Minä tahdon olla ainoastaan rakkaan naisen kanssa.
Missä olet?
12
159
Vastaukset
- entäällä
Hyviä veriappelsiineja.
- missäitseolet
Eräälle miehelle...oon vaan niin näistä provoista :( että jotta välillä.
Mutta kävin metsälenkin tekemässä, tosin ei nyt pimeällä, vaan joku aika sitten. Ikävän tappoa sekin. Kun neljä seinää alkaa liikaa kastua päälle. Sulle <3 eräälle rakkaalle vain.- ed-
Äh. Kaatua.
- saunapuhdas
tarviitko pyyhettä? Varo ettei tuu kosteusvaurioita.
- ed-
Joo kiitos :) lauantaisaunaa täälläkin pukkaa pian.
- Että-kuka-kysy
nuppuiseni olen hyvässä tallessa ja siellä.
- pankkiautomaatti112
tallelokerossa?
- päässäheittää
voi näitä juttuja ;DDDD haluaisin tietää palstan keski-ikää. veikkaan, että suhteellisen korkea kuitenkin vaikka jutut vähän heittää. sen se ikävä ja rakkaus teettää
- pikspoks
ihana kuva! miten vaalealla paahdolla menee leivän paahtimessa? Kuumat paikat vai?
- vaalea_paahto
Olen leivänpaahtimessa.
- tummapaahto
Olen saunakahvia keittelemässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511938
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1495430Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434477Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451