Onko totta että salassa valtyysto on käsitellyt pakolaisasiaa ja ovat myötämielisiä niille. 20 kappaletta olis tulossa piakkoin.
Majoitus kuulemma jossaki myynnissäolevassa leirikeskuksessa tai jossain.
No olishan se lisäys ja väriläiskä kylän raitillekkin iltojen iloksi.
Niin ja olis tyrkyllä paikalliseen metsästysseuraan miehiä ilman rikosrekisteriä kun kunnassa ei ole niitä omastatakaa.
Pakolaisia Perhoon?
9
124
Vastaukset
- tyolisia
Niin ja sais salakaatajien äireetkin suureen tarpeeseensa . Sitä mustaa makiaa !
- äölkoi
Ei kunnanhallitus tohdi tehdä sellaista, päätöstä kun ne tietää olevansa sen jälkeen entinen kunnanhallitus!!
Olisi muuten loistava asia säästää kaikessa pakolaisavussa ja kehitysavussa. Mitään hyötyä siitä noista avustuksista ei ole. Välikäsi vi suurimman osan rahoista.Parannettaisi niillä rahoilla vaikka Suomen teitä. - hervotonna
Kohta varmaan pakko ottaa mamuja Perhoon ku omat asukkaat ei saa töitä Perhosta, jos nyt et satu olemaan varustettu tietyllä sukunimellä.
- okokokokoko
Olisi ihan hyvä saada perhoon vähän uusia geenejä. Ahdasmielinen paikka, ihankun asukkaat olisi jääneet 90 luvulle muutenkin. Paljon lestadiolaisia (sukurutsausta), hyvää tekisi saada muualta porukkaa.
- popcornit
Kovat tappelut kun Antero-eno, manne Raikku ja Ahmed Salahim kilpailevat hurskaasta suviseuroissa käyvästä neitseestä.
- paskamikäpaska
Kyllä tämä Perhon kelvoton lahja jonka suojatyöpaikan palkanmaksaa Ilmajoen kuntalaiset on kovastikkin pakolaisten ottamisen kannalla.
Tämä Rattijuoppo, jolla alkoholiongelma on tulossa Perhon kunnanjohtajaksio, Ilmajoelta on lähtölaskenta jo aloitettu,. Keskustapuolue haluaa lisätä näitä ullatusmunien tuomista suomeen, kuten Seppo Pirtukusi
https://www.youtube.com/watch?v=IAa3PFEcGDA - strangefruits
- larslev
Huvittavaa katsoa minkälainen apinanraivo näillä syntyy kun tajuavat mitä Keski- ja Pohjois-Pohjanmaalla 'jöötä pitävä lestadiolaisuus' oikein tarkoittaa.
- PAINUKOOT-VITTUUN
TOIVOTTAVASTI TEETTE HEIDÄN OLONSA ERITTÄIN VITTUMAISEKSI SITÄ PIKEMMIN LÄHTEVÄT
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569