bassoa, mutta
pakko myöntää, että olen nakkisormi. Ei nyt sentään ihan "Kanoottilaulua" pelkästään e-mollista vedetä, mutta kyllä kolmessa soinnussa on jo mulle liikaa variaatioita. :)
Tabulatuureista yritän opetella ja naapuritukikohdan päivystävä upseeri - appiukko neuvoo minkä mua jaksaa...
Olisi kiva osata nuotteja
3
112
Vastaukset 3
- kielisoittaja
No mutta soittamaan voi oppia ja oppiikin ilman nuotteja, kokeileppa vaikka http://www.rockway.fi/kitara/ tai basso, ilmaisia videoita ja pikku maksulla opastusta
ja voit kerrata perustaitojasi, sekä oppia uutta helposti ammattitaitoisien opettajien opastuksella. - Aaroninpianokoulu9
Jos on joskus osannut soittaa, niin kyllä se taito säilyy selkäytimessä samoin kun fillarilla ajaminen. Olen soittanut pianoa viimeksi yli 40v sitten, ja vieläkin onnistuu, kun saan nuotit eteeni. Ja esim. tunnin harjottelun / muistelun jälkeen onnistuu täydellisesti.. Et sitten ole koskaan osannutkaan soittaa kunnolla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102331Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???271085- 71932
- 105930
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha597887- 48855
- 85770
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 69664
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31656