Olemme hankkimassa pientä, energistä ja oppivaista koiraa. Onkohan kleinilla ja mittelillä juuri muuta eroa kuin koko? Kirjoitelkaapa kokemuksianne molemmista roduista! Olisimme kiitollisia! :) Kumpaa rotua suosittelisitte ja miksi? :)
kleinspitz vs. mittelspitz
3
264
Vastaukset
- Mittelipoika
Tosiaan omani on ollut mananmajoilla nyt vuoden,ja vieläkin on tyhjä paikka olevinaan pojan jäljiltä,vaikka on kaksi muutakin koiraa.Mittelini oli vilkas,oppivainen ja viisas poika,tuli juttuun niin ihmisten kun toisten eläintenkin kanssa,pysyi vapaana pihassa ja lenkillä kulki vierellä ilman talutinta.(asutaan taajaman ulkopuolella)Ilmoitti kyllä kaikki pihaan tulijat,muttei mikään turhan räksyttäjä ollut.Kulki mukana kaikkialla mihin vain koira saattoi tulla,nukkui vieressä,eikä niin ankeaa aamua ollut,etteikö hymy olisi hiipinyt huulille,kun se nappisilmäpari oli lähes kasvoissa kiinni kun aukaisin silmät herättyäni:)Rakastin todella tuota pientä,iloista koiraa,jonka helittelynimi oli päästäinen.Poika eli reilun 14v.Kleinistä ei kokemusta,mutta eihän noilla todellakaan ole muuta eroa,kuin muutama sentti koossa:)
- Mit-tel
Mittel
- pihavahditusta
mitteli on tarmoa täynnä ja haluaa olla mukanan kaikessa mitä tapahtuu. Ilmoittaa joka asian, ja käy rohkeasti haukkumaan niin kaupan pihan muoviporon kuin naapurin retsuhevosen ja telkkarin luonto-ohjelman suden.
En tiedä, miten viihtyy kaupungissa, kun tykkää istua ulkona portailla taloa vahtimassa silloin kun perhe on sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202690Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442328Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262122Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o282038Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581708Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121252Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181239- 551090
- 631075
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41055