Radiokanava ruuhka ärsyttää

minäenmuutaomiani

Joulu, alet ja 4G verkot ilmeisesti vaikuttaa että laitteita on ostettu paljon. Radiokanavallani oli hyvin toimiva yhteys ja nyt on alkanut tunkea muita, yksi naapurikin vaihtoi viereiselle kanavalle. Toisaalta mietin yrittääkö joku murtaa salausta tai muuten vain häiritä tahallaan? On sattunut monta kertaa niin että salaus on poistunut ja pitänyt tehdä asetukset uudelleen.Tablettia mahdoton käyttää illalla kun nopeus putoaa 5-11Mps. Laitteeni ovat kaikki uudehkoja. Voiko operaattori ohjata kaikki käyttäjänsä samalle kanavalle?4kpl samalla kanavalla on liikaa.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pidäkanavas

      """"" nyt on alkanut tunkea muita, yksi naapurikin vaihtoi viereiselle kanavalle.""""""

      Ihminen saa vapaasti valita minkä kanavan haluaa, mutta useimmiten käytetään laitteen valitsemaa kanavaa.

    • 1029384756

      Miksi ihmeessä käytät noita mobiilileluyhteyksiä, kun ne toimivat noin huonosti? Kannattaa hommata kunnollinen kiinteä yhteys, ei se maksa kuin 100-200€ enemmän vuodessa. Sitten ei tarvitse tuskastella.

      • alottaja

        On kiinteä adsl modeemi- laajakaistayhteys 10-20 ja sen nopeus käytännössä on 14-15Mbs. Wifi yhteys luotu sen avulla tablettiin ja nopeus normaalisti ollut erinomainen vähintään 65-72mps. Ei ole siis mitään mokkuloita tai tikkuja käytössä. Saattoi olla tilapäinen häiriö. Mobiilidata älypuhelinyhteys 3g,4g lte erikseen toimi kyllä.


      • Tyytyväinen2

        Just joo. Meillä paras langallinen yhteys on 8/1M ja hinta noin 30 €/kk. Hommasin SL 4G 50M/? about sama hinta. Nopeus on aina 45-50M luokkaa.. Olen erittäin tyytyväinen hankintaani. Modeemina Huawei E5172. Joka on kiinteä ISO routteri, ottaa virtansa valtakunnanverkosta.
        Paikka akulle sähkökatkojen varalta.


    • Vaihda_vapaalle

      Wlan on aina ongelmallinen slummeissa (kaupunkien keskustoissa). Vaihda laitteesi jolleki harvemmin käytetylle kanavalle eli jos et osaa tarkistaa mitä kanavia naapuruston verkot käyttävät niin 11-13 ovat yleensä aika hyviä valintoja, 1 ja 2 voivat myös toimia hyvin. Huomaa että 99% käyttäjistä ei osaa vaihtaa kanavia eli käytössä on se laittee oletuskanava (joka voi olla "automaatti" jolloin laite itse hakee vapaan kanavan).

    • ongelmatontilanne

      Kanava ruuhkat saattavat vaihdella. Itse käytän analyseriä tabletissa ja seuraan tilannetta. Joku kuukausi sitten oli ruuhkaa alku- ja nyt loppupäässä,joskus taas keskellä. En ole asetuksissa muuttanut oletuskanavaa ja itselläni vaihtelee kahden radiokanavan välillä mikä ollut ihan hyvä.Jos rupeaa hidastumaan tms. häiriötä niin suljen yhteyden ja otan käyttöön uudelleen jolloin kanavakin vaihtunut parempaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe