Darling, why U love me?

Lötkötellessäni lepopäivänä rannalla on ihania hiljaisia hetkiä jolloin taustahälinän takaa erottuu ainoastaan aaltojen laiskahkot läpsäissyt rantaan.
Joskus silmiäni avaamatta heitän otsikon kysymyksen vuokranuorikolleni. Siinä hieman hämmentyvät; avaan silmäni ja tiukkaan vastausta toistamalla. Ei tahdo sitten millään vastausta tippua. Ryhdyn siinä sitten pikipäätä viisaamaan:
- Tietysti koska olen nuori, komea ja rikas. Jokaista kohtaa on syytä tehostaa ponnekkailla eleillä; nuoren kohdalla läväytetään peukku ylös, komean kohdalla etusormi ja rikkaan kohdalla keskari.
Parin kolmen toiston jälkeen sen jo toki muistavat. Jos sama opas on kuvioissa vielä seuraavanakin päivänä tulee oikea vastaus kuin kaupan hyllyltä.
Se on musiikkia korvilleni, molemmat nauravat ja sitten pussata moiskautetaan.

6

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maksullistanaista

sulle reppanalle näyttävät vain pikkusormeaan ja sanovat tuhkamuna nyhtöpossu

• mukaviaovat

Kyllä ne tytöt sanovat farang loo maak mii khuei jai ja ovat onnellisia ja kysyvät khun jaak jen bia tee rak.

• janauravat

Amalialle tytöt näyttävät keskisormea ja sanovat fuck you pumpui

• Anonyymi

Khiai.

• Luckymiiii

Yäk...pussata moiskaittaa...tuli ihan puistatus jos joutuis tollasta! Huh, thank Gad!!! Ihanaa olla suomalainen nainen, meillä on sentään valinnan vapaus ja tarjontaa pilvin pimein!

• Luckymetoo

Kannattaa kuitenkin jättää tuo englanninkieli ihan ensimmäisenä ettet joudu noloihin tilanteisiin joskus maailmassa mahdollisesti ylittäessäsi Suomen rajat. Tarjontaa teillä varmasti on kun riman alitus ei haittaa tahtia. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      60
      4813
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      65
      3878
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      3423
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3111
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2934
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2598
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2236
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      255
      2124
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1933
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108