"Paras" ranta Balilla. Sanur vs Seminyak ?

Balille

Hei
Olisi mukava kuulla kokemuksia ja mielipiteitä Sanurista ja Seminyakista. Sanur oli alussa suosikkini mutta nyt on alkanut mietityttää tuo vuorovesi, ilmeiseisti päivittäistä ja iltapäivällä ranta sitten aika mutainen ? Toiseksi mikä mietityttää Sanurisa onko "liiankin" rauhallinen... eli eläkeläisiä ja lapsiperheitä. Seminyak taas moititaan jossain roskaiseksi ? Onko liian "posh".. eleganttius aina mukavaa kunhan nyt ei ihan yli hilseen mene... Hintataso ? Rannat ? Muita ajatuksianne ? Helmikuun lopussa matka. Sadekautta pukkaa siis mutta ilmeisesti lyhyitä päivittäisiä kuuroja vai ?

7

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 157

      Paras ranta Balilla on Dreamland Beach. Asiasta ei tarvitse keskustella enempää.

    • AhoSepe

      Olemme parasta aikaa Sanurissa, oltu n. viikko ja edellinen viikko meni Kitsssa jolloin käväsin vaan Seminyakissa että siitä paikasta ei juutiksan kokemusta. Tämä Sanur on ihan ok paikka. Enemmän minusta täällä on "säpinää" kuin Seminyakissa. Täällä on kyllä kaikenikäsi, siis Sanurissa, turisteja. Eniten ehkä kuitenkin Austraalislaisia eläkeläisiä, mutta eläkeläiset taitavat olla enemmistönä meni minne hyvänsä. Minulle oli pienoinen yllätys, että hintataso täällä on aika korkea mutta halpaa tietenkin Suomeen verrattuna. Ilmat eivät ole suosineet. Eilin oli kunnon myrsky. Tuossa rannassa oli kaatunut puita kun päivällä kävelin rannan n. 7 km läpi. Ja vettä tuli eilen tosi rajusti, samoin viimeviikon, oisko ollut to. tai pe. Katut lainehti vettä ja nilkkoja myöten sai kahlata rapakoissa. Tänään oli tarkoitus mennä rannalle mutta paksussa pilvessä oli kokopäivän ja aamupäivällä satoi, niin tuli kävelypäivä. Minä suositteleisin Sanuria.

    • Sanuriin

      Sanur näistä kahdesta. Viime viikolla tulin Balilta ja majoituin seminyakissa, ubudissa sekä sanurissa. Kaikki paikat oli hyviä, mutta sanurista tykkäsin eniten. Hintataso ok. Kalleimmat ruokapaikat suomen hinnoissa, mutta suunnilleen 3€ oli annokset paikoissa missä syötiin.

      Suuntaan myöhemmin ehdottomasti uudestaan Balille.

    • Balionpop

      Molemmat hyviä paikkoja, sanur rauhallisempi

    • Sanurillepisteet

      Sanur, seminyak tosi ruuhkainen. Olen nyt ollut 2 viikkoa Balilla ja aurinko paistanut joka päivä, ei sateista tietoakaan vaikka pitäisi olla sadekausi. Ihana paikka!

    • dlbbf
      • puputin72

        Komppaan. Ehkä hienoin ranta missä olen ikinä ollut ja olen kiertänyt aasiaa ja karibiaa aika paljon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6570
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3928
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1505
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe