Hei
Olisi mukava kuulla kokemuksia ja mielipiteitä Sanurista ja Seminyakista. Sanur oli alussa suosikkini mutta nyt on alkanut mietityttää tuo vuorovesi, ilmeiseisti päivittäistä ja iltapäivällä ranta sitten aika mutainen ? Toiseksi mikä mietityttää Sanurisa onko "liiankin" rauhallinen... eli eläkeläisiä ja lapsiperheitä. Seminyak taas moititaan jossain roskaiseksi ? Onko liian "posh".. eleganttius aina mukavaa kunhan nyt ei ihan yli hilseen mene... Hintataso ? Rannat ? Muita ajatuksianne ? Helmikuun lopussa matka. Sadekautta pukkaa siis mutta ilmeisesti lyhyitä päivittäisiä kuuroja vai ?
"Paras" ranta Balilla. Sanur vs Seminyak ?
7
608
Vastaukset
- 157
Paras ranta Balilla on Dreamland Beach. Asiasta ei tarvitse keskustella enempää.
- AhoSepe
Olemme parasta aikaa Sanurissa, oltu n. viikko ja edellinen viikko meni Kitsssa jolloin käväsin vaan Seminyakissa että siitä paikasta ei juutiksan kokemusta. Tämä Sanur on ihan ok paikka. Enemmän minusta täällä on "säpinää" kuin Seminyakissa. Täällä on kyllä kaikenikäsi, siis Sanurissa, turisteja. Eniten ehkä kuitenkin Austraalislaisia eläkeläisiä, mutta eläkeläiset taitavat olla enemmistönä meni minne hyvänsä. Minulle oli pienoinen yllätys, että hintataso täällä on aika korkea mutta halpaa tietenkin Suomeen verrattuna. Ilmat eivät ole suosineet. Eilin oli kunnon myrsky. Tuossa rannassa oli kaatunut puita kun päivällä kävelin rannan n. 7 km läpi. Ja vettä tuli eilen tosi rajusti, samoin viimeviikon, oisko ollut to. tai pe. Katut lainehti vettä ja nilkkoja myöten sai kahlata rapakoissa. Tänään oli tarkoitus mennä rannalle mutta paksussa pilvessä oli kokopäivän ja aamupäivällä satoi, niin tuli kävelypäivä. Minä suositteleisin Sanuria.
- Sanuriin
Sanur näistä kahdesta. Viime viikolla tulin Balilta ja majoituin seminyakissa, ubudissa sekä sanurissa. Kaikki paikat oli hyviä, mutta sanurista tykkäsin eniten. Hintataso ok. Kalleimmat ruokapaikat suomen hinnoissa, mutta suunnilleen 3€ oli annokset paikoissa missä syötiin.
Suuntaan myöhemmin ehdottomasti uudestaan Balille. - Balionpop
Molemmat hyviä paikkoja, sanur rauhallisempi
- Sanurillepisteet
Sanur, seminyak tosi ruuhkainen. Olen nyt ollut 2 viikkoa Balilla ja aurinko paistanut joka päivä, ei sateista tietoakaan vaikka pitäisi olla sadekausi. Ihana paikka!
- dlbbf
Dreamland Beach
http://ilove-indonesia.com/wp-content/uploads/2010/12/bali-dreamland3.jpg
Paras mitä Balilta löytyy.- puputin72
Komppaan. Ehkä hienoin ranta missä olen ikinä ollut ja olen kiertänyt aasiaa ja karibiaa aika paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882