Lentomatka Dreamlinerilla

maurittt

Onko Dreamliner yhtä hyvä, kun esitteissä annetaan ymmärtää? Huomattavasti tilaa ja miellyttävä? Lähdemme parin viikon päästä Finnmatkojen kautta, emme ole varanneet paikkoja (Dreamliner class) etukäteen. Kannattaisiko? Onko tämä kone ollut yleensä täynnä?

Kiitos jo etukäteen !

16

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bruge

      ilman laatu huomattavasti parempi kuin 767.
      penkit hyvät , ei tullut selkä kipeäksi, kuin yleensä
      huomattavasti hiljaisempi
      vaikea kulku ikkunapaikalta käytävälle johtuen käsinojassa olevista näytöistä
      matkustimme Premium classissa

    • Istuin55555

      Menikö penkit kuinka makuuasentoon premiun luokassa vai onko kuin boen 767

    • bruge

      ei mene makuuasentoon. selkänoja liikkuu taaksepäin, niin vähän että sitä ei juuri huomaa.
      Lisänä 767 verrattuna on jalkatuki, mutta ei siitä ole mitään hyötyä pitkä jalkaiselle.

    • jasssser

      Pitääkö muuten Mauritiukselle mennessä täyttää koneessa/kentällä maahantulolomake tms?

      • A.p

        Ainakin ennen on koneessa jaettu englanninkielinen maahantulokaavake ja sen paperin kanssa mennään passikontrolliin heti tuloaulassa. Samalla pitäisi olla näyttää dokumentit että majapaikka on hommattuna sillä ilman sitä voi olla vaikea päästä maahan!
        Tosin meille eu-alueelta matkustaville ei ole niin tiukat säädökset kuin esim. Afrikan mantereelta tuleville...


    • Maijalainen

      Kiinnostaisi myös tietää kuinka hyvin lentoajat pitävät kutinsa Finnmatkoilla? Meillä tuloaika Hkiin on klo 11 ja risat - seuraava lehto kohti kotikaupunkia lähtee vajaan kolmen tunnin päästä suomeen saapumisesta.
      Ruumaan emme laita tavaraa - riittääköhän tuo aika...?

      • Exsimo

        Meillä ainakin ajat pitivät paikkansa. Matkatavarat max 20 kg jossa jo mukana max 5kg käsimatkatavaraa koneeseen sisälle (punnitaan aika monelta, ei ihan kaikilta = lisämaksu jos yli kiloja)


      • Ex-Finnmatkat

        Lyhyeksi jäi meidän lentomatka Dreamlainerilla, kun Finnmatkoilta ilmoittivat, että lähtökenttä Helsingin sijaan on vaihdettu Luulajaan. Matkamme Mauritiukselle tosin olisi ollut vasta vuoden kuluttua, mutta varausmaksut maksettu ja kaiken piti olla ok. Virkailija soittaessaan kyllä ystävällisesti kysyi, että onko tästä muutoksesta meille haittaa ja mitäpä haittaa/vaivaa siitä meille olisikaan matkustaa ensin etelä-suomesta omaan piikkiin Luulajaan, jotta pääsisi aloittamaan matkan Mauritiukselle. Näin Finnmatkat kuulemma haluavat palvella pohjois-suomen lomalaisia paremmin, mutta itsellä on kyllä olo kuin lapselta olisi viety tikkari kädestä. En ymmärrä, että tälläisiä muutoksia voi tehdä jo myytyihin matkoihin.


      • Pöllömpi

        Haha... Asun itse täällä keskellä lapin lääniä ja voin kyllä sanoa, että jos lähtöpiste muuttuu Luulajaan Helsingin sijaan, niin matkanteko vaikeutuu huomattavasti. Lyhyempi matkahan sinne toki on, mutta yhteydet (juna/lento) on Helsinkiin niin Kittilästä kuin Rovaniemeltäkin piece of cake... Kyllä nyt Finnmatkat veti vesiperän!


    • bruge

      pitää täyttää maahantulokaavake ja terveyskaavake

      • ponttu

        Millainen terveyskaavake? Aivan uutta minulle.


    • matkalijat

      23.2 lento Mauritiukselle Finnmatkojen lomalennolla Premium classikissa,voiko lähtöselvityksen tehdä jo kotona vai tehdäänkö se vasta Vantaalla tiskillä ja saako samalla varauksella olevat vierekkäiset lentopaikat vai täytyykö maksaa lisämaksua,että saa istua puolison kanssa vierekkäin???

      • Uunotarr

        Minäkin ihmettelen, että miksi ette ole varanneet Minun lomani-sivuilta etukäteen paikkoja? Samalle lennolle olen menossa ja varaukset tehnyt jo aika päivät sitten...

        Myös lähtöselvityksestä on asiaa Minun lomani -sivuilla...


    • lomalomajee

      Miksi ette varanneet paikat itse?Ne saa varata 20pv ennen matka "Minun lomani" linkin kautta. Samasta linkistä saa kaikki tiedot jos vaan jaksat lukea "Lentomatka" ja ne... Kannatta katella ettei tulisi harmaita hiuksia turhaan;))

    • Pirjoanneli

      Ei varattu paikkoja etukäteen, menomatkalla miehen kaa vierekkäin ja tullessa käytävä välissä. Todella hyvä penkissä oli torkkua, hyvin tilaa 170 cm ja 180 cm ihmisille. Matka meni todella nopeasti selkänojissa olevien näyttöjen takia. Katsoin mennessa kolme elokuvaa ja tullessa kaksi. Mies pelasi pasianssia useita pelejä. Viihdyin todella hyvin ja aikataulut piti hyvin.

    • Istuskelijat

      Hei!Tultiin vasta,viimeviikolta Mauritiukselta,Hieno ja mukava lomakohde.
      Dreamliner,koneena oli meistä normaali ja class-luokka tavallinen,ehkä enemmän jalkatilaa,mutta leveyssuunassa tavallisen ahdas ruokailla ja liikahdella.Meistä esite ei vastannut odotuksiamme.
      Matkustajia kone täynnä.3-penkin systeemit.En välttämättä varaisi paikkaa,muttaWC:n viereen olisi mukava päästä.
      Kokonaisuudessa aivan viihtyisä tyyppi.Toivomme seuraavalla kerralla pääsevämme 2-istuimiseen Finnairin kyytiin.Hyvää lomaa,kannatamme Mauritiusta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      400
      1607
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1308
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1208
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      836
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      834
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      830
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      183
      746
    Aihe